Gå til innhold

Blend jeans!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_pia_*
Skrevet

Hva syns dere om blend buksene for jenter? har aldri prøvd eller sett på disse buksene før, men idag kom jeg tilfeldigvis over ett par som jeg prøvde...syns de satt veldig bra og var kjempefine...å så var de jo ganske så billige også

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg har en blend-bukse. Den sitter veldig bra når den er nyvasket, men blir ganske så løs etterhvert, men den har jo en baggy passform.

Skrevet

Jeg har 2 blendbukser, de sitter veldig fint og er de eneste "kule" buksene jeg får som passer pga. stor størrelse.

Skrevet

Jeg har to bukser fra Blend. De er helt like i snittet, men har forskjellig farge. Litt stretch, men ganske tykt stoff. Den ene sitter som støpt og er yndlingsbuksen min, mens den andre har videt seg ut en del. Merkelig. De skulle jo være helt like...

Har prøvd å se etter jeans på Blend senere også, ettersom jeg har vært så fornøyd med de to jeg har kjøpt der, men nå finner jeg naturligvis ikke noe som passer. :roll:

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Jeg har bare en Blend-bukse, med masse hull og sånn i, men jeg ELSKER den. Passformen er super, og jeg gleder meg nesten til å dra tilbake til Norge og kjøpe flere ;)

Skrevet

Har to stykker,er kjempe fornøyd med begge! Kommer til å gå dit å kjøpe neste gang jeg skal ha jeans også!

Skrevet

Har prøvd endel blend-bukser, men ikke funnet noen som passer godt til meg....

Skrevet

Har også ei Bled-bukse. Godt fornøyd, og ikke minst bra pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...