Gå til innhold

Brunt utflod midt i syklusen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er helt stressa har hatt ettpar dråper blod i forgårs å i går som forsvant. Under samleie hadde jeg brunt utflod i sta. Har hatt ubeskytta samleie kan det være jeg har blitt smitta med noe? Han sa han ikke hadde hatt sex med noen på ettår å jeg tror egentlig på han men kan det være noe han ikke har merket at han har hatt ? Kan vell ikke være festeblødning? I såfall er det bare 5-6 dager fra sex til antydning på blod. Ikke akuratt noe ønske om å bli gravid nå som ting ikke er stabilt…  noen som har noe tanker eller noe ? Er sykt stressa 😂😂

Anonymkode: 58be6...198

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

.

AnonymBruker
Skrevet

Er omtrent som meg da.. etter vaksine/keisersnitt/sterilisering har syklusen min blitt helt fucka. Vet ikke hva av det som har gjort det sånn, men jeg har nå syk PMS noe jeg aldri hadde tidligere, mye smerter, samt at jeg begynner å spotte 10 dager før forventet mens.. kommer bare litt brunt og noen ganger rødt blod men stort sett kun når jeg er på toalettet. 

Er du usikker på graviditet så ta en test.. kjenner du til sårhet eller kløe kan du ha fått sopp, noe som ikke er uvanlig ved nye partnere da floraen i underlivet blir annerledes. Er uansett ikke en dum ide å ta en gynekologisk undersøkelse ved bytte av partner.

Anonymkode: 92ddc...9ad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er omtrent som meg da.. etter vaksine/keisersnitt/sterilisering har syklusen min blitt helt fucka. Vet ikke hva av det som har gjort det sånn, men jeg har nå syk PMS noe jeg aldri hadde tidligere, mye smerter, samt at jeg begynner å spotte 10 dager før forventet mens.. kommer bare litt brunt og noen ganger rødt blod men stort sett kun når jeg er på toalettet. 

Er du usikker på graviditet så ta en test.. kjenner du til sårhet eller kløe kan du ha fått sopp, noe som ikke er uvanlig ved nye partnere da floraen i underlivet blir annerledes. Er uansett ikke en dum ide å ta en gynekologisk undersøkelse ved bytte av partner.

Anonymkode: 92ddc...9ad

Går ikke på preventsjon eller tatt noe vaksine eller lignende 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Går ikke på preventsjon eller tatt noe vaksine eller lignende 

Om du har ubeskyttet sex og ikke benytter prevensjon, så ber du jo om graviditet. Om du ikke ønsker å bli gravid, så er dette uansvarlig. 

Man vil ikke merke kjønnssykdommer på en uke. Det er derfor det anbefales å vente noen uker før man eventuelt tester seg for dette. 

Uansett, så trenger det ikke bety noe. Jeg opplever dette støtt og stadig, men har riktignok langtidsbivirkninger av korona-vaksinen. 

Anonymkode: 889b9...0b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Følger

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får litt brunlig utflod rundt eggløsning av og til. Kan det være spor av eggløsningsblødning?

Anonymkode: 1e018...15d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg får litt brunlig utflod rundt eggløsning av og til. Kan det være spor av eggløsningsblødning?

Samme her, pluss har polypper på livmortappen som også blør litt rundt eggløsning. Er du usikker, bestill en gyntime. 

Anonymkode: 87b61...3d7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det kan godt være syntes bare det var så mye i forhold til eggløsning men satser på det da 😊

AnonymBruker
Skrevet

Har fortsatt noe brunt så vidt når jeg tørker meg men fortsatt blir jeg stresset av det får det er 4 dagen nå 😳 mensen min varer ikke så lenge engang 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...