Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en gutt på 21 og har blitt mobba hele livet for utseendet, blitt banka, sendt meldinger om å henge meg selv, kasta egg på og folk regelmessig ler og peker på Jeg bor i en liten by og skal flytte snart. Men, jeg har kommet til det punktet at jeg føler jeg har gjort alt for å forbedre utseendet jeg har en hårsveis som passer meg (dog har det begynt å falle av den siste uken), jeg har bra stil med klær som er sydd opp etter kroppen min, jeg trener mye og skal konkurrere i bodybuilding, men til null hell på damefronten. Flere kompiser har sagt til meg at de trodde jeg hadde downs før de ble kjent med meg på grunn av utseendet mitt (Jeg har hooded eyes og svære mørke ringer/poser under øynene). En annen kompis sa også til meg i dag at det hjelper ikke å være selvsikker, om man er veldig uattraktiv utseendetmessig, han sa at damer dømmer først på utssendet, så eventuelt personligheten. Det slo meg hardt da jeg har fått høre av mange at jeg har en fin personlighet. Føler meg litt håpløs, er jomfru og har aldri vært i et forhold, og følermeg klar, men kommer liksom ingen vei. All hjelp tas godt i mot. 

Anonymkode: fb6a3...dde

• Liker 1
  • Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Et godt råd er 1) skift venner. 2) flytt og skaff deg et nytt nettverk. 3) høres ut som det er mye misunnelse fra de såkalt vennene dine. 4) du er ung og har mange gode år på å fikse damer. 

Anonymkode: 329dd...69a

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kom deg til et annet miljø ja. Det er ikke normalt å bli trakassert på den måte, uavhengig av utseendet! 

Anonymkode: 3b8af...db5

• Liker 5
Gjest Overkommer
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg er en gutt på 21 og har blitt mobba hele livet for utseendet, blitt banka, sendt meldinger om å henge meg selv, kasta egg på og folk regelmessig ler og peker på Jeg bor i en liten by og skal flytte snart. Men, jeg har kommet til det punktet at jeg føler jeg har gjort alt for å forbedre utseendet jeg har en hårsveis som passer meg (dog har det begynt å falle av den siste uken), jeg har bra stil med klær som er sydd opp etter kroppen min, jeg trener mye og skal konkurrere i bodybuilding, men til null hell på damefronten. Flere kompiser har sagt til meg at de trodde jeg hadde downs før de ble kjent med meg på grunn av utseendet mitt (Jeg har hooded eyes og svære mørke ringer/poser under øynene). En annen kompis sa også til meg i dag at det hjelper ikke å være selvsikker, om man er veldig uattraktiv utseendetmessig, han sa at damer dømmer først på utssendet, så eventuelt personligheten. Det slo meg hardt da jeg har fått høre av mange at jeg har en fin personlighet. Føler meg litt håpløs, er jomfru og har aldri vært i et forhold, og følermeg klar, men kommer liksom ingen vei. All hjelp tas godt i mot. 

Vel, personligheten teller nok mest ja, hvis man har en bra en da, snill og sånt, og intelligent, og har visse evner, man trenger ikke å gå så langt og kalle seg en intellektuell, men hvis man er flink til noe så er jo det bra, til å synge eller trene eller noe annet, kunst kanskje, eller hva som helst egentlig

AnonymBruker
Skrevet

Bare se på Ed Sheeran, han ser jo ikke ut i måneskinn men han har klart å få seg dame likevel. Så det er håp for deg også. Bli god i noe, så vil det være et par damer som ser forbi utseende.

Anonymkode: 97585...293

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Bare se på Ed Sheeran, han ser jo ikke ut i måneskinn men han har klart å få seg dame likevel. Så det er håp for deg også. Bli god i noe, så vil det være et par damer som ser forbi utseende.

Han ser helt ok ut. 

Anonymkode: bdb55...4d0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg vil ikke røpe for mye om meg selv, men jeg var en av norges beste, og på internasjonalt nivå i en kampsport, det hjalp ingenting. 

• Hjerte 1
Gjest Overkommer
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tror nok trådstarter er mye mer attraktiv enn han da

AnonymBruker
Skrevet
Just now, Overkommer said:

Jeg tror nok trådstarter er mye mer attraktiv enn han da

Er rødhåra jeg også så vi har NOE til felles hahh 

Gjest Overkommer
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Rødhåret er da ingenting galt ;D

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du må bytte miljø. Tror det blir godt for deg å flytte og få nye venner og bekjente.

Det er flere av oss som har vært der, som har følt sånn som du gjør.

Jeg ble og mobbet i oppveksten og selv om jeg hadde venner på vgs og i hjembyen ellers ble jeg liksom aldri noe annet enn en klovn og outsider der. 

Ti år senere hadde jeg en haug med ONSer og gode kompiser og venner.

Er ikke psykolog så kan ikke gi skikkelige faglige råd eller noe sånn.

men

1) bytt miljø

2) kjemp deg igjennom. Kjemp mot de onde tankene og traumene

3) du er ikke det drittsekkene kalte deg. Det sier mer om dem.

4) husk at du er verdifull. Du er verdt noe.

Du har kommet deg gjennom masse dritt uten å bli en drittsekk. Det viser styrke.

Du vil finne damer som liker deg.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg var rødhåret som liten. BROREN MIN!!!:klem:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Overkommer said:

Ja, tror han liker å snakke om seg selv bare og så tror jeg at han er litt uinteressert i jenter, så han blir litt forvirret over hvorfor ingenting fungerer, kanskje han har gjort for mye ting til å bli så interessert lengre, kampsport på høyt nivi som han sier for eksempel

Liker ikke å snakke om meg selv egentlig, men har ingen å prate med. Derfor liker jeg innemellom å bare skrive ut følelsene  mine uten av at noen trenger å svare, men jeg setter likevel pris på svar. 

• Liker 1
Gjest Overkommer
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Liker ikke å snakke om meg selv egentlig, men har ingen å prate med. Derfor liker jeg innemellom å bare skrive ut følelsene  mine uten av at noen trenger å svare, men jeg setter likevel pris på svar. 

Er du blitt litt uinteressert i jenter siden du var god i kampsport? Jeg mener, er du blitt litt avhengign av rushet og syns forhold er litt kjedelig?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Overkommer said:

Er du blitt litt uinteressert i jenter siden du var god i kampsport? Jeg mener, er du blitt litt avhengign av rushet og syns forhold er litt kjedelig?

Har aldri vært i et forhold så vet ikke hvordan det er men nei, jeg føler meg klar for forhold. 

Gjest Overkommer
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har aldri vært i et forhold så vet ikke hvordan det er men nei, jeg føler meg klar for forhold. 

Du virker litt uinteressert egentlig, ikke at du er homofil for det da

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, Overkommer said:

Du virker litt uinteressert egentlig, ikke at du er homofil for det da

Er ikke noe mindre interessert enn de aller fleste. 

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig føler jeg med deg, men har prøvd å hjelpe deg og komme med råd ikke bare her men på andre forum også. Men du vil jo aldri høre på råd og gjør heller det stikk motsatte, så kommer du tilbake en tid etter å klager igjen. 

Anonymkode: ec417...2d4

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Selvfølgelig føler jeg med deg, men har prøvd å hjelpe deg og komme med råd ikke bare her men på andre forum også. Men du vil jo aldri høre på råd og gjør heller det stikk motsatte, så kommer du tilbake en tid etter å klager igjen. 

Anonymkode: ec417...2d4

Når har jeg gjort det stikk motsatte? Prøver å ta til meg alle tips jeg får, men jeg får jo ikke flytta i dag. Venter på svar fra skole, men skal flytte til høsten. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Seriøst, Ed Sheeran er superkjekk😍

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...