Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tenkt over en greie med min venninne..Når jeg har det vondt, noe som skjer i livet, da er det så fokus på å være tilgjengelig for meg, men har faktisk aldri tid når det kommer til stykket..Men om det går bra med meg og jeg opplever mye gøy? Nei puh, da skal hun hvertfall ikke treffe meg?🧐 Unner man ikke hverandre å ha det gøy lenger? Tåler vi ikke det?🤔 Er det rett og slett ren sjalusi liksom? 
Jeg trodde man i et vennskap backer hverandre på vonde dager, har det gøy sammen og gleder seg på den andres vegne? Det gjør jeg til min venner hvertfall, men det gjengjeldes tydeligvis ikke 😐

Anonymkode: 8f8d9...9cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker også at vennskap er «i gode og vonde dager». Du sier at det bare er én venninne som er slik. Og hun har uansett ikke tid til deg, påstår hun. Høres ikke ut som en god venninne. Hadde jeg hatt en slik ville jeg latt det være opp til henne å spørre om vi skulle treffes. For jeg hadde tenkt at hun ikke ønsket mitt vennskap.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
MyMichelle skrev (2 minutter siden):

Jeg tenker også at vennskap er «i gode og vonde dager». Du sier at det bare er én venninne som er slik. Og hun har uansett ikke tid til deg, påstår hun. Høres ikke ut som en god venninne. Hadde jeg hatt en slik ville jeg latt det være opp til henne å spørre om vi skulle treffes. For jeg hadde tenkt at hun ikke ønsket mitt vennskap.

Ja det er spesielt ei som er slik, og jeg syns det er kjedelig for de gangene vi treffes så er det somregel veldig hyggelig ☺️ Men du har et godt poeng der ja 😏

Anonymkode: 8f8d9...9cd

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange som ikke unner venner å blomstre. Det handler mye om sjalusi, og også frykt for at du skal ha det så gøy med andre at hun blir mindre interessant for deg, en frykt for å miste deg 

Anonymkode: 6091d...5fc

AnonymBruker
Skrevet

Normale venner unner hverandre alt godt, og blir glade på hverandres vegne. 

Anonymkode: 868f3...738

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Avlyser hun på grunnlag av at du har det bra, eller kan det hende hun har en travel periode? Alder og familiesituasjon spiller også inn. Jeg har en venninne som sikkert synes vi kan treffes oftere, men jeg har mer hensyn å ta til min familie, egen helse og andre avtaler, mens hun er sosial hver dag uten forpliktelser i hverdagen. Hun finner lett en erstatning hvis jeg ikke kan være sosial så hun sitter ikke ensom. 

Anonymkode: 07936...991

Skrevet

Jeg skal prøve å se det fra en positiv side. Kan det hende at hun bryr seg masse om deg, men egentlig er veldig travel? I så fall kan det jo hende hun prioriterer å møte deg når du har det vanskelig, fordi det virker viktig, mens det sitter lenger inne å prioritere en kaffe bare for hyggens skyld?

Skrevet
Gnå skrev (3 minutter siden):

Jeg skal prøve å se det fra en positiv side. Kan det hende at hun bryr seg masse om deg, men egentlig er veldig travel? I så fall kan det jo hende hun prioriterer å møte deg når du har det vanskelig, fordi det virker viktig, mens det sitter lenger inne å prioritere en kaffe bare for hyggens skyld?

Dette tenkte jeg på også. Høres jo ut som at hun legger inn det lille ekstra for å kunne stille opp når det virkelig trengs.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun liker drama best

Anonymkode: abf11...7cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...