AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Skrevet 2. juli 2022 På datingapper vil ikke folk treffes når det kommer til stykket. Er ute nå og da men ikke så ofte og har vært lite tilbud siste gangene. Litt fortvilt da jeg så inderlig ønsker sex og nærhet fra et annet menneske. Jeg ser ok ut,grei kropp,er hygenisk,hyggelig og omgjengelig. Er 36 år. Anonymkode: 12aac...175
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #3 Skrevet 2. juli 2022 Det er strengt tatt ingen som «får sex», sex er ikke noe man gir bort til noen i den forstand. Det er noe 2 eller flere personer tar del i sammen. Hvordan? Alt etter hva du er ute etter. Er mange på Tinder som er ute etter ONS. Der de bokstavligtalt er ute etter å treffes for sex. Men om det er et forhold, følelser med sex du er ute etter, da er det jo vanskeligere. Anonymkode: 47d7e...c8d 6 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #4 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kjønn? Anonymkode: 90efc...a7d Kvinne. Anonymkode: 12aac...175
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #5 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): På datingapper vil ikke folk treffes når det kommer til stykket. Er ute nå og da men ikke så ofte og har vært lite tilbud siste gangene. Litt fortvilt da jeg så inderlig ønsker sex og nærhet fra et annet menneske. Jeg ser ok ut,grei kropp,er hygenisk,hyggelig og omgjengelig. Er 36 år. Anonymkode: 12aac...175 Jeg hadde sex etter 9 år for det var første gang etter jeg ble skilt ,han ville ikke ha sex på lenge derfor vi ble skilt, men vi skilte oss 6 år før jeg hadde sex igjen da, vi er kjærester idag, og venter vårt barn sammen nå, jeg har en på 14 og ei på 15 med min eks Anonymkode: 02a2c...e98 1
likestilling Skrevet 2. juli 2022 #6 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): På datingapper vil ikke folk treffes når det kommer til stykket. Er ute nå og da men ikke så ofte og har vært lite tilbud siste gangene. Litt fortvilt da jeg så inderlig ønsker sex og nærhet fra et annet menneske. Jeg ser ok ut,grei kropp,er hygenisk,hyggelig og omgjengelig. Er 36 år. Anonymkode: 12aac...175 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Kvinne. Anonymkode: 12aac...175 Dette har jeg store problemer med å tro på. Har du spurt noen om de har lyst til å ta en tur og se på netflix? At dette er noe menn "i din liga" vil si nei til har jeg rett og slett store problemer med å tro på. Du sier jo at du ser ok ut, og det er nok som kvinne. Hadde du vært mann hadde jeg sett problemet... 8
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #7 Skrevet 2. juli 2022 55 minutter siden, AnonymBruker said: Kvinne. Anonymkode: 12aac...175 Yeah right... Anonymkode: 99af7...e45 6
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #8 Skrevet 2. juli 2022 likestilling skrev (55 minutter siden): Dette har jeg store problemer med å tro på. Har du spurt noen om de har lyst til å ta en tur og se på netflix? At dette er noe menn "i din liga" vil si nei til har jeg rett og slett store problemer med å tro på. Du sier jo at du ser ok ut, og det er nok som kvinne. Hadde du vært mann hadde jeg sett problemet... Ja sliter ikke med å få komplimenter,men enkelte jeg har vært i kontakt med vil overhodet ikke møtes selv når de har sagt de vil og planlagt selv, så har de trekt seg likevel. Sier ikle at absolutt alle er slik,men noen jeg har snakket med. Ts Anonymkode: 12aac...175
likestilling Skrevet 2. juli 2022 #9 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja sliter ikke med å få komplimenter,men enkelte jeg har vært i kontakt med vil overhodet ikke møtes selv når de har sagt de vil og planlagt selv, så har de trekt seg likevel. Sier ikle at absolutt alle er slik,men noen jeg har snakket med. Ts Anonymkode: 12aac...175 Du prøver altså å fortelle meg at du er en jente med "ok" utseende (ganske greit) og at du prøver å få menn på samme nivået til å komme hjem for å ha sex eller intimt samvær med deg, og så trekker alle seg? Noe skurrer enormt her... Terskelen for å ha "en reserve på gress" er lav for mange. Kanskje du er den? Det er rett og slett en utrolig (som i u-trolig) historie du kommer med. Menn på Tinder er jo ikke akkurat kjent for å være ekstremt kresne... 6
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #10 Skrevet 2. juli 2022 likestilling skrev (17 minutter siden): Du prøver altså å fortelle meg at du er en jente med "ok" utseende (ganske greit) og at du prøver å få menn på samme nivået til å komme hjem for å ha sex eller intimt samvær med deg, og så trekker alle seg? Noe skurrer enormt her... Terskelen for å ha "en reserve på gress" er lav for mange. Kanskje du er den? Det er rett og slett en utrolig (som i u-trolig) historie du kommer med. Menn på Tinder er jo ikke akkurat kjent for å være ekstremt kresne... Jeg er 100% ærlig. Derfor fortvilt. Men jeg har da ikke snakket med alle og enhver så det kan jo hende der er noen som ville kommet hjem til meg uten å blunke. Men de glimrer med sitt fravær. Det har vært noen som dessverre er veldig lite attraktive og ikke min type på noen som helst måte, fra en annen app,som har prøvd seg. Men jeg må føle en viss form for tiltrekning for å kysse/kline og ha sex med noen. Anonymkode: 12aac...175 1
likestilling Skrevet 2. juli 2022 #11 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er 100% ærlig. Derfor fortvilt. Men jeg har da ikke snakket med alle og enhver så det kan jo hende der er noen som ville kommet hjem til meg uten å blunke. Men de glimrer med sitt fravær. Det har vært noen som dessverre er veldig lite attraktive og ikke min type på noen som helst måte, fra en annen app,som har prøvd seg. Men jeg må føle en viss form for tiltrekning for å kysse/kline og ha sex med noen. Anonymkode: 12aac...175 Ja, det er forståelig, men slik er det jo gjerne for menn også, i alle fall de som kan velge. Det høres fryktelig rart ut at en kvinne ikke skal kunne finne "casual sex" når som helst med en mann på sitt eget nivå. Her er slik du går frem: Lag profil på Tinder Vent til du har 99+ likes Skriv "sex i kveld?" til alle som er i din liga Velg Det er virkelig ikke vanskelig? 6
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #12 Skrevet 2. juli 2022 Har også problemer med å tro på denne ja. Kan tenke meg tre grunner: Du sikter veldig høyt utseendemessig på menn sånn at det kun er noen få du viser interesse og disse mennene kan trolig velge og vrake, eller du er rar/unormal på en eller annen måte, ikke utseendemessig men noe annet (aner ikke hva) eller du har bare ikke holdt på lenge nok enda. Lag profil på et par sider så tar det ikke lang tid før det dukker opp interesserte kandidater! Anonymkode: 36648...629
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #13 Skrevet 3. juli 2022 Enig med flere her. Prøv å øke rotasjonen litt. Snakk med flere, og tør å være litt mer direkte på hva du ønsker deg. Jeg gjetter på at du er for forsiktig. Eller så får du kjøre motsatt psykologi. De som vil ha kjæreste, får jo tydeligvis bare pult. Anonymkode: 10c2a...d42
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #14 Skrevet 3. juli 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: Kvinne. Anonymkode: 12aac...175 Da har du virkelig ikke prøvd engang, fikse seg sex som kvinne er like lett som å puste 😂 Anonymkode: 0d9dd...27b 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #15 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Enig med flere her. Prøv å øke rotasjonen litt. Snakk med flere, og tør å være litt mer direkte på hva du ønsker deg. Jeg gjetter på at du er for forsiktig. Eller så får du kjøre motsatt psykologi. De som vil ha kjæreste, får jo tydeligvis bare pult. Anonymkode: 10c2a...d42 Mulig jeg er for forsiktig men det har ikke vært lett derfor man er svært fortvilt og oppgitt. Har vel ikke skrevet «sex i kveld?» til noen direkte og er redd for å bli sett på som desperat eller en bløff da. Folk som sier det er så lett for dere damer. Nei det er ikke det. Anonymkode: 12aac...175 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #16 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Da har du virkelig ikke prøvd engang, fikse seg sex som kvinne er like lett som å puste 😂 Anonymkode: 0d9dd...27b Helt feil. Blir så oppgitt av slike kommentarer for det er alt annet enn lett 🙄Bor i en mindre by også. Anonymkode: 12aac...175 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #17 Skrevet 3. juli 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Folk som sier det er så lett for dere damer. Nei det er ikke det. Slutt nå da Anonymkode: 99af7...e45
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #18 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Slutt nå da Anonymkode: 99af7...e45 ? Anonymkode: 12aac...175
feliek54 Skrevet 3. juli 2022 #19 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): På datingapper vil ikke folk treffes når det kommer til stykket. Er ute nå og da men ikke så ofte og har vært lite tilbud siste gangene. Litt fortvilt da jeg så inderlig ønsker sex og nærhet fra et annet menneske. Jeg ser ok ut,grei kropp,er hygenisk,hyggelig og omgjengelig. Er 36 år. Anonymkode: 12aac...175 Er du kvinne så er det nok mange som har lyst på sex med deg
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #20 Skrevet 3. juli 2022 feliek54 skrev (38 minutter siden): Er du kvinne så er det nok mange som har lyst på sex med deg Finn de. Anonymkode: 12aac...175
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå