Gå til innhold

Bikini på familieferie

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal til syden nå i sommer med kjæresten og våre to barn. Jeg vil gjerne gå i stringbikini for å unngå så mye skille og fordi det er mer komfortabelt. Mannen er tilfreds med veg istring offentlig men blir det helt feil når barna også er med?

Anonymkode: d7612...144

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I utlandet så er det helt normalt å gå toppløs og bruke string på stranden, selv med barn til stede. 

Hadde ikke gjort det i Norge, men det er fordi det er et helt annet miljø og normer. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvilket land? Er stor forskjell på spania og Hellas F eks…

Endret av Motelvibes
AnonymBruker
Skrevet

Tenk om jeg hadde hatt kropp for string bikini .... har aldri hatt det selv om jeg ikke har født barn.

Anonymkode: e4188...c68

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er ungene? Hvis de er 10+ tenker jeg nei. Er ikke verdt å risikere å gjøre dem flaue bare for å unngå skille på rumpa tenker jeg..

Anonymkode: 50b47...bc9

• Liker 22
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Kenelz skrev (2 timer siden):

I utlandet så er det helt normalt å gå toppløs og bruke string på stranden, selv med barn til stede. 

Hadde ikke gjort det i Norge, men det er fordi det er et helt annet miljø og normer. 

Her må du nok fortelle litt mer hva du mener med utlandet😅. I Thailand foreks. er det fengselsstraff om du går toppløs på stranden… 

Anonymkode: 8824b...22b

• Liker 21
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Kenelz skrev (4 timer siden):

Du påstår at i utlandet er det helt normalt å gå toppløs....

Du vet at "utlandet" betyr alle andre land i verden bortsett fra Norge?

Anonymkode: 775f7...5bf

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du hadde vært på alder med barna dine er, hva hadde du tenkt om din mor gikk i stringtruse?

Anonymkode: 44ec1...f46

• Liker 15
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Greit om barna er små, ikke greit om de er store nok til å legge merke til at mamma kler seg som ei fjolle. 

Anonymkode: 03968...7ac

• Liker 14
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Herlighet - hvis man ikke vil ha skille, er det vel bare å droppe klærne og la hele familen ta turen til en naturiststrand; mange familier gjør det, om kanskje ikke her i Norge, så er naturisme i alle høyeste grad normalt i land som Tyskland eller Frankrike.

Heller det enn å sprade foran barna i en mikrotruse som opprinnelig ble laget for strippeindustrien. En badestrand er ikke et strippeshow i Las Vegas.

Anonymkode: 9ac7a...212

• Liker 14
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvem over 14 bryr seg om man får skille???! Dette virker absurd for en mor å bry seg om. 

Anonymkode: 37393...14f

• Liker 19
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvem over 14 bryr seg om man får skille???! Dette virker absurd for en mor å bry seg om. 

Anonymkode: 37393...14f

Altså, jeg er 33 uten barn, men jeg gjør mye for å unngå skille. Jeg synes det ser fælt ut.. Men har vært med menn som synes det er sexy med tydelig skille, så alle har jo forskjellige meninger. Jeg synes ikke at det er en absurd problemstilling av den grunn, men jeg synes det er litt absurd hvis man velger dette behovet over følelsene til eventuelle tenåringsbarn. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke gjort det i Tyrkia 

Anonymkode: fecd0...023

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Altså, jeg er 33 uten barn, men jeg gjør mye for å unngå skille. Jeg synes det ser fælt ut.. Men har vært med menn som synes det er sexy med tydelig skille, så alle har jo forskjellige meninger. Jeg synes ikke at det er en absurd problemstilling av den grunn, men jeg synes det er litt absurd hvis man velger dette behovet over følelsene til eventuelle tenåringsbarn. 

"Ser fælt ut"?! 🙄

Anonymkode: f5142...ab0

• Liker 15
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Motelvibes skrev (6 timer siden):

Hvilket land? Er stor forskjell på spania og Hellas F eks…

Er det? Har aldri vært i Hellas og skal dit snart… Nå går ikke jeg i stringbikini uansett da, men hvor er det ikke akseptert? 

Anonymkode: 9c8a2...5e5

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Du påstår at i utlandet er det helt normalt å gå toppløs....

Du vet at "utlandet" betyr alle andre land i verden bortsett fra Norge?

Anonymkode: 775f7...5bf

Ta deg en bolle når du ikke klarer å forstå det er snakk om syden/varmere strøk med mer vestlige holdninger. 

Utlandet betyr ikke nødvendigvis ALLE andre land i verden, det betyr bare land utenom Norge. Det kan vær få eller mange land.

4 hours ago, AnonymBruker said:

Her må du nok fortelle litt mer hva du mener med utlandet😅. I Thailand foreks. er det fengselsstraff om du går toppløs på stranden… 

Anonymkode: 8824b...22b

Det stemmer jo ikke helt, i så fall må det vær en ganske spesifikk sted. Det er forbudt å sole seg fullstendig naken, men man er ikke naken om man har på seg bikinitruse. 

Nå som det er sagt så er det mange strender i Thailand. Drar man til mest brukte «turist» strender så møter man på toppløse turister uten at det blir gjort noe med. 

A3D73A67-592F-4F17-AE5D-65A54DA88BE3.thumb.jpeg.427e2a0cba1336ecbe43138336789a85.jpeg

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Ville ikke gjort det i Tyrkia 

Anonymkode: fecd0...023

Så sitter jeg her i Tyrkia på stranden i stringtruse med 3 små barn😁 Folk altså...

Anonymkode: adba4...096

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vi skal til syden nå i sommer med kjæresten og våre to barn. Jeg vil gjerne gå i stringbikini for å unngå så mye skille og fordi det er mer komfortabelt. Mannen er tilfreds med veg istring offentlig men blir det helt feil når barna også er med?

Anonymkode: d7612...144

Har dere aldri badet sammen som familie tidligere?

Anonymkode: 1ef3c...aa5

Skrevet

Tenker at i de typiske sydenlandene så går det helt fint da flere bader toppløs i stringtruse både i Spania og Hellas 🙂 ser heller ikke problemet om det er barn med, kropp er topp. Er de tenåringer å virke flaue så er det bare å bytte 🙂

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...