AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Skrevet 2. juli 2022 Hei! Jeg er veldig klar over at dette er individuelt og mange faktorer spiller inn, så jeg spør egentlig bare for å roe ned sjela. Hvor lenge kan egentlig sæd leve over inni skjeden/lengre oppe? O store internettet sier alt fra 3-7 dager. Selv er jeg på syklus dag 10, og har ustabil syklus/aldri sikker på eggløsning, men appen min kan fortelle at jeg har eggløsning en dag mellom 16. og 21. syklusdag. Nå krysser jeg bare fingrene for at denne gangen er den jævla sein. og jada, jeg er fullstendig klar over at prevensjon er lurt og at det finnes angrepiller å få kjøpt. pjoh, noen som vil dele erfaringer eller fakta? Anonymkode: fb3df...659
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #2 Skrevet 3. juli 2022 Du hadde ubeskyttet samleie i går? Anonymkode: ab890...ebf
Gjest Albbas Skrevet 3. juli 2022 #3 Skrevet 3. juli 2022 Internett har jo allerede gitt deg svaret? Opptil 7 dager. Er vel funnet eksempler på opptil 10 dager også men det er sjelden. 7 dager er heller ikke normalen.
Sofakona Skrevet 3. juli 2022 #4 Skrevet 3. juli 2022 Og husk at en app ikke kan fortelle deg når du har eggløsning. Så du kan ha,hat eggløsningen før..seinere eller aldri. Den går bare etter algoritmer 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå