AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Skrevet 2. juli 2022 Hadde vært lettere om jeg var sint på han eller noe men jeg vet faktisk ikke hvordan jeg skal komme over han eller slutte å bry meg eller kutte kontakten. Begynner å bli ett problem… Anonymkode: ab77f...46a 1
powerpuffen Skrevet 2. juli 2022 #2 Skrevet 2. juli 2022 Jeg slet selv i nesten tre år med å komme meg over eksen, enda han både var utro og det som verre er. Jeg ser i ettertid hva som var nøkkelen; KUTT ALL KONTAKT!!! Ja, det er vanskelig, men du må faktisk bare gjennom det. Blokker, slett og bruk tiden på deg selv, venninner/venner og etterhvert andre potensielle partnere. For meg hjalp det å være fullstendig over eksen før jeg traff andre. Og; det eneste som hjalp meg med å komme over det neket av en fyr, var rett og slett å knekke av lillefingeren som han hadde surret meg på. 3 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #3 Skrevet 4. juli 2022 Dette lurer jeg også på. Etter 3 år som fwb, har jeg bestemt meg for å kutte da han ikke kan eller vil gjengjelde følelsene mine, og det er vondt å ikke være god nok til annet en sex når han kjeder seg. Hadde bare vært en dritt hadde det vært mye lettere å kutte han ut. Jeg har prøvd flere ganger på disse 3 årene. Havner alltid tilbake hos han Anonymkode: b7f83...31d
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #4 Skrevet 4. juli 2022 (Legge seg under noen andre..Neida) Bare å bruke god tid Har svart belte i "hekt" selv, så jeg kan slite i 6-7 år... 🙈 Anonymkode: 73da8...677
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #5 Skrevet 4. juli 2022 17 minutter siden, AnonymBruker said: Dette lurer jeg også på. Etter 3 år som fwb, har jeg bestemt meg for å kutte da han ikke kan eller vil gjengjelde følelsene mine, og det er vondt å ikke være god nok til annet en sex når han kjeder seg. Hadde bare vært en dritt hadde det vært mye lettere å kutte han ut. Jeg har prøvd flere ganger på disse 3 årene. Havner alltid tilbake hos han Anonymkode: b7f83...31d FWB funker ikke for andre enn den ene parten. Det finnes unntak, men sjelden. Samme gjelder knullekompis... Vi er rett og slett ikke skrudd sammen slik. Anonymkode: 24c3e...80f 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #6 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Dette lurer jeg også på. Etter 3 år som fwb, har jeg bestemt meg for å kutte da han ikke kan eller vil gjengjelde følelsene mine, og det er vondt å ikke være god nok til annet en sex når han kjeder seg. Hadde bare vært en dritt hadde det vært mye lettere å kutte han ut. Jeg har prøvd flere ganger på disse 3 årene. Havner alltid tilbake hos han Anonymkode: b7f83...31d KJenner meg igjen iden. Man kan ha kommet så langt og ting begynner å gå på skinner og man treffer kanskje noen nye og så hvis man begynner å bli betatt av en ny og så plustelig er det slutt eller ghosta eller noe i den duren så er det fryktelig lett å gå tilbake til fwb for å få trøst eller noe i den duren selv om man vet at det er det dummeste man kan gjøre. Har holdt på slik i 3 år jeg og. Men er i en bedre periode nå da. Å slette og blokke har jeg gjort flere ganger men endt opp med å ta han tilbake igjen når livet ble for kjipt for min del. Så slette gjør jeg nok ikke noe mer. Er bedre å bare ikke ta kontakt. Og håpe på det beste at over tid vil det bli lettere og lettere og si nei. Men vet at aldri mer skal jeg godta noe fwb opplegg. Problemet er at man tror man skal takle det og man syns det er fint å få være så tett på noen man liker så godt. Men man blir hektet av rusen det er å få litt oppmerksomhet og så går en kjelleren hver gang en blir ignorert og oversett av samme person. Jeg har så mye jeg har ønsket å si til denne personen men har latt det være. Det vil ikke tjene til noe. Så har ikke noe gode råd... prøv å være åpen ovenfor nye menn. Jeg begynte å snakke med en online. Det var der det begynte. Vi møttes ikke før nesten 2 år senere. Og da følte jeg at jeg kjente denne personen veldig godt og han var akkurat likedan i virkeligheten som jeg ble kjent med han på nett. Det har hjulpet meg ett steg videre til å fokusere mere på denne mannen som viser at han virkelig bryr seg. Jeg har ikke de store følelsene for han men han liker meg det ser jeg jo. Aldri noe tull og ghosting og ignorering fra hans side vært. Men han gir heller ikke den samme gnisten som fwb gir meg. Så det skal ikke være enkelt men jeg har valgt å ta mer og mer avstand fra fwb og heller holde kontakten med en som liker meg. Jeg kommer jo langt med det og tenker jeg. Men ja det er dritvanskelig. Så stor klem til deg. Anonymkode: 20e92...3bb 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #7 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): KJenner meg igjen iden. Man kan ha kommet så langt og ting begynner å gå på skinner og man treffer kanskje noen nye og så hvis man begynner å bli betatt av en ny og så plustelig er det slutt eller ghosta eller noe i den duren så er det fryktelig lett å gå tilbake til fwb for å få trøst eller noe i den duren selv om man vet at det er det dummeste man kan gjøre. Har holdt på slik i 3 år jeg og. Men er i en bedre periode nå da. Å slette og blokke har jeg gjort flere ganger men endt opp med å ta han tilbake igjen når livet ble for kjipt for min del. Så slette gjør jeg nok ikke noe mer. Er bedre å bare ikke ta kontakt. Og håpe på det beste at over tid vil det bli lettere og lettere og si nei. Men vet at aldri mer skal jeg godta noe fwb opplegg. Problemet er at man tror man skal takle det og man syns det er fint å få være så tett på noen man liker så godt. Men man blir hektet av rusen det er å få litt oppmerksomhet og så går en kjelleren hver gang en blir ignorert og oversett av samme person. Jeg har så mye jeg har ønsket å si til denne personen men har latt det være. Det vil ikke tjene til noe. Så har ikke noe gode råd... prøv å være åpen ovenfor nye menn. Jeg begynte å snakke med en online. Det var der det begynte. Vi møttes ikke før nesten 2 år senere. Og da følte jeg at jeg kjente denne personen veldig godt og han var akkurat likedan i virkeligheten som jeg ble kjent med han på nett. Det har hjulpet meg ett steg videre til å fokusere mere på denne mannen som viser at han virkelig bryr seg. Jeg har ikke de store følelsene for han men han liker meg det ser jeg jo. Aldri noe tull og ghosting og ignorering fra hans side vært. Men han gir heller ikke den samme gnisten som fwb gir meg. Så det skal ikke være enkelt men jeg har valgt å ta mer og mer avstand fra fwb og heller holde kontakten med en som liker meg. Jeg kommer jo langt med det og tenker jeg. Men ja det er dritvanskelig. Så stor klem til deg. Anonymkode: 20e92...3bb Min fwb verken ignorere eller ghoster meg. Vi har daglig kontakt, og det er ofte han som tar initiativ til å møtes. Han kommer gjerne sent på kvelden etter han har jobbet overtid kun for å ligge inntil og holde rundt meg. Han er kjærlig og sier han savner meg hvis det går noe lengre tid mellom hver gang vi møtes. Vi har også den beste sexen og en helt sinnsyk kjemi. Er derfor jeg sliter sånn med å gi slipp, og derfor ingen andre jeg har prøvd å date disse årene vi har vært fwb har nådd opp. Han passer perfekt til meg, men sier han ikke har følelser for meg. Men, ingen, absolutt ingen vet om meg og jeg er aldri inkludert i noen planer. Og det kjenner jeg tærer skikkelig. Såpass at det er på tide å gi slipp, og finne noen som er stolte av å være med meg. Som ikke må gjemme meg bort Anonymkode: b7f83...31d 4
exictence Skrevet 4. juli 2022 #8 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 3.7.2022 den 0.47): Hadde vært lettere om jeg var sint på han eller noe men jeg vet faktisk ikke hvordan jeg skal komme over han eller slutte å bry meg eller kutte kontakten. Begynner å bli ett problem… Anonymkode: ab77f...46a Er det det at du håper på at han vil ha deg av hele sitt hjerte, men det vil han ikke? Hvis det er sånn, la ham miste deg. 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #9 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Min fwb verken ignorere eller ghoster meg. Vi har daglig kontakt, og det er ofte han som tar initiativ til å møtes. Han kommer gjerne sent på kvelden etter han har jobbet overtid kun for å ligge inntil og holde rundt meg. Han er kjærlig og sier han savner meg hvis det går noe lengre tid mellom hver gang vi møtes. Vi har også den beste sexen og en helt sinnsyk kjemi. Er derfor jeg sliter sånn med å gi slipp, og derfor ingen andre jeg har prøvd å date disse årene vi har vært fwb har nådd opp. Han passer perfekt til meg, men sier han ikke har følelser for meg. Men, ingen, absolutt ingen vet om meg og jeg er aldri inkludert i noen planer. Og det kjenner jeg tærer skikkelig. Såpass at det er på tide å gi slipp, og finne noen som er stolte av å være med meg. Som ikke må gjemme meg bort Anonymkode: b7f83...31d Her er det jo du som bestemmer egentlig hvordan dette skal gå. Enten må du sette ned foten og si hva du ønsker og er han ikke med på det så er det bare å avslutte. Han føler nok noe for deg når han har så mye kontakt med deg. Jeg tror helt klart han vil savne deg etter en måned uten kontakt. Men så lenge han får kjærestefordeler uten å binde seg så blir du jo holdene på med dette i 3 år til. Og selvsagt blir man ikke med i planer han måtte ha det er en del av fwb dealen. Har jeg skjønt. Anonymkode: 20e92...3bb 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #10 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Her er det jo du som bestemmer egentlig hvordan dette skal gå. Enten må du sette ned foten og si hva du ønsker og er han ikke med på det så er det bare å avslutte. Han føler nok noe for deg når han har så mye kontakt med deg. Jeg tror helt klart han vil savne deg etter en måned uten kontakt. Men så lenge han får kjærestefordeler uten å binde seg så blir du jo holdene på med dette i 3 år til. Og selvsagt blir man ikke med i planer han måtte ha det er en del av fwb dealen. Har jeg skjønt. Anonymkode: 20e92...3bb Jeg gjorde det. Jeg ba han om å satse på oss eller la meg gå. Han valgte å la meg gå, og jeg sitter igjen skikkelig knust. Men jeg viste hvilke svar jeg kom til å få når jeg ga han valget. Nå må jeg fokusere på meg selv og se fremover. (Ikke meninga å kuppe tråden til TS forresten. Jeg lurer fremdeles på det samme) Anonymkode: b7f83...31d
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #11 Skrevet 5. juli 2022 Masse sjokoladeiskrem Anonymkode: aac1c...a67
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #12 Skrevet 5. juli 2022 Det er bare en ting som hjelper. Gråt når du føler for det, hold deg opptatt med andre ting mest mulig. Det tar tid, men det går over. Ikke se på bilder/sos.medier. Hold deg unna kjærlighetsfilmer. Dette kommer til å gå bra ser du, har vært der mer enn en gang selv og vet det er forferdelig vondt og vanskelig å se at det skal gå over, men det gjør det. ❤️ Anonymkode: 58153...230
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå