Gå til innhold

Flere som syns navler på andre er ekle?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syns de er på samme måte som føtter. Men nå for tiden er det jo så mange som går i sånne magetopper så er vanskelig å ikke se navler innimellom. Jeg syns det er så ekkelt å gå rundt i offentligheten med et hull i magen liksom

Anonymkode: 93b3e...d4b

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple rain
Skrevet

Ja, jeg får frysninger av navler og takler ikke at noen tar på min.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Syns de er på samme måte som føtter. Men nå for tiden er det jo så mange som går i sånne magetopper så er vanskelig å ikke se navler innimellom. Jeg syns det er så ekkelt å gå rundt i offentligheten med et hull i magen liksom

Et hull i magen, faktisk😅

Jeg synes at mager er fine. På damer da, i hvert fall. Er ikke så interessert i å se menn i crop tops

Anonymkode: 0fdb5...a35

• Hjerte 1
Skrevet

Synes navler, føtter, armer, hender etc er helt greit å forholde seg til. Jeg tipper ingen vei på ytterpunktene: ikke har jeg fot fetish, navle fetish etc og ikke hater jeg det/tåler det ikke/synes det er ekkelt etc. Jeg har et nøytralt forhold både til egen kropp og andres. Ganske greit sånn sett. Rasjonelt sett har vi mangen hull i ansiktsområdet som vises hver dag enten det er varmt eller kalt så sånn sett er det hullet i magen ikke noe værre enn f.eks nesebor eller munn...

Selvsagt finnes det mennesker med ekkle føtter og navler og det ene og andre men sånn generelt er det bare en kropp. En navel hopper verken på meg, vil spise meg, er ubehagelig eller behagelig å se på, den er der bare, har ikke noe mer vanskelig forhold til en navel enn det heldigvis 

AnonymBruker
Skrevet

Utovernavler er ekle

Anonymkode: bf888...dfd

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt enig! Navler er ekle. Men det jeg egentlig har noia for er lo. Så jeg takler ikke at folk peller seg i navelen og tar på ting. Har hatt mine runder med ekser som peller seg i navelen og tror de kan ta på meg direkte etterpå. Verste er de som syntes det er morsomt, peller seg i navelen og prøver ta fingeren i ansiktet mitt. Jeg blir illsint. Jeg syntes det er like kvalmt som at noen skulle pellet seg i rumpa og prøvd ta fingeren i ansiktet mitt liksom. 

Verste er at de som tuller med meg, er over 30 år gamle. 

Anonymkode: 50bf6...064

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Utovernavler er ekle

Anonymkode: bf888...dfd

Ja, men innovernavler gir meg assosiasjoner til noe annet.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg er helt enig! Navler er ekle. Men det jeg egentlig har noia for er lo. Så jeg takler ikke at folk peller seg i navelen og tar på ting. Har hatt mine runder med ekser som peller seg i navelen og tror de kan ta på meg direkte etterpå. Verste er de som syntes det er morsomt, peller seg i navelen og prøver ta fingeren i ansiktet mitt. Jeg blir illsint. Jeg syntes det er like kvalmt som at noen skulle pellet seg i rumpa og prøvd ta fingeren i ansiktet mitt liksom. 

Verste er at de som tuller med meg, er over 30 år gamle. 

What, hvorfor peller de seg i navelen i det hele tatt? Jeg har aldri hatt noen trang til å pelle meg i navelen😳

Skrevet

Finner navler dirkete ekkel. Selv min egen. Etter kikkhullsoperasjon hvor de valgte lage ene hullet inni navlen min hadde jeg større issues med å måtte rense ett sår i egen navel enn at jeg hadde mistet en eggleder. 🙊 

På kanten til en fobi for min del med andre ord. Er gravid nå i uke 32 og har store problemer med at navlen min sakte men sikkert «vrenger» seg. Syns det eeer så ekkelt 😅🙊

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

På noen er det ekkelt. På noen er det meste av kroppen ekkelt,  men på de fleste ikke

Anonymkode: f95d8...86f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns og navler er ekle. Spesielt de som er utover.

Anonymkode: dbd69...79b

AnonymBruker
Skrevet

Utover navle er motbydelig

Anonymkode: 40be2...292

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er adoptert og har ikke navle. 

Anonymkode: 57dc7...223

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

What, hvorfor peller de seg i navelen i det hele tatt? Jeg har aldri hatt noen trang til å pelle meg i navelen😳

Jeg aner ikke… noen er sånn «oj, lo, la meg bare pelle det ut!». Eller bare menn generelt som bare klør seg der

Jeg hater navelen min, men mer av alt hater jeg lo. Så jeg vasker alltid navelen når jeg dusjer 😛 Eier heller ikke klær som loer så mye. Er ikke bevist, men får aldri lo, men jeg er veldig renslig der da

Føler det å pelle seg i navelen offentlig, er som å pelle seg mellom tærne og bare fortsette med sitt etterpå. Eller klø seg langt inni øret. Eller i rassen for den saks skyld

AnonymBruker
Skrevet

Synes navlen min er søt. Ingen topp inne i den. Perfekt avnavlet av jordmora som kom hjem til min bestemors hus.

Anonymkode: 4999a...ecd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er du en fisk da? Alle, absolutt alle mennesker og pattedyr på denne jordkloden har hatt en navlestreng knyttet til magen sin. Vi får derfor en navle etter fødselen.

Anonymkode: 6eada...da6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Haha!😄

Anonymkode: 4cfea...8b7

AnonymBruker
Skrevet
PurpleTuliip skrev (13 timer siden):

Finner navler dirkete ekkel. Selv min egen. Etter kikkhullsoperasjon hvor de valgte lage ene hullet inni navlen min hadde jeg større issues med å måtte rense ett sår i egen navel enn at jeg hadde mistet en eggleder. 🙊 

På kanten til en fobi for min del med andre ord. Er gravid nå i uke 32 og har store problemer med at navlen min sakte men sikkert «vrenger» seg. Syns det eeer så ekkelt 😅🙊

Så du har aldri gått i slike magetopper? Jeg trodde jeg var den eneste som ikke bruker slikt (av unge folk vel og merke) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Så du har aldri gått i slike magetopper? Jeg trodde jeg var den eneste som ikke bruker slikt (av unge folk vel og merke) 

Aldri. Har aldri hatt kropp til det heller da 😂 jeg er ikke så ung lenge (90 mod) men har alltid hatt ett lager av fett på hoftene som ikke er særlig flatterende i magetopper spør du meg. 

husker jeg hadde masse venninner som gikk i type rett under puppene magetopper når vi var 14-16.. jeg derimot neitakk. Gikk såvidt i bikini når vi badet 😝☺️

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner nesten skam over utovernavlen min igjen nå, noe jeg ikke har hatt på 15 år.. neida, jeg driter i hva dere mener 😁🙈 jeg kan ikke noe for hvordan navlen min ser ut, og ikke gidder jeg å skjule den fordi noen kanskje syntes den er stygg heller, ikke at jeg går rundt i bikini på butikken uansett men.. 

Har ingenting i mot en navel, liker den riktignok ren og luktfri, men sånn utover det er det bare en navel. Elsker barna mine sine naboer, kanskje fordi det har vært et direkte bindeledd mellom oss.

Anonymkode: 6343b...b73

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...