Gå til innhold

Sommerland i Bø - alder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Passer det for barn 5 - 9 år, eller er de akkurat for store for minibadingen, og for små for de andre attraksjonene?

Anonymkode: ebccb...745

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mine var der da de var 6 og så 17, og storkoste seg begge gangene. Det er litt for alle.

Anonymkode: a5b06...392

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Mine var der da de var 6 og så 17, og storkoste seg begge gangene. Det er litt for alle.

Anonymkode: a5b06...392

Så fint, tusen takk 🤗🌸

AnonymBruker
Skrevet

Så forresten at de har utrolig mange dårlige anmeldelser på Google. Så ble usikker på om vi skal dra dit likevel. 🤷‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Vi var der i fjor , da var de 8 og 5, koste seg som bare det . Men ta med mat! 

Anonymkode: dfe77...62a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Passer det for barn 5 - 9 år, eller er de akkurat for store for minibadingen, og for små for de andre attraksjonene?

Ja det passer fint :) mine var 6,7 og 12 når vi var der :)

Anonymkode: 9e218...71d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Så forresten at de har utrolig mange dårlige anmeldelser på Google. Så ble usikker på om vi skal dra dit likevel. 🤷‍♀️

Hei. Jeg er fra Bø og har jobbet i Sommarland i min tid. Fraflyttet student i 20-årene nå. Hva går de dårlige anmeldelsene på? Mitt inntrykk er at folk har veldig lav terskel for å klage på de ansatte, uten å ta hensyn til at dette er tenåringer i sin aller første jobb. Det kan naturlig nok være litt kø når det er fint vær og mange besøkende, men det gjelder vel alle familieparker? Det er som regel mye mindre kø på is og slush og slike ting som går fort, så mitt tips er å ta med niste, og heller kjøpe is og slush. 

Det er i hvert fall mange fine vannattraksjoner der, og det er mulig å kun bade også, hvis man ikke ønsker å ta en attraksjon. Det er basseng i varierende størrelser.

Anonymkode: 84643...d37

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hei. Jeg er fra Bø og har jobbet i Sommarland i min tid. Fraflyttet student i 20-årene nå. Hva går de dårlige anmeldelsene på? Mitt inntrykk er at folk har veldig lav terskel for å klage på de ansatte, uten å ta hensyn til at dette er tenåringer i sin aller første jobb. Det kan naturlig nok være litt kø når det er fint vær og mange besøkende, men det gjelder vel alle familieparker? Det er som regel mye mindre kø på is og slush og slike ting som går fort, så mitt tips er å ta med niste, og heller kjøpe is og slush. 

Det er i hvert fall mange fine vannattraksjoner der, og det er mulig å kun bade også, hvis man ikke ønsker å ta en attraksjon. Det er basseng i varierende størrelser.

Samme eiere som Tusenfryd og samme problemer. Minimale investeringer  for å maksimere profitt. Det resulterer i slitne anlegg og dårlig valuta for pengene sammenlignet med konkurrenter som Dyreparken og Liseberg. 

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ofte handler det mye om at varer i parken er dyre som svinet. Men det er jo bare å la være å kjøpe dem? Ta med eget.

Anonymkode: 5637d...3e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Det passer perfekt! Kjempefint sted som jeg sitter med masse barndomsminner fra selv 😊

Anonymkode: e7724...e93

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Husk at for hver som klager så er det sikkert 100 stk som er fornøyde.  Jeg personlig har aldri opplevd noe dårlig der og jeg pleide være der hver eneste sommer.  Så min anbefaling er å dra, barna vil i det minste kose seg noe enormt.

Anonymkode: e7724...e93

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Var der for noen år siden. Det var ikke nok skap til at vi fikk låst inn sakene våre. Dermed måtte alltid en voksen person sitte og passe på tingene mens alle andre badet. 

De ansatte var sikkert helt ok, snakket ikke med så mange. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...