AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Skrevet 2. juli 2022 Hei Jeg er vokst opp med å ha på "klær" når man sover. Det kan være en t skjorte eller en overdel som ikke er så stram og en løs bukse. Men jeg ser at i den norske kulturen er det vanlig å sove uten klær. Er det ingen som bruker pysj lenger? Er det kun barn som går med pysj? Anonymkode: acd4a...d22
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #2 Skrevet 2. juli 2022 Alt etter hvem en er. Jeg liker p være naken og andre liker å ha klær på. Anonymkode: 725c7...101 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #3 Skrevet 2. juli 2022 Jeg sover i truse, av og til sports-BH. Kan bruke pysj om vinteren når det er veldig kaldt, men ellers lite bekledning om natta. Anonymkode: 8e884...7c3 3
MyMichelle Skrevet 2. juli 2022 #5 Skrevet 2. juli 2022 Jeg sover naken. Ser ikke vitsen med å ha klær på når man ikke fryser eller skal bli sett av andre. 8
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #6 Skrevet 2. juli 2022 Det er helt vanlig, ja. Det er også vanlig å sove helt naken. Selv sover jeg helt naken, er så ubehagelig med klær som enten strammer eller krøller seg. Anonymkode: 20bb0...e92 8
Tomas77 Skrevet 2. juli 2022 #7 Skrevet 2. juli 2022 Mann her. Mest komfortabel I en bokser men er det tropenatt blir det i overkant også.
Mooza Skrevet 2. juli 2022 #8 Skrevet 2. juli 2022 Jeg bruker en silkenattkjole med stropper, og bare det. Ligger ikke i truse om natten. Type slik; https://marinka.no/produkt/lady-avenue-silke-nattkjole-underkjole/?attribute_storrelse=S&utm_source=Google Shopping&utm_campaign=shopping-feed-marinka&utm_medium=cpc&utm_term=60665&gclid=EAIaIQobChMI1erNuJjb-AIVUEWRBR1Yhg6zEAQYBSABEgLzXvD_BwE 1
skreppamedleppa Skrevet 2. juli 2022 #9 Skrevet 2. juli 2022 Jeg har ingen firkanta boks for dette, av og til sover jeg naken, av og til med tskjorte av og til med pysjbukse og av og til med genser og pysjbukse.. Det som passer best den aktuelle kvelden 7
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #10 Skrevet 2. juli 2022 Jeg sover l truse og bh. Mine barn sover også i undertøy. Jeg brukte ull pjymas når det var kaldt i vinter. Hva som er normalt ellers vet jeg ikke. Anonymkode: f4417...583
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #11 Skrevet 2. juli 2022 Bruker alltid truse, singlet eller t-shirt som oftest, men kan også ligge uten det. Sover ikke i BH som jeg overraskende nok har lest at noen gjør. Anonymkode: 80bc0...229 8
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #12 Skrevet 2. juli 2022 Det er helt normalt ja. Mange sover også nakne. Personlig bruker jeg bare klesplagg om natten hvis jeg er kald. For kvinner er det uansett sunnest å ikke sove med truse eller stram underdel. Anonymkode: 746fb...cbe 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #13 Skrevet 2. juli 2022 Takler ikke å sove med noe annet enn truse. Jeg ligger urolig, så alt klær blir bare strammet rundt meg og gjør meg enda mer urolig. I tillegg er det jo dødens varmt å ligge med klær på om sommeren 🥵 Anonymkode: 7b826...f21 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #14 Skrevet 2. juli 2022 Får helt klaus av å sove med klær på, så må sove helt naken. Er lettere tilgjengelig for kos fra mannen også da 😉 Anonymkode: 2a46b...ec8 6 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #15 Skrevet 2. juli 2022 Jeg sover helt naken. Har noen ganger tenkt på at det ikke er helt praktisk dersom noe skjer og man må skyndte seg ut ved brann eller lignende.. men takler ikke å ha på klær når jeg sover, t.o.m ei truse kan krølle seg og irritere. Anonymkode: 4ccd3...36c 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #16 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg sover helt naken. Har noen ganger tenkt på at det ikke er helt praktisk dersom noe skjer og man må skyndte seg ut ved brann eller lignende.. men takler ikke å ha på klær når jeg sover, t.o.m ei truse kan krølle seg og irritere. Anonymkode: 4ccd3...36c Ha en morgenkåpe (eller noe) hengende på en krok på døra eller ved siden av. Jeg får fred i sjela av det hvertfall. I verste fall får man dra med seg dyna om det er forsvarlig. Anonymkode: 7b826...f21 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #17 Skrevet 2. juli 2022 Jeg sover kun i g streng. Blir varm når jeg sover, så sover halveis oppå dyna. Men har også venninner som liker å sove i en overzized T-skjorte, så vi alle er forskjellig. Er ikke noe rett og galt, man sover slik man sover best 😊 Anonymkode: 72dd3...c3b 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #18 Skrevet 2. juli 2022 Det er så klart valgfritt, men jeg sover naken nå om dagen. Som barn var det pysj eller nattkjole. Anonymkode: b5275...3c2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #19 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Bruker alltid truse, singlet eller t-shirt som oftest, men kan også ligge uten det. Sover ikke i BH som jeg overraskende nok har lest at noen gjør. Anonymkode: 80bc0...229 Jeg kan sove i bh når jeg veier litt mer 😅 Blir så mye pupp og de er litt slappe, så de legger seg over armkroken og det blir klamt. De er tunge og de strekker i huden midt på brystet også. Da blir det mer behagelig med bh uten spile, som holder de på plass Anonymkode: 72dd3...c3b 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #20 Skrevet 2. juli 2022 Sover naken eller med truse. Hadde vært unaturlig for meg å gjemme meg i en pysj når vi ofte har sex før vi sover. Syns også pysj er ukomfortabelt. Vrir på seg, blir varmt, trekker seg oppover ryggen osv. Om jeg må sove med andre enn kjæresten/dele rom, så sover jeg heller med topp uten bh og en pysj-shorts. Anonymkode: f31a6...02e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå