AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Skrevet 2. juli 2022 En nær venn av familien har alltid vært pågående. Klemmene har vært ekstra lange, og nå etter jeg fylte 18 har jeg også kjent at han av og til har ereksjon når han klemmer meg. uansett, for ikke lenge siden hadde familien fest, grillfest. Han var tilstede. Merket at han holdt et øye med meg. Utover kvelden ble jeg trøtt, trakk meg tilbake og gikk å la meg. Våknet plutselig av at han hadde tatt av meg dyna og stod å runket foran meg(sover naken), når han så jeg våknet førte han pikken inn i munnen min, uten å spørre! Han var tydelig kåt og plutselig dro han den ut og begynte å knulle meg, skikkelig hardt. Men jeg kjente jeg likte det, og jeg fikk faktisk orgasme. Mannen er 52 år, var dette galt?? Anonymkode: d06f1...a25 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #2 Skrevet 2. juli 2022 Ja han gjorde det jo uten samtykke da. Så det er i teorien et overgrep. Men bra hvis du ikke opplever traume da. Anonymkode: 9b416...14f 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #3 Skrevet 2. juli 2022 Ja dette er et overgrep, uten tvil! Jeg hadde villet snakke med noen om dette, ts, en psykolog eller lignende❤️ Anonymkode: df0ce...630
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #4 Skrevet 2. juli 2022 Ja det er fortsatt overgrep, i hverfall mens du sov, Anonymkode: ef674...9a4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #5 Skrevet 2. juli 2022 Men du trenger ikke overdramatisere det og få folk til å fortelle deg hvor forferdelig det er- det er ikke sikkert det er sunt det heller. Anonymkode: ef674...9a4 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #6 Skrevet 2. juli 2022 Dette tror jeg ikke på. Anonymkode: de9c6...c99 23 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #7 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men du trenger ikke overdramatisere det og få folk til å fortelle deg hvor forferdelig det er- det er ikke sikkert det er sunt det heller. Anonymkode: ef674...9a4 Nei, altså, jeg ble skikkelig våt, det kjente jo han og. Men veldig forvirra. Anonymkode: d06f1...a25
Anonymous 91 Skrevet 2. juli 2022 #8 Skrevet 2. juli 2022 Men du våknet? Ba du han stoppe eller la han fortsette?
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #9 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, altså, jeg ble skikkelig våt, det kjente jo han og. Men veldig forvirra. Anonymkode: d06f1...a25 Det er mulig at han har onanert deg mens du sov. Jeg opplevde det en gang, og da våkna jeg jo motvillig kåt. Det var også den siste gangen jeg så han fyren da. Syne ikke det er innafor i det hele tatt! Anonymkode: ef674...9a4 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #10 Skrevet 2. juli 2022 Kroppen kan reagere helt annerledes enn hjernen så det er sant. Anonymkode: 9b416...14f 7
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #11 Skrevet 2. juli 2022 Anonymous 91 skrev (Akkurat nå): Men du våknet? Ba du han stoppe eller la han fortsette? Jeg ble paff , og fikk hvertfal ikke ut et ord med kuken i munnen. Men når jeg smakte den, så ble jeg kåt også. Jeg lurer på om jeg faktisk tenner på voldtekt? Med tanke på den harde sexen jeg fikk etterpå Anonymkode: d06f1...a25
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #12 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er mulig at han har onanert deg mens du sov. Jeg opplevde det en gang, og da våkna jeg jo motvillig kåt. Det var også den siste gangen jeg så han fyren da. Syne ikke det er innafor i det hele tatt! Anonymkode: ef674...9a4 Det kan være , var ganske våt da jeg våknet 😮 Anonymkode: d06f1...a25
Anonymous 91 Skrevet 2. juli 2022 #13 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ble paff , og fikk hvertfal ikke ut et ord med kuken i munnen. Men når jeg smakte den, så ble jeg kåt også. Jeg lurer på om jeg faktisk tenner på voldtekt? Med tanke på den harde sexen jeg fikk etterpå Anonymkode: d06f1...a25 Du kunne dyttet unna når han stappa den i munn på deg, og du kunne sagt nei når han knulla deg. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #14 Skrevet 2. juli 2022 Anonymous 91 skrev (1 minutt siden): Du kunne dyttet unna når han stappa den i munn på deg, og du kunne sagt nei når han knulla deg. Absolutt, men jeg ble så tent, og den orgasmen var SYK. Han holdt meg skikkelig fast og, så jeg lurer på om jeg tenner på voldtekt, er det helt sykt? Anonymkode: d06f1...a25
Anonymous 91 Skrevet 2. juli 2022 #15 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Absolutt, men jeg ble så tent, og den orgasmen var SYK. Han holdt meg skikkelig fast og, så jeg lurer på om jeg tenner på voldtekt, er det helt sykt? Anonymkode: d06f1...a25 Ja det er sykt. 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #16 Skrevet 2. juli 2022 Anonymous 91 skrev (1 minutt siden): Du kunne dyttet unna når han stappa den i munn på deg, og du kunne sagt nei når han knulla deg. Hva er poenget med å prøve å skylde på henne? Når jeg våkna opp ved å bli onanert så fikk jeg panikk, og prøvde å roe meg ned ved ikke å gå i full panikkmodus. Men det er derimot ikke et bevisst valg man tar når man våker opp på den måten! Jeg lot han meg derimot bare onanere meg til jeg kom, og gav han ikke noe mer enn det, men situasjonen var jo litt annerledes også. Jeg tror ikke du kan forutse hvordan du ville reagert ved å våkne opp på den måten! Anonymkode: ef674...9a4 4
Akryl Skrevet 2. juli 2022 #17 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): En nær venn av familien har alltid vært pågående. Klemmene har vært ekstra lange, og nå etter jeg fylte 18 har jeg også kjent at han av og til har ereksjon når han klemmer meg. uansett, for ikke lenge siden hadde familien fest, grillfest. Han var tilstede. Merket at han holdt et øye med meg. Utover kvelden ble jeg trøtt, trakk meg tilbake og gikk å la meg. Våknet plutselig av at han hadde tatt av meg dyna og stod å runket foran meg(sover naken), når han så jeg våknet førte han pikken inn i munnen min, uten å spørre! Han var tydelig kåt og plutselig dro han den ut og begynte å knulle meg, skikkelig hardt. Men jeg kjente jeg likte det, og jeg fikk faktisk orgasme. Mannen er 52 år, var dette galt?? Anonymkode: d06f1...a25 Neste gang han putter det i munnen din, og du er usikker på om det er overgrep, be ham vente et par sekund, ta ut saks fra kommoden ved siden av senga, og klipp den. 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #18 Skrevet 2. juli 2022 Er du ikke redd for å ha blitt gravid eller smittet med sykdommer? Regner med han ikke hadde kondom på når det gikk så fort Anonymkode: 05c39...476
MapleSirup Skrevet 2. juli 2022 #19 Skrevet 2. juli 2022 Anonymous 91 skrev (7 minutter siden): Du kunne dyttet unna når han stappa den i munn på deg, og du kunne sagt nei når han knulla deg. Men etter å ha blitt «kurtisert» over tid, er i halvsøvne og forvirret etc så er ikle nødvendigvis fornuften på plass. Stockholmsyndromet er et eksempel på at man «liker» overgriperen fordi man ikke forstår bedre. Mannen er en overgriper uavhengig av TS sin reaksjon på overgrepet. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #20 Skrevet 2. juli 2022 Anonymous 91 skrev (6 minutter siden): Ja det er sykt. Nei det er helt vanlig faktisk. Anonymkode: 99ff5...d73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå