AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Skrevet 2. juli 2022 Første gangen jeg fikk kreft så var jeg helt sikker på at dette går bra, jeg får cellegift, stråling og en pose på magen, ubehagelig men ikke noe jeg dør av, det var 5 år siden. Etter det har jeg fått fler diagnoser/sykdommer, ingen dødelige men ubehagelige slik som gikt. Sliter med å holde meg på jobb og merket at jeg har fått fatiqu som veldig mange som har hatt kreft får, så før jul fikk jeg beskjed om at jeg har kreft igjen, en helt annen type kreft og jeg føler nå at denne gangen går det ikke så bra. Legene sier at det er ferskt, så ferskt at de ikke starter noe behandling faktisk, men i Mai sa samme legen at den har utviklet seg og vil nok kreve behandlig etter hverdt, men det er mange år frem i tid. Stoler ikke helt på en som først sier det ikke kreves behandling også 5 mnd etterpå sier at den vil det etterhverdt. så til spørsmålet, er følelsen jeg har om jeg skal dø av dette en ekte følelse eller bare en frykt? Kreft typen jeg har nå kan ikke stoppes den kan kunn bremses men jeg kan fint leve 20 år til i følge fastlegen og innternett. Jeg er ikke redd for å dø, vil jo gjerne ha fler år med familien og mine barn og barnebarn, men jeg tar meg selv i å se etter gravsteiner, velge sanger til begravelsen og tenker veldig mye på døden. Anonymkode: 64fe0...3fd 1 1
Gjest Lawyam Skrevet 2. juli 2022 #2 Skrevet 2. juli 2022 Følelsesregisteret vårt er stort så du ksn føle hva som helst uten at det må ligge noe mer bak enn frykt og tvil. Det betyr ikke at følelsen er 'riktig'! Om litt tid får du sikkert følelsen om at du skal leve! Den er der bare og det er fullt forståelig! Håper og tror at du klarer deg helt fint!
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #3 Skrevet 2. juli 2022 Det kan jo vere at du underbevist ikkje orker å kjempa like hardt ♥️. At du på ein måte beskytte deg sjølv. Anonymkode: 2333e...b4a 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #4 Skrevet 3. juli 2022 Snakk med psykolog om tankene dine. Anonymkode: 0bfed...02c
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #5 Skrevet 3. juli 2022 Du må skille mellom intuisjon, magefølelse og overfladiske (depressive) tanker. Slik du beskriver det tror jeg du sliter med sistnevnte. Anonymkode: d149a...4d6
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #6 Skrevet 3. juli 2022 Magefølelsen stemmer som regel.. Anonymkode: 5dcd8...2b8
Conal Skrevet 5. juli 2022 #7 Skrevet 5. juli 2022 Ingen skal dø. Alle skal eventuelt tilbake til Gud, når det hele tar slutt. Det er den Utrolige Sannheten. Det er Sannheten direkte sagt av Gud selv. Ting er ikke vanskelige å vite når man har direkte kommunikajson med Kilden og Skaperen av alt aka Gud
Gjest ChaseDurer Skrevet 5. juli 2022 #8 Skrevet 5. juli 2022 Ingen skal dø, vi skal bare smake på døden og gjennoppstå til evig liv
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #9 Skrevet 5. juli 2022 Lever du i tråd med et du faktisk vil? Lever du i tråd med dine følelser eller gjør du noe du ikke vil? Er du ærlig med deg selv? Anonymkode: 013a9...1e3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #10 Skrevet 5. juli 2022 Conal skrev (16 minutter siden): Ingen skal dø. Alle skal eventuelt tilbake til Gud, når det hele tar slutt. Det er den Utrolige Sannheten. Det er Sannheten direkte sagt av Gud selv. Ting er ikke vanskelige å vite når man har direkte kommunikajson med Kilden og Skaperen av alt aka Gud CTC Anonymkode: 3e85c...638
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå