kitekatt Skrevet 15. november 2005 #1 Skrevet 15. november 2005 Har kjøpt kjole brukt, og må legge den opp noen cm...ikke på brudesalong, da de kun legger opp sine egne. Men vet dere ca hva det koster å få dette gjort hos syerske? Satser på å kun legge den opp, men om jeg skulle lagt den litt inn (håpe) hva tror dere dette ville kommet på i tillegg? Bor i Oslo. Hvis noen har noen flinke, rimelige å anbefale, vil jeg gjerne høre
Lassie Skrevet 15. november 2005 #2 Skrevet 15. november 2005 Fikk høre i sommer at det kostet rundt 1000kr, iallfall hos Romeo & Julie i Asker - de legger opp andre enn sine egne kjoler også. Sa de da iallfall. Men de har det inkludert i prisen på sine egne kjoler. Ring litt rundt og hør du!
Lassie Skrevet 15. november 2005 #3 Skrevet 15. november 2005 Fikk høre i sommer at det kostet rundt 1000kr, iallfall hos Romeo & Julie i Asker - de legger opp andre enn sine egne kjoler også. Sa de da iallfall. Men de har det inkludert i prisen på sine egne kjoler. Ring litt rundt og hør du!
Impala Skrevet 16. november 2005 #4 Skrevet 16. november 2005 Jeg betalte 1000 kr for å legge opp kjolen min. Det var på brudesalongen der jeg hadde kjøpt den.
Søta Skrevet 16. november 2005 #5 Skrevet 16. november 2005 har du spurt på brudesalonge? Trodde heller ikke de gjorde det - men jeg fikk ja på første forsøk jeg! Husker ikke hva jeg betalte da.. tror det var 1200 inkl leie av underskjørt
lil Skrevet 16. november 2005 #6 Skrevet 16. november 2005 1000 kr Det var dyrt!! Ihvertfall om man har kjøpt kjolen på den samme salongen!
Stinemora Skrevet 16. november 2005 #7 Skrevet 16. november 2005 Betalte 500 kr, på brudesalongen- kjøpte kjolen der og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå