Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi satt i sofaen og småpratet om hva vi ville gjøre i ferien, da samboeren plutselig fortalte at han gjerne ville ha thaimassasje og jeg (med glimt i øyet) sa at måtte være forsiktig og ikke si ja til happy ending og han blir helt stille og stirrer rett ut i luften og plutselig så innrømmer han at det har han fått flere ganger, også mens vi har vært sammen… jeg orker ikke høre mer og låste meg inn på do og her sitter jeg enda…

hva gjør jeg nå?

Føler jeg sitter i en avgrunn som lukkes og det blir bare mørkere og mørkere…

Anonymkode: 72db1...190

• Hjerte 6
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han har jo nettopp innrømmet at han har vært utro flere ganger, attpåtil horekunde... kjære deg, tørk tårene og finn styrken til å be ham gå hjem, eller gå hjem til deg selv, du kan ikke bli der du er i den situasjonen eller gå videre og late som det ikke har skjedd. 

Anonymkode: 38f41...cf0

• Liker 28
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Glad jeg er singel, sier jeg bare 🙃 Tror desverre det er helt vanlig oppførsel av mannfolk. Forstår deg veldig godt. 

Dump. 

Anonymkode: 99957...f08

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han har jo nettopp innrømmet at han har vært utro flere ganger, attpåtil horekunde... kjære deg, tørk tårene og finn styrken til å be ham gå hjem, eller gå hjem til deg selv, du kan ikke bli der du er i den situasjonen eller gå videre og late som det ikke har skjedd. 

Bor de ikke sammen da tru 

• Liker 1
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Dump han. Han er ikke verdig din kjærlighet, du fortjener så mye bedre enn det kryppet.

AnonymBruker
Skrevet

Må du ikke gjøre dette mer dramatisk enn nødvendig da. Ingen avgrunn som nærmer seg eneste du må gjøre nå er å finne ut om du vil fortsette forholdet. Han høre jo ikke ut som en "keeper" så jeg hadde tørket tårene og bedt han om å dra så kunne vi avtalt hvordan vi skulle ha gjort det med flytting og alt det der på et senere tidspunkt.

Anonymkode: e407c...830

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Happy ending, vile det si avsugning eller runking?
Uansett, hvor gammel er han? 16? vet han ikke dette er utroskap?
Hvorfor vil folk så gjerne masseres av Thai-folk? Han kan jo gå til norsk massage. Squeeze? 

Anonymkode: 9e4f9...a08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bor de ikke sammen da tru 

Faen samboer ja... vel, da får han pakke bag og stikke hjem til foreldrene, hotell eller under ei bru.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Faen samboer ja... vel, da får han pakke bag og stikke hjem til foreldrene, hotell eller under ei bru.

Eler et bordell

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Eler et bordell

Ja, det er jo kjent for ham det

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ha slått opp, ingen tvil.

Anonymkode: 6dda0...aae

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Vi satt i sofaen og småpratet om hva vi ville gjøre i ferien, da samboeren plutselig fortalte at han gjerne ville ha thaimassasje og jeg (med glimt i øyet) sa at måtte være forsiktig og ikke si ja til happy ending og han blir helt stille og stirrer rett ut i luften og plutselig så innrømmer han at det har han fått flere ganger, også mens vi har vært sammen… jeg orker ikke høre mer og låste meg inn på do og her sitter jeg enda…

hva gjør jeg nå?

Har dessverre opplevd det samme som deg. Helt grusomt 😔

Klarer ikke disse mennene se at dette er galt 🤷‍♀️

Menn som driver å kjøper seksuelle tjenester mens de er i ett seriøst forhold er ekle empatiløse egoister. 🤮

Spør han om det er greit for han at du blir fingret til orgasme av en annen mann? 

Anonymkode: 8bb8b...efd

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Du fortjener bedre. Han er søppel som betaler for prostitusjon.

Anonymkode: a8803...ef2

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Glad jeg er singel, sier jeg bare 🙃 Tror desverre det er helt vanlig oppførsel av mannfolk. Forstår deg veldig godt. 

Dump. 

Kanskje en grunn til at du er singel hvis fu tror det er vanlig blant menn. 

Anonymkode: febc4...6ed

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

hva gjør jeg nå?

Hundre prosent grunn til å avslutte forholdet. Du vil ikke være sammen med han uansett, han er ikke et menneske å dele livet sammen med. Det er tungt nå, men om er par år er livet lysere og du er glad du ble kvitt han. 

Anonymkode: febc4...6ed

• Liker 9
Skrevet

Enkelt: Du tørker tårene og avslutter forholdet. 

Han er ikke verdt dine tårer :) 

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Eier dere sammen? Hvis dere leier, hvem sitt navn står på leieavtalen? 

Anonymkode: 7e87b...d7b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

hva gjør jeg nå?

Er det egentlig så farlig? Har dere det bra i forholdet ellers? 

Anonymkode: b8144...818

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er det egentlig så farlig? Har dere det bra i forholdet ellers? 

Anonymkode: b8144...818

Kvinner flest støtter ikke utroskap eller kjøp av seksuelle tjenester. Du er på villspor.

Anonymkode: 7e87b...d7b

• Liker 30
Skrevet

Han har i det minste innrømmet elendigheten. Det tror jeg ikke mange gjør. Det betyr at han er villig til å snakke om det. Greit nok å be han dra en viss plass, men dere behøver å snakke sammen om dette.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...