AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #1 Skrevet 3. juli 2022 Har du fått noen? Jeg har to, to begin with: 1) Han: Wow, rumpa di er jo så stor! (han korrigerte seg, og gjentok gang på gang at han likte den typen, men likevel...) 2) Venninne: ...men du kler jo å være litt chunky. (Hun var riktignok litt småfull, men samtalen startet med at hun var oppgitt over å ha lagt på seg, og jeg måtte bare henvise til at jeg veier *mye* mer enn henne. Andre? Anonymkode: 1dbc2...203
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #2 Skrevet 3. juli 2022 Jeg synes ingen av de to var så ille. Jeg får høre at jeg er jordnær 🙄 som jeg tolker som at jeg er kjedelig og uten ambisjoner, noe jeg ikke er. Og når jeg hører folk sier jeg er SÅ naturlig, så tenker jeg at det betyr at jeg er stygg 😅 Anonymkode: 63abc...9d7 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #3 Skrevet 5. juli 2022 Søt. Jeg hater å bli kalt søt. Føler det er når folk ikke kan si jeg er pen men jeg er ikke stygg heller - derfor søt. Anonymkode: 7ddc4...83e
AnonymBruker 42 Skrevet 5. juli 2022 #4 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 3.7.2022 den 4.36): Jeg får høre at jeg er jordnær 🙄 som jeg tolker som at jeg er kjedelig og uten ambisjoner, noe jeg ikke er. Og når jeg hører folk sier jeg er SÅ naturlig, så tenker jeg at det betyr at jeg er stygg 😅 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Søt. Jeg hater å bli kalt søt. Føler det er når folk ikke kan si jeg er pen men jeg er ikke stygg heller - derfor søt. Anonymkode: 7ddc4...83e Dere to er bare rÆvva på å ta komplimenter. Det var gode komplimenter som burde absorberes som bare tusan. Burde øve litt, tror jeg Har ikke fått noen som jeg kan huske, men jeg har vel gitt flere som ikke "satt" like bra som de burde ifra start, men fikk "reddet inn" etter etter litt forklaring til syvende 😅 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #5 Skrevet 5. juli 2022 Legger det i kurven for : hørtes sikkert bedre ut inni hodet enn utenpå. Jeg er gode på å gi sånne som alltid misforstås. Som betyr en dårlig og en god ting på en gang. Selvfølge at folk tror jeg mener den dårlige. Er ikke god på å huske hva det er som eksempel da Anonymkode: f47d2...b61
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #6 Skrevet 5. juli 2022 Jeg synes også søt er et stygt kompliment. Får høre det hele tiden, typ "nåmmin du er så søt". Aldri forbundet det med noe positivt i forbindelse med meg ihvertfall. Ellers har det vært et par kommentarer ala "Shit, det var fint bilde av deg! Det likner ikke på deg!" og "Herregud, på dette bildet så du nesten ut som en babe jo!" Ahh, I see. Takk, liksom. Anonymkode: 78db3...e8c
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #7 Skrevet 5. juli 2022 Min mor: Du er ikke så dum som du ser ut. Anonymkode: 55212...f2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå