Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har lest dagbøkene til ei jeg var glad i og det endte med at jeg måtte gå fra huset hennes den helga hu var borte. Og jeg ga ikke lyd fra meg på noen dager. Og nå sitter jeg her og lurer på.. om jeg skal fortelle hva jeg gjorde? eller leste jeg bøkene for at jeg hadde en tvil der, om oss, fra starten av? Det som sto i bøkene var ikke noe særlig... Nå vil hun ikke snakke med meg fordi jeg stakk uten å si ifra om noenting...

hjelp!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er frekk som flatlusa som leser andres dagbøker! 

Anonymkode: 5293d...6cc

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du er frekk som flatlusa som leser andres dagbøker! 

ja jeg vet... gjort er gjort... hva nå??

• Liker 1
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Fysj, så rotten gjort, det er så lavmål som det kan få blitt.

Hva nå? Nei si det du..

Skrevet
Athena Catalina skrev (1 minutt siden):

Fysj, så rotten gjort, det er så lavmål som det kan få blitt.

Hva nå? Nei si det du..

kom igjen nå.. tenk... faen da.. jeg vet ikke hvorfor jeg gjorde det.. vi begge er usikre.. men vi liker hverandre, iallefall de gode sidene... og nå vet jeg om hennes skygge... 

Gjest Athena Catalina
Skrevet
IchLiebeDichOder? skrev (1 minutt siden):

kom igjen nå.. tenk... faen da.. jeg vet ikke hvorfor jeg gjorde det.. vi begge er usikre.. men vi liker hverandre, iallefall de gode sidene... og nå vet jeg om hennes skygge... 

Har ingenting å si, du dreit på draget. 

AnonymBruker
Skrevet
IchLiebeDichOder? skrev (1 minutt siden):

Hun vet også om din skygge, du tør ikke ta opp ting og stikker heller av. 

Anonymkode: f64f2...02a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun vet også om din skygge, du tør ikke ta opp ting og stikker heller av. 

Anonymkode: f64f2...02a

det var smart sagt.. det har jeg ikke tenkt på.. ja... hun har naturligvis tenkt ut min skygge... jeg har skrevet en melding nå hvor jeg sier at jeg har lest bøkene... og at det var derfor jeg stakk... skal jeg sende??? 

Skrevet

Jeg tenker det vil være best å tilstå. Så vet dere i hvertfall hvor dere har hverandre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
IchLiebeDichOder? skrev (5 minutter siden):

det var smart sagt.. det har jeg ikke tenkt på.. ja... hun har naturligvis tenkt ut min skygge... jeg har skrevet en melding nå hvor jeg sier at jeg har lest bøkene... og at det var derfor jeg stakk... skal jeg sende??? 

Selvfølgelig skal du sende. Så skjønner hun, og så er det opp til henne hva som skjer videre.

Anonymkode: 1f17f...c5f

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Selvfølgelig skal du sende. Så skjønner hun, og så er det opp til henne hva som skjer videre.

Anonymkode: 1f17f...c5f

fakk er så jævlig skummelt.. hvorfor... fordi hun skremmer meg... men hun sier også hva hun tenker om meg og det er så varmt..jeg må sende og hater meg selv fordi jeg ikke vet hvorfor jeg gjør ting noenganger... jaja

AnonymBruker
Skrevet
IchLiebeDichOder? skrev (24 minutter siden):

fakk er så jævlig skummelt.. hvorfor... fordi hun skremmer meg... men hun sier også hva hun tenker om meg og det er så varmt..jeg må sende og hater meg selv fordi jeg ikke vet hvorfor jeg gjør ting noenganger... jaja

Du har redd din seng og nå må du ligge i den. Du får tenke deg om både to og ti ganger før du vurderer å gjøre noe sånt igjen. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du har redd din seng og nå må du ligge i den. Du får tenke deg om både to og ti ganger før du vurderer å gjøre noe sånt igjen. 

Takk.. det er sant, det... man tenker på de tinga man gjør selvom man tror man kan tvinge det ut av verden.. takk

AnonymBruker
Skrevet

Hva stod det i dagboka, da? Hilsen alle oss anonyme på KG 

Anonymkode: 17b9a...8b8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må si det først og fremst sinnsykt frekt! 
mange som skriver dagbøker skriver om sine vanskeligste og mørkeste stunder, som aldri er ment for noen andre enn seg selv. Er mer en måte å få ting ut av systemet på. 

sa du det til vedkommede? Hvorfor var du der hvis hun var borte den helga? Bor dere sammen

Anonymkode: 0ee73...f4b

• Liker 1
  • 6 måneder senere...
Skrevet (endret)

...

Endret av IchLiebeDichOder?
AnonymBruker
Skrevet
IchLiebeDichOder? skrev (3 timer siden):

...

Nå er vi spente…hva skrev du som du slettet? Eller står det i dagboka?

Anonymkode: d4e1c...94f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...