AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #1 Skrevet 3. juli 2022 Jeg har havnet i en skikkelig dårlig situasjon hvor jeg har virkelig skuffet en person jeg har følelser for. Han har det for meg også, men han har ikke innrømt det enda (men det er ganske tydelig at han føler noe for meg også). Nei, jeg har IKKE vært "utro", dette handler ikke om noen andre gutter. Det handler om noe jeg virkelig dummet meg ut på, som har ført til at han har mistet all lojalitet til meg. Jeg nådde ut til han og skrev ganske mange meldinger i håp om at han skulle forstå og vite sannheten, men han endte opp med å blokkere meg dagen etter at jeg var "ferdig" med å sende alt jeg hadde på hjertet. Nå er jeg blokkert over alt. Det som faktisk irriterer meg er at han ikke vil høre på det jeg har å si, men bare velger å kaste meg bort på den måten. For sannheten er at jeg prøvde alt for at denne situasjonen ikke skulle skje, men det skjedde da noen ikke valgte å høre på meg. Så denne fyren tror da at jeg har sviket han og satt han i denne posisjonen, når sannheten faktisk er at jeg fightet for at det ikke skulle skje. Jeg har skrevet alt jeg har på hjertet og vært totalt ærlig, og han har sett meldingene, men har ikke svart på noe som helst og bare blokkert meg over alt. Jeg sitter igjen med en forferdelig samvittighet og er ganske nede. Jeg vet ikke hva mer jeg skal gjøre? Hva anbefaler dere meg til å gjøre? Skal jeg gi han litt tid? Eller "fighte" for han og vise at jeg bryr meg? Han har selv før sagt at han liker når noen fighter for han, da det viser at de virkelig bryr seg. Men hvorfor velger han da å ikke høre på meg og bare blokkere meg? Fikk skikkelig lyst til å bare komme utenfor døren hans, eller sende han brev eller en gave, men føler meg alt for "desperat" om jeg gjør det.... Anonymkode: 32f47...2aa
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #2 Skrevet 3. juli 2022 Drama. Drama. Drama. Ro ned! Anonymkode: 81127...f7f 3
- Brian Skrevet 3. juli 2022 #3 Skrevet 3. juli 2022 (endret) Personlig forstår jeg deg, men i dagens samfunn der "stalking" er en dødssynd, vil jeg anbefale å roe det ned; pust inn og ut et par ganger, og slapp helt av. Hvis du har skrevet så mange meldinger som du gir uttrykk for, har han antagelig fått inntrykk av at du er helt desperat, noe som trolig er grunnen til at han har blokkert deg. Dette kommer nok til å ordne seg - men akkurat nå er det dessverre litt for tidlig; gi gutten tid. Endret 3. juli 2022 av - Brian 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #4 Skrevet 3. juli 2022 La ham være. Om det er en misforståelse og han ikke gir deg anledning til å oppklare så er han en dust. Anonymkode: fc1c7...824
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå