MakeItHappen Skrevet 3. juli 2022 #1 Skrevet 3. juli 2022 (endret) Endret 3. juli 2022 av MakeItHappen
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #2 Skrevet 3. juli 2022 1 hour ago, MakeItHappen said: Når det er et brudd hvor den ene er emosjonelt ferdig mens den andre er knust, hvordan klare å bo sammen frem til bolig er solgt. Det er snakk om måneder. Hvordan løse det på en god måte? Det er ikke mulig at den ene flytter ut av ulike årsaker. Jeg er den part som er knust og samboer tar så praktisk på det. Jeg klarer ikke tenke klart og vet ikke hvordan jeg skal håndtere det. Ikke gjør det!!! Jeg var den som var knust og han tok det helt piano og snakket bare om det praktiske men ville ha sex med meg likevel fordi jeg var der. Jeg var helt ødelagt psykisk av det. Er ikke verdt en eneste krone om det er økonomi. Klarte ikke mer enn 2 mnd og det var for lenge Anonymkode: 27fa7...fd3 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #3 Skrevet 3. juli 2022 MakeItHappen skrev (1 time siden): Når det er et brudd hvor den ene er emosjonelt ferdig mens den andre er knust, hvordan klare å bo sammen frem til bolig er solgt. Det er snakk om måneder. Hvordan løse det på en god måte? Det er ikke mulig at den ene flytter ut av ulike årsaker. Jeg er den part som er knust og samboer tar så praktisk på det. Jeg klarer ikke tenke klart og vet ikke hvordan jeg skal håndtere det. Si til nav at du er kastet ut, de hjelper folk i nød. Har du ikke foreldre du kan bo hos? Sykmeld deg om så. Anonymkode: e19d2...82b
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #4 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Si til nav at du er kastet ut, de hjelper folk i nød. Har du ikke foreldre du kan bo hos? Sykmeld deg om så. Anonymkode: e19d2...82b Da sier vel nav at man ikke kan kastes ut av en bolig man eier. Anonymkode: ffa69...cb1 1
MakeItHappen Skrevet 3. juli 2022 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2022 (endret) . Endret 3. juli 2022 av MakeItHappen
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #6 Skrevet 3. juli 2022 Har du ingen gode venninner eller familie du kan bo hos? Det er jo ikke permanent og folk flest ønsker jo å hjelpe når det er krise. Har dere barn? Da kan du være i huset annenhver uke med barna. Det som er viktig er at aksepterer det er brudd. Får skrudd på hodet og tenke praktisk. Jeg skjønner du sørger og håper, det vil dessverre ikke hjelpe deg i situasjonen du er i nå. Jeg var i det samme som du. Ble holdt varm og kald, fryktelig slitsomt. Jeg viste det måtte bli slutt, men vanskelig å akseptere. Det å se tilbake på dette nå, gjør at jeg rister på hodet av alt mitt håp og min selvutslettelse i den perioden. Anonymkode: f5275...b7d 1
Mt3 Skrevet 3. juli 2022 #7 Skrevet 3. juli 2022 Hvorfor er det umulig å flytte ut? Er det ingen av dere som kan flytte hjem til foreldre, bo hos søsken/venner, har råd til å leie en bitteliten hybel/campinghytte til boligen er solgt (der bør jo da begge betale 50% av den bokostnaden hver eller samme % som dere deler andre fellesutgifter) Har du ikke venner/familie du kan overnatte hos. Det vil være hardt for deg å bli der når du ikke psykisk er klar for brudd og han er så klar. Dere må jo så klart rydde og style boligen for salg, men da kan jo du gjøre din del mens han er ute og motsatt så dere mest mulig slipper å ha noe med hverandre å gjøre.
lillevill Skrevet 3. juli 2022 #8 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke gjør det!!! Jeg var den som var knust og han tok det helt piano og snakket bare om det praktiske men ville ha sex med meg likevel fordi jeg var der. Jeg var helt ødelagt psykisk av det. Er ikke verdt en eneste krone om det er økonomi. Klarte ikke mer enn 2 mnd og det var for lenge Anonymkode: 27fa7...fd3 Huff, dette er jo helt skrudd. For en drittsekk. 😰 stakkars deg. Ts kansje dere kan dele opp boligen? Du tar et soverom og han et annet, så kan du style soverommet feks. Lei en bod, begynn å sett tingene dine der. Organiser de og evt selg det som du ikke vil ha. Avtal mellom dere hvem som skal ha hva av tingene dere har. Lag liste.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #10 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da sier vel nav at man ikke kan kastes ut av en bolig man eier. Anonymkode: ffa69...cb1 Det står det på nav: er du i nød eller har blitt kastet ut kontakt oss Anonymkode: e19d2...82b
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #11 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da sier vel nav at man ikke kan kastes ut av en bolig man eier. Anonymkode: ffa69...cb1 Si at du ikke takler å bo med han til nav Anonymkode: e19d2...82b
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #12 Skrevet 3. juli 2022 Mt3 skrev (1 time siden): Hvorfor er det umulig å flytte ut? Er det ingen av dere som kan flytte hjem til foreldre, bo hos søsken/venner, har råd til å leie en bitteliten hybel/campinghytte til boligen er solgt (der bør jo da begge betale 50% av den bokostnaden hver eller samme % som dere deler andre fellesutgifter) Har du ikke venner/familie du kan overnatte hos. Det vil være hardt for deg å bli der når du ikke psykisk er klar for brudd og han er så klar. Dere må jo så klart rydde og style boligen for salg, men da kan jo du gjøre din del mens han er ute og motsatt så dere mest mulig slipper å ha noe med hverandre å gjøre. Nav dekker boligen/campingen. Les på nav Anonymkode: e19d2...82b 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #13 Skrevet 3. juli 2022 MakeItHappen skrev (1 time siden): Nei, har ikke foreldre her eller andre jeg kan bo hos midlertidig. Sykemelde deg, flytt hjem en stund Anonymkode: e19d2...82b
Matas Skrevet 3. juli 2022 #14 Skrevet 3. juli 2022 Tråden stenges på bakgrunn av at TS har besluttet å slette tittel og hi. - Matas, mod.
Anbefalte innlegg