AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Skrevet 2. juli 2022 Han har det kjipt i forholdet, barna er nok det som holder han mest igjen. Jeg har i nesten ett år truffet han jevnlig. Vi har kjent hverandre siden vi var 15 ca. I begynnelsen var det mer stivt og ikke så kjærlig.. Nå er han mer trygg og vil meg alt godt i senga, han vil det skal gå for meg før det går for han. Han ser meg dypt i øynene når vi prater og smiler. Jeg vet dette er så feil, men det er vanskelig å ikke la det skje. Idag ville han at jeg skulle hente han og kjøre han tilbake igjen til en fest. Vi kjørte mao så folk kunne se oss. Kan han ha fått litt følelser? Er det en potensiell mulighet for at jeg blir hans noen gang? Jeg bare lurer....Kjenner jeg har blitt litt glad i han. Anonymkode: 57c6e...004
Gibralfaro Skrevet 2. juli 2022 #2 Skrevet 2. juli 2022 Kan ja, akkurat som at det kan falle en million kroner fra himmelen. Spørsmålet blir vel hvor mye man burde basere livet og fremtiden sin på at det kan skje. 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #3 Skrevet 2. juli 2022 Alt kan skje. Hver glad i deg selv er det viktigste. Anonymkode: d26ff...a00
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #4 Skrevet 2. juli 2022 Hvis det ikke har skjedd til nå så er det usannsynlig at det skjer. Hvorfor skulle han endre på noe som helst, han har det jo fint som det er. Anonymkode: d9965...1fd 5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #5 Skrevet 2. juli 2022 Har møtt elskeren min fast i 3,5 år. Han er glad i meg, men jeg har ingen forhåpninger om at han vil velge meg på noe tidspunkt. Anonymkode: 6d09c...224 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #6 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis det ikke har skjedd til nå så er det usannsynlig at det skjer. Hvorfor skulle han endre på noe som helst, han har det jo fint som det er. Anonymkode: d9965...1fd Han virker litt dypere nå enn tidligere. Det er nok en grunn for at han gjør dette bak ryggen. Det rare er at han kun vil ha meg, ikke andre. Han er tydeligvis fornøyd med meg.. Merkelig han ville jeg skulle kjøre rundt på han idag. Kjørte på lyse dagen der alle kunne se oss. Ja, alt kan skje og jeg forventer ingenting. Anonymkode: 57c6e...004
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #7 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har møtt elskeren min fast i 3,5 år. Han er glad i meg, men jeg har ingen forhåpninger om at han vil velge meg på noe tidspunkt. Anonymkode: 6d09c...224 Det er flere som meg ja. Får litt sånn kjip følelse av det vi gjør, men jeg ser han bryr seg om meg, virkelig. Anonymkode: 57c6e...004
Serafin Skrevet 2. juli 2022 #8 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Han har det kjipt i forholdet, barna er nok det som holder han mest igjen. Jeg har i nesten ett år truffet han jevnlig. Vi har kjent hverandre siden vi var 15 ca. I begynnelsen var det mer stivt og ikke så kjærlig.. Nå er han mer trygg og vil meg alt godt i senga, han vil det skal gå for meg før det går for han. Han ser meg dypt i øynene når vi prater og smiler. Jeg vet dette er så feil, men det er vanskelig å ikke la det skje. Idag ville han at jeg skulle hente han og kjøre han tilbake igjen til en fest. Vi kjørte mao så folk kunne se oss. Kan han ha fått litt følelser? Er det en potensiell mulighet for at jeg blir hans noen gang? Jeg bare lurer....Kjenner jeg har blitt litt glad i han. Anonymkode: 57c6e...004 Nei. Ikke la han få lov til å la deg velge. Du er mer verdt enn som så. Ikke la noen andre behandle deg som et alternativ men en prioritet i deres liv.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #9 Skrevet 2. juli 2022 Serafin skrev (4 minutter siden): Nei. Ikke la han få lov til å la deg velge. Du er mer verdt enn som så. Ikke la noen andre behandle deg som et alternativ men en prioritet i deres liv. Så jeg er ikke drittsekken her? Føler det.. Litt vanskelig, men har klart å holde følelsene mine og dyttet de bort til nå. Men idag kjenner jeg det litt... Vet det er flere uker til neste gang. Anonymkode: 57c6e...004
Serafin Skrevet 2. juli 2022 #10 Skrevet 2. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så jeg er ikke drittsekken her? Føler det.. Litt vanskelig, men har klart å holde følelsene mine og dyttet de bort til nå. Men idag kjenner jeg det litt... Vet det er flere uker til neste gang. Anonymkode: 57c6e...004 Hallo. Du må våkne opp. Han er i et forhold. Han kan når som helst trekke seg fra deg og gå tilbake igjen til dama si. Og da sitter du igjen som svarteper. Finn deg en som ikke er i et forhold. Endret 2. juli 2022 av Serafin
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #11 Skrevet 2. juli 2022 Serafin skrev (25 minutter siden): Hallo. Du må våkne opp. Han er i et forhold. Han kan når som helst trekke seg fra deg og gå tilbake igjen til dama si. Og da sitter du igjen som svarteper. Finn deg en som ikke er i et forhold. Jeg føler de mer og mer sklir fra hverandre. Kan det være han har meg som en han velger itilfelle det går i vask? Anonymkode: 57c6e...004
Serafin Skrevet 2. juli 2022 #12 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg føler de mer og mer sklir fra hverandre. Kan det være han har meg som en han velger itilfelle det går i vask? Anonymkode: 57c6e...004 Det kan du umulig vite. Ved å la deg tro noe sånt så lurer du bare deg selv. Hvis du vil deg selv godt så går du videre og finner deg en snill og oppegående kar som er singel og klar for å treffe deg.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #13 Skrevet 2. juli 2022 Selvfølgelig. Jeg møtte en mann som på det tidspunktet hadde tenkt på å gå fra kona i flere år, men det skjedde ikke før han møtte meg og ble forelska. Så det spørs hvordan han har det hjemme da! Glad i deg er han nok, men om han har det godt hjemme og du bare er ei på si, eller om det er dritt hjemme? Det vet vi ikke. Anonymkode: 867e2...ba5
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #14 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Selvfølgelig. Jeg møtte en mann som på det tidspunktet hadde tenkt på å gå fra kona i flere år, men det skjedde ikke før han møtte meg og ble forelska. Så det spørs hvordan han har det hjemme da! Glad i deg er han nok, men om han har det godt hjemme og du bare er ei på si, eller om det er dritt hjemme? Det vet vi ikke. Anonymkode: 867e2...ba5 Ja han er nok litt glad i meg. Men tror også at han har meg for å få seg, han er veldig seksuell av seg. Men som sagt, han viser noe annet også av og til. Vil gi klem og kyss.. Anonymkode: 57c6e...004
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #15 Skrevet 3. juli 2022 Deg igjen ja. Så han ser deg inn i øynene når dere prater og han vil det skal gå for deg først… Tror det er særdeles få menn som IKKE gjør disse tingene! Anonymkode: 1ec55...875 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #16 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Han har det kjipt i forholdet, barna er nok det som holder han mest igjen. Jeg har i nesten ett år truffet han jevnlig. Vi har kjent hverandre siden vi var 15 ca. I begynnelsen var det mer stivt og ikke så kjærlig.. Nå er han mer trygg og vil meg alt godt i senga, han vil det skal gå for meg før det går for han. Han ser meg dypt i øynene når vi prater og smiler. Jeg vet dette er så feil, men det er vanskelig å ikke la det skje. Idag ville han at jeg skulle hente han og kjøre han tilbake igjen til en fest. Vi kjørte mao så folk kunne se oss. Kan han ha fått litt følelser? Er det en potensiell mulighet for at jeg blir hans noen gang? Jeg bare lurer....Kjenner jeg har blitt litt glad i han. Anonymkode: 57c6e...004 Hehe. Alle menn ser vel dama dypt i øya etter et godt knull. Anonymkode: 9903d...c00
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #17 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Han virker litt dypere nå enn tidligere. Det er nok en grunn for at han gjør dette bak ryggen. Det rare er at han kun vil ha meg, ikke andre. Han er tydeligvis fornøyd med meg.. Merkelig han ville jeg skulle kjøre rundt på han idag. Kjørte på lyse dagen der alle kunne se oss. Ja, alt kan skje og jeg forventer ingenting. Anonymkode: 57c6e...004 Hvorfor skulle han ha lyst på andre når du sprer beina gratis, og tar til takke med å være tømmestasjon? Anonymkode: a1554...145 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #18 Skrevet 3. juli 2022 Selvrespekt står ikke på ingredienslisten din skjønner jeg… Anonymkode: 10c9c...797
Hengebuksvinet Skrevet 3. juli 2022 #19 Skrevet 3. juli 2022 At han lar deg kjøre rundt på seg, er ikke noe stort tegn. Men at du skriver det, viser at du leter veldig hardt etter tegn. Kjører han rundt på deg? Kommer med en gang, hvis du trenger han? Å gjøre helt normale ting i senga, er ikke et tegn på at han vil noe mer. Tror du virkelig noen hadde vært elskerinne om de ikke fikk noe ut av det? Du må ta et valg. Hvem vil du være? Ønsker du å rote litt rundt i utkanten av famileidyllen? Eller er du mer verdt?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #20 Skrevet 3. juli 2022 SS skrev (4 minutter siden): At han lar deg kjøre rundt på seg, er ikke noe stort tegn. Men at du skriver det, viser at du leter veldig hardt etter tegn. Kjører han rundt på deg? Kommer med en gang, hvis du trenger han? Å gjøre helt normale ting i senga, er ikke et tegn på at han vil noe mer. Tror du virkelig noen hadde vært elskerinne om de ikke fikk noe ut av det? Du må ta et valg. Hvem vil du være? Ønsker du å rote litt rundt i utkanten av famileidyllen? Eller er du mer verdt? Gi opp det der ts det fører ikke noe godt med seg. Bare masse drama og du blir hekta og kjenner rusen av den lille oppmerksomheten du får og lei deg når kona får resten. Slitsomt. Du ødelegger deg selv mentalt. Han er en stor egoist. Hadde han villet ha deg 100% hadde han gått fra kona. Men slike menn vil helst beholde kone og barn og hus og hjem og en bra omgangskrets. Veldig få gir opp alt det for litt fitte i ny og ned. Han har det som plommen i egget. Vil du noe mer må du sette ned foten. Knipe igjen beina og si hva du vil til han? Da får du svaret om han føler noe som helst for deg. Anonymkode: 9fa95...fc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå