Gå til innhold

Så en mann med strømpebukse, synes det var pent!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag var jeg på Oslo Fashion Outlet i Vestby. Sto i kø for å betale i en butikk da jeg plutselig blir oppmerksom på at mannen foran meg hadde hudfarget halvblank strømpebukse under jeansshorts.  Han var ellers kledd normalt for alderen (40'ish) og hadde fin casual stil.

Måtte se to ganger, og tenkte for meg selv at det faktisk var litt pent. Så ikke noe hårvekst under strømpebuksa, så han hadde nok barbert bena. Jeg så han igjen mellom noen butikker litt senere, og måtte konsentrere meg for å ikke se for mye på bena hans, som tiltrakk seg blikket mitt 😋

Flere som tenker som meg nå, kanskje det er ok at menn bruker strømpebukse naturlig til hverdags? Jeg ble i allefall mye mer positiv etter å ha sett dette i dag 😋

Anonymkode: ec219...f43

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

It's a no from me, men for all del, alle får kle seg i det de ønsker

Anonymkode: 3afdd...b20

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Folk får kle seg som de vil. Selv synes jeg menn i strømpebukse er stygt, mange ting jeg synes er stygt på kvinner også. Hadde nok ikke tenkt lenge over det hvis jeg ser en mann i det

Anonymkode: 0030a...8f6

Skrevet

Har aldri sett en mann i strømpebukse, og tviler på at jeg ville syntes det var fint. Det jeg derimot ville syntes var fint var at han brukte de klærne han ønsket. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok tenkt at han var homo, og det er jo greit det, men tror ikke jeg hadde tent på det nei. Jeg veit at noen heterofile menn går men ekstremt trange bukser, og jeg er ikke fan av det heller. 

Anonymkode: b7911...999

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett dette flere ganger og synes det er veldig pent, flere burde gjort dette.

Anonymkode: 33623...49b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg ville nok tenkt at han var homo, og det er jo greit det, men tror ikke jeg hadde tent på det nei. Jeg veit at noen heterofile menn går men ekstremt trange bukser, og jeg er ikke fan av det heller. 

Anonymkode: b7911...999

Så et plagg avgjør legning ? er du helt ute

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Så et plagg avgjør legning ? er du helt ute

Ikke meg du spør, men ja jeg er nok helt ute fordi jeg er helt enig med de du spør

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ikke meg du spør, men ja jeg er nok helt ute fordi jeg er helt enig med de du spør

Så lite opplyst du er

Skrevet

Fetter,n til mamma gikk i skjørt 🙂 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk får gå i det de vil, men det er et soleklart nei fra meg. Både strømpebukser og barberte bein. Jeg liker mannfolk som ser ut som nettopp det.

Anonymkode: a3752...925

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer til å bruke tynn nude strømpebukse i hele sommerferien. Ikke fordi jeg synes det er noe pent på menn. Men fordi jeg skal telte et sted det er mye flått. Det er det eneste som hjelper 100%. Da får de ikke festet seg, og sliter med å krabbe oppover beinene. 

Anonymkode: a7f07...b68

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker best at menn er menn,og damer er damer. Skjørt og strønpebukse er både pent og sexy,men det er kun på kvinner.

Anonymkode: d0d3b...bba

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Som homofil mann synes jeg det er for feminint. Men jeg synes ankelsokker er utrolig femi på menn også. 

Anonymkode: ac1c5...77e

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg kommer til å bruke tynn nude strømpebukse i hele sommerferien. Ikke fordi jeg synes det er noe pent på menn. Men fordi jeg skal telte et sted det er mye flått. Det er det eneste som hjelper 100%. Da får de ikke festet seg, og sliter med å krabbe oppover beinene. 

Helt off topic, men takk for tips!

Anonymkode: 570c4...09d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Helt off topic, men takk for tips!

Anonymkode: 570c4...09d

Jeg er en mann som bruker strømpebukse av praktiske grunner, ikke for å punte seg. Kanskje han som det handler om gjorde det samme?

AnonymBruker
Skrevet

Pent eller ikke. Kan hende han brukte det av samme grunn som andre mennesker. Kanskje han fikk lyst å gå med shorts, og det var akkurat litt for kaldt. Men fungerer med strømpebukse under.

Eller at det gnisser mellom lårene, og han trengte noe under for å forhindre gnagsår på lårene, for det er veldig vondt. 

Kanskje han har åreknuter, eller arr på beina han ikke er særlig keen på å vise frem, og strømpebukse er redningen hvis han føler det ukomfortabelt å gå med shorts uten strømpebukse. 

Kanskje han har dårlig blodsirkulasjon i beina, og bruker kompresjonsstrømpebukse til vanlig. Han må vel få lov til å gå med shorts selv om han bruker det?

Har inntrykk av at noen her tror han har automatisk sex med andre gutter, fetish eller noe seksuelt relatert bare fordi han fikk lyst å bruke strømpebukse. Alt skal liksom knyttes til noe seksuelt hver gang en mann gjør noe som helst. Det er mest sannsynligvis en mann som hever seg over disse fordommene og kanskje bare synes det var litt kaldt eller upraktisk å gå uten. Så får folk mene akkurat hva de vil. For han har selvtilitt til å ikke bry seg om disse fordommene mange her tydeligvis har. 

Skjønner det hvis han bruker BH på bryster han ikke har. Men her er det bare snakk om et praktisk plagg uansett kjønn på mennesker. 

Gjest AprilRyan
Skrevet

Kan ikke si at jeg synes det hørtes pent ut under shorts eller andre plagg for den del, men som andre skriver så er det ikke sikkert at det var fordi han synes det var pent at han gikk med det.

Jeg synes egentlig ikke at hudfargede strømpebukser er fint sånn generelt sett.

AnonymBruker
Skrevet
AprilRyan skrev (På 6.7.2022 den 10.14):

Kan ikke si at jeg synes det hørtes pent ut under shorts eller andre plagg for den del, men som andre skriver så er det ikke sikkert at det var fordi han synes det var pent at han gikk med det.

Jeg synes egentlig ikke at hudfargede strømpebukser er fint sånn generelt sett.

TS her. Jeg synes faktisk hudfargede strømpebukser er pent sånn generelt på damer (og nå menn) så lenge fargen matcher hudtone og glansen passer anledningen, og at de er av bra kvalitet, slik at de er jevne og ikke ser tacky ut.

Det kan jo være som du, og flere skriver at han faktisk brukte det av ymse medisinske eller andre private årsaker, eller kanskje bare fordi han ville gå med det. Uansett så synes jeg det var pent og stilig, det glattet ut konturene av bena hans ganske bra, det var nok det som gjorde at jeg først la merke til det.

Synes faktisk det er litt rart at noen i tråden kobler det å bruke strømpebukser til å være homofil, det synes jeg var en snodig og lavpanna kobling. Trodde virkelig vi var kommet litt lenger i 2022 enn det.

Jeg tror faktisk jeg spottet en til forleden dag, men var litt langt unna til å se om det var strømpebukse eller ikke.

Flere enn meg som har sett menn med strømpebukser i sommer, og faktisk synes det er litt pent?

Anonymkode: ec219...f43

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.7.2022 den 7.06):

Jeg er en mann som bruker strømpebukse av praktiske grunner, ikke for å punte seg. Kanskje han som det handler om gjorde det samme?

Av nysgjerrighet, hva er praktiske grunner? 

Anonymkode: 0a6d2...645

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...