AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Skrevet 2. juli 2022 Hei😊 Tenkte vi kunne ha en tråd her inne ang den åndelige oppvåkning/oppstigning. Søker dere som er oppriktig interessert i dette temaet. Hvilke symptomer kjenner dere på som kan være knyttet til den åndelige oppvåkning? Fysiske og psykiske? Jeg har kjent på mye kroppslige symptomer i flere år, som det ikke fins legevitenskapelig forklaring på. Akkurat nå i disse dager, og også i mange flere perioder de siste årene, kjenner jeg på mye hetetokter. Det smeller til mange ganger i døgnet, jeg kjenner hodet koke, og etter hvert også resten av kroppen. Kan dette være oppstigningssymptomer? Det er sjekket med lege, og ingenting er galt. Jeg syns dette temaet er veldig spennende, håper vi er flere med samme nysgjerrighet rundt dette😊 Anonymkode: 19ebb...0a4 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #2 Skrevet 3. juli 2022 Kjenner at jeg blir veldig varm når jeg mediterer. Og så er det akkurat som om det "bobler" på toppen av hodet. Anonymkode: 1d9c8...791
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #3 Skrevet 3. juli 2022 Synkroniseringer, f eks at du tenker på noe også dukker det opp, er et tegn på at du er på rett vei. Anonymkode: 96048...851 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #4 Skrevet 3. juli 2022 Varierende dårlig form, de siste årene. Når jeg mediterer så får jeg flere ganger skikkelig prikking i armer og ben. De siste månedene har jeg følt på veldig mye kjærlighet. Og da kjærlighet til meg selv, de rundt meg og til alle i verden. Anonymkode: 693ea...104 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #5 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): De siste månedene har jeg følt på veldig mye kjærlighet. Og da kjærlighet til meg selv, de rundt meg og til alle i verden. Ja dette er vel litt av «målet», dit vi skal etter oppstigningen, kjenne på mer kjærlighet både til oss selv og andre? Du har kommet langt på din vei da, tror du ikke? 🥰 Jeg er gradvis og forsiktig på vei jeg også, føler jeg. Men jeg kjenner fortsatt på veldig mange fysiske symptomer som er til stor hindring i dagliglivet; utmattelse, til tider hjertebank, hodepine/migrene, hetetokter, muskelsmerter, angstsymptomer.. føler meg generelt veldig ofte ganske dårlig, og det har jeg gjort lenge. Fysiske sykdommer osv er utelukket. Er det flere som kjenner det sånn som dette? Evt har hatt det sånn, men det har sluppet taket? Anonymkode: 19ebb...0a4 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #6 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synkroniseringer, f eks at du tenker på noe også dukker det opp, er et tegn på at du er på rett vei. Anonymkode: 96048...851 Har ikke opplevd dette, tror jeg🤔 Kan du gi noen eksempler? 🥰 Anonymkode: 19ebb...0a4
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #7 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjenner at jeg blir veldig varm når jeg mediterer. Og så er det akkurat som om det "bobler" på toppen av hodet. Anonymkode: 1d9c8...791 Føles dette litt som hetetokter? 😊 Anonymkode: 19ebb...0a4
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #8 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Føles dette litt som hetetokter? 😊 Anonymkode: 19ebb...0a4 Nei, det tror jeg ikke (er for ung til å ha opplevd hetetokter ennå). Men jeg sliter med kalde hender/føtter og de blir varmere når jeg er i meditasjon. Helt på toppen av hodet (issen) får jeg en boblende følelse når jeg mediterer. Denne gir seg når meditasjonen er ferdig. Skal sies at den typen meditasjon jeg gjør er som regel chakra-meditasjon <3. Anonymkode: 1d9c8...791 1
Conal Skrevet 5. juli 2022 #9 Skrevet 5. juli 2022 Gud er den Største, Gud er den Godeste, alll pris til Skaperen, all pris til den Allmektige. Symptomene er klare og store. En åndlig/sjelig oppvåking til Gud er en oppvåkning til Sannheten av hele virkeligheten, Skaperen av hele virkeligheten. Det er rett og slett Sannheten. Uavhengig av deg. Den er Absolutt. Sann uansett hva, i ALLE mulige omstendigheter. Du vil bli knust av Gud. Gud lar seg ikke tape til et menneske med et egoistisk og lyvende ego monkey. Hvis Gud vil ha deg... Da er du faen meg Hans.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #10 Skrevet 5. juli 2022 Conal skrev (2 timer siden): Gud er den Største, Gud er den Godeste, alll pris til Skaperen, all pris til den Allmektige. Symptomene er klare og store. En åndlig/sjelig oppvåking til Gud er en oppvåkning til Sannheten av hele virkeligheten, Skaperen av hele virkeligheten. Det er rett og slett Sannheten. Uavhengig av deg. Den er Absolutt. Sann uansett hva, i ALLE mulige omstendigheter. Du vil bli knust av Gud. Gud lar seg ikke tape til et menneske med et egoistisk og lyvende ego monkey. Hvis Gud vil ha deg... Da er du faen meg Hans. Hæ? 🤔 Den åndelige oppvåkningen jeg snakker om, er ikke knyttet til religion. Anonymkode: 19ebb...0a4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #11 Skrevet 5. juli 2022 Legger ved bilde av dagens tekst fra en interessant instagramkonto jeg følger i forbindelse med dette. Jeg kjenner på alle disse symptomene, hetetokter mange ganger gjennom hele døgnet, hodepine, smerter og spenninger i kjeve, utmattelse, hjertebank.. 😅 Det er jo veldig spennende dette her, men føler disse portalene og periodene med masse energioverføring er lange, og den ene perioden glir over i den neste, så det føles jo som det aldri tar slutt😆 Anonymkode: 19ebb...0a4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #12 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Legger ved bilde av dagens tekst fra en interessant instagramkonto jeg følger i forbindelse med dette. Jeg kjenner på alle disse symptomene, hetetokter mange ganger gjennom hele døgnet, hodepine, smerter og spenninger i kjeve, utmattelse, hjertebank.. 😅 Det er jo veldig spennende dette her, men føler disse portalene og periodene med masse energioverføring er lange, og den ene perioden glir over i den neste, så det føles jo som det aldri tar slutt😆 Anonymkode: 19ebb...0a4 Kva for ein retning er den denne personen tilhøyrer? Anonymkode: 1d9c8...791
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #13 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kva for ein retning er den denne personen tilhøyrer? Anonymkode: 1d9c8...791 Hun snakker om den åndelige oppvåkning, «the ascension process», som mange åndelige veiledere i hele verden snakker mye om nå. Det er altså ikke knyttet til noen spesiell retning eller religion. Anbefaler å følge henne😊 Kan også anbefale å følge Lorie Ladd på Facebook, hun snakker og skriver masse om dette😊 Anonymkode: 19ebb...0a4 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #14 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hun snakker om den åndelige oppvåkning, «the ascension process», som mange åndelige veiledere i hele verden snakker mye om nå. Det er altså ikke knyttet til noen spesiell retning eller religion. Anbefaler å følge henne😊 Kan også anbefale å følge Lorie Ladd på Facebook, hun snakker og skriver masse om dette😊 Anonymkode: 19ebb...0a4 Spennande. Kan eg spørra kva øvelsar ho/du gjer for å akselerer den åndelege oppvakinga? ❤️ Anonymkode: 1d9c8...791
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #15 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Spennande. Kan eg spørra kva øvelsar ho/du gjer for å akselerer den åndelege oppvakinga? ❤️ Anonymkode: 1d9c8...791 Hun skriver ikke noe om øvelser, men hun anbefaler at vi jorder oss, grounding, ved å gå barbeint på gress, sand, stener, bade i saltvann eller ferskvann og lignende. Dette for å minke litt av de kraftige symptomene, tror jeg? Og sikkert også for å kunne ta imot energiene på best mulig måte, hvis jeg har forstått det riktig. Ellers skriver hun mest om hva som skjer i de ulike portalene, og hvordan vi kan kjenne dette på kroppen. Kroppene våre skal oppgraderes, vi skal stige opp til 5.dimensjon, og gradvis kjenne på mer kjærlighet til både oss selv og andre, og kjenne mindre frykt og misunnelse, og lignende følelser. Alt det tøffe vi står i nå, for å kunne stige opp i 5.dimensjon, skal visst være verdt det😊 Jeg syns det er vanskelig å gjengi dette på en helt riktig måte, det er mye jeg ikke forstår. Håper derfor det dukker opp flere i denne tråden som kjenner til dette, og ikke minst, kjenner på disse symptomene, og som kan bidra med litt mer forståelse enn hva jeg klarer☺️❤️ Anonymkode: 19ebb...0a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå