AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Skrevet 2. juli 2022 Jeg klarer ikke å slutte å tenke på han, føler livet står stille. Jeg vet at jeg bør komme meg videre men det er så vanskelig😢 Anonymkode: 580f6...998
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #2 Skrevet 2. juli 2022 Ja, endte opp med at han var både utro og ekkel mot meg. Det viser seg at The one that got away, ville gjort det uansett, er bare en betegnelse på folk som er gode til å hekte en og ikke er modne nok til å ha et forhold med en plante en gang. Moralen er at om han hadde ville, hadde han vært der. Grunnen til at du er besatt av ham, er fordi du har behov du bør ta deg av først og fremst. Han er ikke den du tror, selv om han ville du skulle tro det. Anonymkode: d39a5...204 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #3 Skrevet 2. juli 2022 Ja gikk i dass og han gjentok alle feil og utroskap. Han driver med samme greia med dame nr fire etter meg nå Anonymkode: 8e5b8...b9e 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #4 Skrevet 2. juli 2022 Hvor lenge var dere fra hverandre før dere fant tilbake? Og var det giftig gang nr 1, hva gjorde at dere prøvde på nytt da? Anonymkode: 4c705...898
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #5 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg klarer ikke å slutte å tenke på han, føler livet står stille. Jeg vet at jeg bør komme meg videre men det er så vanskelig😢 Anonymkode: 580f6...998 Har du prøvd å fortelle dette til han? Jeg (kvinne) var "the one that got away". Men nå er vi "back on track" - så det er mulig hvis begge gir det en sjanse ❤ Anonymkode: 9be96...47b
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #6 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg klarer ikke å slutte å tenke på han, føler livet står stille. Jeg vet at jeg bør komme meg videre men det er så vanskelig😢 Anonymkode: 580f6...998 Ja, trodde jeg hadde gjort ett kupp og var kjempeforelsket, det varte ca 1 1/2 år. Det viste seg at det var en god grunn til at de ble slutt første gangen. Det finnes mange flotte partnere der ute, ikke bare den ene. google oneitis… Anonymkode: 0425d...3a3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #7 Skrevet 2. juli 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg klarer ikke å slutte å tenke på han, føler livet står stille. Jeg vet at jeg bør komme meg videre men det er så vanskelig😢 Anonymkode: 580f6...998 Ikke foreløpig. Hun skal gifte seg til høsten, og bor 400 mil unna meg, så det er lite som tyder på at noe skal forandre seg. 😞 Anonymkode: fdad6...aa5
Snok1 Skrevet 3. juli 2022 #8 Skrevet 3. juli 2022 Ja. Etter mange år og lange forhold på begge sider fant vi tilbake til hverandre. Forholdet er nå alt vi begge drømte og mer til etter snart ti år sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå