AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Skrevet 2. juli 2022 Hva skal en gjøre når magen føles som stappet hele tiden? Dette er der uansett om jeg spiser lite eller mye. PS!Kan det være en av tingene at jeg er ALT FOR ROLIG...for si det som det er en må ut å trimme?? Gode tips og råd mottas med stor takk om det kan vere andre ting.. Anonymkode: c57df...284
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #2 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hva skal en gjøre når magen føles som stappet hele tiden? Dette er der uansett om jeg spiser lite eller mye. PS!Kan det være en av tingene at jeg er ALT FOR ROLIG...for si det som det er en må ut å trimme?? Gode tips og råd mottas med stor takk om det kan vere andre ting.. Anonymkode: c57df...284 Om morgenen, rett etter du har våkna også? Kanskje få det undersøkt hos lege, hvis det er hele tiden, uavhengig av hvor mye du spiser Anonymkode: 553a9...acd 1
Vimsepims Skrevet 2. juli 2022 #3 Skrevet 2. juli 2022 Ligg unna sukker, gjær og hvete og ha minst 1-2 timer med aktivitet hver dag. F.eks tur i skogen, skaff deg en packraft, meld deg på dansekurs, svømmetur, sup, fjelltur, yoga
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #5 Skrevet 3. juli 2022 Magen min føles stappa når jeg har magekatarr. Ville tatt en prat med legen. Anonymkode: bba77...da1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #6 Skrevet 3. juli 2022 Jeg føler meg sånn selv når jeg våkner når jeg spiser raske karbohydrater. Kutter jeg det ut i to-tre dager, så føles magen tom ut på morgenen. Og bevegelse hjelper absolutt på selvsagt, for å sette blodsirkulasjonen i gang og det kan hjelpe på fordøyelsen. Anonymkode: 27139...2df
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #7 Skrevet 3. juli 2022 Får du gått på do minst en gang om dagen? Om ikke, så kan du være forstoppa, eller veldig treig avføring. Da hjelper det å øke aktivitetsnivået litt. Å gå litt hver dag. Drikk vann. Prøv deg fram med mer, eller mindre - der er folk ulike, fiber i kosten. Anonymkode: c8643...a80
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #8 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva skal en gjøre når magen føles som stappet hele tiden? Dette er der uansett om jeg spiser lite eller mye. PS!Kan det være en av tingene at jeg er ALT FOR ROLIG...for si det som det er en må ut å trimme?? Gode tips og råd mottas med stor takk om det kan vere andre ting.. Anonymkode: c57df...284 Probioform Probiotika og trim Anonymkode: db628...a10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå