AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Skrevet 2. juli 2022 Jeg leser på KG om mange frustrasjoner. Om kvinner som hater menn. Om forhold som går til grunne. Om bitterhet og sorg. Det er så mye som er feil, så mange skuffelser og så mye forbitrelse. Så mye resignasjon, så mange som ikke tror på kjærligheten. Og sex? Det er noe mannen skal "få", eller noe han "tar". Jeg tenker: Er alle disse innleggene representative? Er det virkelig slik kvinner tenker? Eller er KG bare blitt et sted for noen. For de som ikke har det bra. Holder de andre - flertallet - seg unna? Er det slik utgiver ønsker at KG skal fremstå? Som en arena for bitre, desillusjonerte kvinner, kombinert med trollete menn og incels som masseposter griseinnlegg? Anonymkode: dc3ea...864 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #2 Skrevet 2. juli 2022 Ikke glem de som bestandig poster at det er naturlig å ikke ville ha sex med partneren, fordi i et langvarig forhold blir det kjedelig og lysten går ned uansett. Og at de som skriver at de ikke opplever det slik, de lyver. Anonymkode: 218ac...6a9 5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #3 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg leser på KG om mange frustrasjoner. Om kvinner som hater menn. Om forhold som går til grunne. Om bitterhet og sorg. Det er så mye som er feil, så mange skuffelser og så mye forbitrelse. Så mye resignasjon, så mange som ikke tror på kjærligheten. Og sex? Det er noe mannen skal "få", eller noe han "tar". Jeg tenker: Er alle disse innleggene representative? Er det virkelig slik kvinner tenker? Eller er KG bare blitt et sted for noen. For de som ikke har det bra. Holder de andre - flertallet - seg unna? Er det slik utgiver ønsker at KG skal fremstå? Som en arena for bitre, desillusjonerte kvinner, kombinert med trollete menn og incels som masseposter griseinnlegg? Jeg er selv i et langvarig forhold. 30, snart 40 år. Sexen var er deilig. I dag våknet jeg først, så på den nakne kroppens hans i varmen. Tok morgenereksjonen i hånden, onanerte ha, varsomt til han våknet, og så lå vi med hevandre. Sånn tror jeg mange har det. Ikke slik KG fremstiller det. Og sex i et langvarig forhold er deilig, ikke repeterende og kjipt. KG må skjerpe seg. Anonymkode: dc3ea...864 Sendte TS-innlegget for tidlig. Rettet det nå. Anonymkode: dc3ea...864
Helene Skrevet 2. juli 2022 #4 Skrevet 2. juli 2022 Jeg vet ikke. Men jeg og sambo, vi var elskere i 7 år, før vi ble sammen. Det var ikke noe private samtaler. Jeg delte ingenting privat. Men det var jævlig greit. Ha sex med 1 person, sånn fast. Og han var god. Men i dag har jeg blitt skikkelig kjerring. Det ønsket jeg ikke å være. Han kom en dag og ønsket mer. Et forhold. Det var hannes valg. Dette var et menneske som aldri hadde kommet med løgner til meg. Så jeg gav han en sjanse. Men han har skuffet meg, gang på gang. Nå er det slutt. Sånn ble det. 1
feliek54 Skrevet 3. juli 2022 #5 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg leser på KG om mange frustrasjoner. Om kvinner som hater menn. Om forhold som går til grunne. Om bitterhet og sorg. Det er så mye som er feil, så mange skuffelser og så mye forbitrelse. Så mye resignasjon, så mange som ikke tror på kjærligheten. Og sex? Det er noe mannen skal "få", eller noe han "tar". Jeg tenker: Er alle disse innleggene representative? Er det virkelig slik kvinner tenker? Eller er KG bare blitt et sted for noen. For de som ikke har det bra. Holder de andre - flertallet - seg unna? Er det slik utgiver ønsker at KG skal fremstå? Som en arena for bitre, desillusjonerte kvinner, kombinert med trollete menn og incels som masseposter griseinnlegg? Anonymkode: dc3ea...864 Tror nok du har lit rett i det og det gjelder vel også begge kjønn. Felles nytelse av sex er veldig viktig men forholdet må også fungere eller om det skal holde. Om det bare er et sexuelt forhold så er det viktig at begge ønsker samme sex.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #6 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg leser på KG om mange frustrasjoner. Om kvinner som hater menn. Om forhold som går til grunne. Om bitterhet og sorg. Det er så mye som er feil, så mange skuffelser og så mye forbitrelse. Så mye resignasjon, så mange som ikke tror på kjærligheten. Og sex? Det er noe mannen skal "få", eller noe han "tar". Jeg tenker: Er alle disse innleggene representative? Er det virkelig slik kvinner tenker? Eller er KG bare blitt et sted for noen. For de som ikke har det bra. Holder de andre - flertallet - seg unna? Er det slik utgiver ønsker at KG skal fremstå? Som en arena for bitre, desillusjonerte kvinner, kombinert med trollete menn og incels som masseposter griseinnlegg? Anonymkode: dc3ea...864 Etter ca 8 år har jeg og min sex noen ganger i uka, kyss hver dag...det gjelder å ikke være såå kravstor, senke på krava, holde kjærligheten ved like. Anonymkode: 3bb88...52a
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #7 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ikke glem de som bestandig poster at det er naturlig å ikke ville ha sex med partneren, fordi i et langvarig forhold blir det kjedelig og lysten går ned uansett. Og at de som skriver at de ikke opplever det slik, de lyver. Anonymkode: 218ac...6a9 Er i et langvarig forhold, dette er bare tull, det blir ikke kjedelig, det blir noe som bare er dere to sitt. ... Anonymkode: 3bb88...52a 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #8 Skrevet 3. juli 2022 Alle innleggene er nok representative. Men det må sees i lys av hvilke mennesker som tilbringer mest tid her, og som har så lite å gjøre i hverdagen at de har tid til å uttrykke sine meninger til alle døgnets tider. Vi andre, som har et liv, har ikke kapasitet til å sitte her timevis for å dementere alle de "sanne fakta" fra de mest ivrige og dedikerte brukerne. På mange måter er det fint at deres stemmer blir hørt, og at de føler en bekreftelse på at de blir hørt. For oftest er det slik at deres meninger i hverdagen ikke betyr noe. De har lite sosial omgang med andre mennesker, få eller ingen fysiske venner, ingen kollegaer. Kvinneguiden blir derfor et arnested for denne typen mennesker. Meningene er uten virkelighet, uten substans. Så det beste er å gi de dette rommet for å utøve sine meninger, slik at de føler de også har en betydning i samfunnet. Anonymkode: 9d229...f7d 3
Fioljenta Skrevet 3. juli 2022 #9 Skrevet 3. juli 2022 Alle på KG sitter med egne erfaringer og egne meninger. Akkurat som ellers i samfunnet. Jeg tenker det er fint at alle får slippe til og har et sted å lufte frustrasjon og gleder. Vi er forskjellige og har forskjellige erfaringer. 3
Gjest Drigo Skrevet 3. juli 2022 #10 Skrevet 3. juli 2022 Jeg tror også forumet viser litt av hva som rører seg rundt spørsmål om seksualitet. Man må bare innse at forumet består folk i ulike livssituasjoner og alder. Mitt fokus har vært å slå et slag for langvarige forhold, og at det ikke er ensbetydende med drepen av sexlyst. Jeg mener lange forhold har en unik mulighet til å utforske seksualiteten og glede seg sammen på andre måter i livets ulike faser. Så problemet er ikke «lange forhold», men å finne ut hvordan man «pleier» forholdet man har. Vår erfaring etter over tretti år, er at seksualiteten fremdeles blomster. Samtidig må en også innse at ikke alle forhold lar seg reparere, samt at det finns andre livserfaringer og løsninger der ute.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #11 Skrevet 3. juli 2022 On 7/2/2022 at 9:59 PM, AnonymBruker said: Ikke glem de som bestandig poster at det er naturlig å ikke ville ha sex med partneren, fordi i et langvarig forhold blir det kjedelig og lysten går ned uansett. Og at de som skriver at de ikke opplever det slik, de lyver. Anonymkode: 218ac...6a9 Du tenker de som sier sannheten, og får kvinnene her inne til å få kaffen i vranghalsen? Anonymkode: b024d...7c6 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #12 Skrevet 3. juli 2022 Husk at demografien her inne overhodet heller ikke er representativ for samfunnet. Det er en kraftig overvekt av middelaldrende kvinner fra lavere middelklasse. Anonymkode: b024d...7c6 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #13 Skrevet 3. juli 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Du tenker de som sier sannheten, og får kvinnene her inne til å få kaffen i vranghalsen? Anonymkode: b024d...7c6 Sannheten de selv opplever i SINE forhold mener du? Som de prøver å gjøre allmengyldige og generelle, som om vi ikke eksisterer, vi som (i likhet med Drigo m/partner) har klart å holde gnisten oppe i våre langvarige forhold. Nei, vi lyver ikke! Anonymkode: b3066...84a 1
Trolltunge Skrevet 3. juli 2022 #14 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du tenker de som sier sannheten, og får kvinnene her inne til å få kaffen i vranghalsen? Anonymkode: b024d...7c6 Det er både menn og kvinner som har sin tenning tett knyttet mot at noe er nytt og spennende, og så mange som har sin tenning tett knyttet opp mot andre ting. Noen har til og med sin tenning knyttet opp mot tillit, trygghet og å virkelig kunne slappe av og nyte på grunn av godt kjennskap til hverandres behov og nytelse. Merkelig nok er det kun dem som har sin tenning knyttet tett opp mot at noe er nytt og spennende som jevnlig hevder at deres tenning er standard. Det er det faktisk ingen andre som gjør, uansett tenning og fetisj. Til og med dem som kun tenner på perfekte og feilfrie unge kropper synes å forstå at ikke alle har samme behov for det for å få tenning, mens det altså ikke er særlig uvanlig at dere som tenner på nytt og spennende hevder å sitte på en fasit for alle. Det er merkelig rett og slett. Med så mye rart som folk tenner på burde det være temmelig innlysende at det ikke finnes noen fasit på tenning. Den sannheten er rett og slett ikke sann. Det er hva som får en del (både kvinner og menn) til å fnyse av slike påstander. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #15 Skrevet 3. juli 2022 5 minutter siden, Trolltunge said: Det er både menn og kvinner som har sin tenning tett knyttet mot at noe er nytt og spennende, og så mange som har sin tenning tett knyttet opp mot andre ting. Noen har til og med sin tenning knyttet opp mot tillit, trygghet og å virkelig kunne slappe av og nyte på grunn av godt kjennskap til hverandres behov og nytelse. Merkelig nok er det kun dem som har sin tenning knyttet tett opp mot at noe er nytt og spennende som jevnlig hevder at deres tenning er standard. Det er det faktisk ingen andre som gjør, uansett tenning og fetisj. Til og med dem som kun tenner på perfekte og feilfrie unge kropper synes å forstå at ikke alle har samme behov for det for å få tenning, mens det altså ikke er særlig uvanlig at dere som tenner på nytt og spennende hevder å sitte på en fasit for alle. Det er merkelig rett og slett. Med så mye rart som folk tenner på burde det være temmelig innlysende at det ikke finnes noen fasit på tenning. Den sannheten er rett og slett ikke sann. Det er hva som får en del (både kvinner og menn) til å fnyse av slike påstander. Dette er jo et kjempegodt eksempel på hva slags mentalgymnastikk som bedrives her inne for å opprettholde illusjonen om at egen livssituasjon er selvvalgt og helt perfekt. Anonymkode: b024d...7c6
Trolltunge Skrevet 3. juli 2022 #16 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er jo et kjempegodt eksempel på hva slags mentalgymnastikk som bedrives her inne for å opprettholde illusjonen om at egen livssituasjon er selvvalgt og helt perfekt. Anonymkode: b024d...7c6 Jeg fremmer faktisk ikke min egen tenning på noen måte i mitt innlegg, men skriver generelt. Jeg kan gjerne skriver noe om min tenning, og det er at jeg er veldig bevisst på at jeg har ganske sære preferanser, som jeg ikke har noen illusjoner om at er perfekt. De er dog mine, og jeg har en partner som passer meg. Som man bør ha. (Noe som er litt vanskelig for dem som må bytte hele tiden. Er det det såre i å ikke fungere seksuelt med noen over tid som gir behovet for å normalisere situasjonen kanskje?) Utover det nevnte har jeg ingen interesse av å veive mine preferanser, eller å normalisere dem. De er kun perfekte for meg, og heldigvis for min partner også. JEG forstår at folk har ulike tenninger og preferanser, og det synes de fleste å forstå. Bortsett fra de som tenner på "nytt og spennende" altså. Det er de eneste som hevder å sitte på fasit angående slikt. Resten av oss forstår bedre at dette er ulikt for ulike mennesker tydeligvis. 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #17 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Husk at demografien her inne overhodet heller ikke er representativ for samfunnet. Det er en kraftig overvekt av middelaldrende kvinner fra lavere middelklasse. Anonymkode: b024d...7c6 Jeg vet ikke hvilke kontakter du har, som har oversikt over demografien på KG? Her på seksualitetsforumet kan det fort være like mange menn. (fra lavere middelklasse) Anonymkode: 6ec4f...6db
Myrmica Skrevet 4. juli 2022 #18 Skrevet 4. juli 2022 Men slik er det jo på et diskusjonsforum - man tar som regel opp problemer, ikke solskinnshistorier. Skulle man skrevet et innlegg om hvor innmari god sex man har, for å starte en diskusjon rundt det? Det er ikke det folk har behov for. De fleste har nok et fint samliv og et godt sexliv, og da har man ikke behov for å ta opp det på et forum. Har man derimot et problem, ønsker tips og råd, eller har spørsmål, da henvender man seg til steder som dette. På samme måte som at avisene ikke skriver om hvor mange som IKKE blir drept og skadet hver dag, selv om det er langt flere av dem enn av de som faktisk blir drept eller skadet. 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #19 Skrevet 4. juli 2022 Du må nok se alle poster i lys av hvem som er her inne. Det er nok en del hjemmeværende kvinner. Personer med mye dårlig selvbilde. Personer som ikke har det greit i forholdet sitt. Så bildet du har laget deg er nok riktig. Postene er representativt for en god del som tilbringer tid på forumet, og ikke kvinner generelt. Noe som egentlig er trist, da det er en del unge lesere som prøver å få tips og finne veien i sitt eget sex liv. Selv har jeg vært i forhold i 9 år, har 2 barn, og har mere sex nå, enn når vi var nyforelsket. I begynnelsen så hadde vi sex kanskje 1-3 ganger i uken. Nå har vi sex 3-7 ganger i uken. Enkelte ganger enda mere. Så det att sex livet tørker ut etter som årene går, stemmer ikke for de fleste. Men det stemmer nok for flertallet som bruker tid her inne. Jeg noterer meg også att jeg tror ca 70-80% av innlegg og svar her inne er trolling. Om ikke det er enda mere. Anonymkode: 4e7ec...bdb
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #20 Skrevet 4. juli 2022 Det er godt å slippe ut litt frustrasjon på nett. Det er fint å lese at andre opplever det samme. Men tusenvis av brukere forsvinner, da har de løst problemet de aller fleste. Noen går lei fordi de skjønner at det ikke monner noe særlig å sitte på nett og sutre. Andre gir seg aldri. Det er også mange som bare skravler om alt mulig, også glade og positive mennesker. Det er ikke så mye negativt, men det som er får mest oppmerksomhet. Anonymkode: 9b462...a78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå