AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Skrevet 2. juli 2022 Jeg har et barn på 5 år. hun skal på ferie til far. hun vil ikke og spørr hele tiden hvor lenge hun må være der før hun skal hjem. far har ny familie. dame og barn. her hjemme er det bare oss to. så skjønner hun savner hjemmet og synes det er mye mas hos far. burde 5 åringen få bestemme selv om hun drar? Anonymkode: 449dc...8e1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #2 Skrevet 2. juli 2022 Nei hun er 5 år! Hun kommer til å bli fornøyd når hun bare får satte seg litt inn i det… det er ikke greit å holde henne borte fra dem verken får henne eller familien Anonymkode: c3a26...cbe 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #3 Skrevet 2. juli 2022 Nei. Hun blir fordi hun har deg for seg selv. Hun kommer til å kose seg hos far. Noe hun også har godt av. Sier sikkert det samme hos faren når hun skal til deg igjen. Anonymkode: fcb10...930 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #4 Skrevet 2. juli 2022 hun maser hele ferien hos far også. vil hjem og gråter gjerne etter meg. Anonymkode: 449dc...8e1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #5 Skrevet 2. juli 2022 Hmmm ville latt henne være hos meg, du må ta en SKIKKELIG diskusjon med henne, spør og grav og mas, ikke gi deg før din datter svarer... det er ikke normalt å ikke ville til sin far..... Anonymkode: 019a3...4f6
Gjest fransine Skrevet 2. juli 2022 #6 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): hun maser hele ferien hos far også. vil hjem og gråter gjerne etter meg. Anonymkode: 449dc...8e1 For meg så virker det som du har gjort henne for avhengig av deg selv. Kanskje er du litt avhengig selv også av å vite at hun foretrekker deg? Stol på at far vil gjøre det beste for henne selv om du kanskje ikke er enig i alt han gjør. Forbered henne på at hun skal på ferie til far. Ikke la dine egne følelser smitte over på henne.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #7 Skrevet 2. juli 2022 Hadde det vært meg, ville jeg mast og spurt barnet til jeg fikk svar....Hvorfor spør du henne ikke?? Skjønner ikke dette Anonymkode: 019a3...4f6
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #8 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): hun maser hele ferien hos far også. vil hjem og gråter gjerne etter meg. Anonymkode: 449dc...8e1 Hva så? Hun er 5 år å har all oppmerksomheten hos deg mens hos pappa må hun dele den. Tipper jo på måten du skriver at hun er mer hos deg en hos han også å da trenger hun mere tid. Det er stygt å gjøre det sånn vist du vill hun skal ha det bedre hos far så la henne være mer med han om ikke annet kan dere gå på besøk oftere i sammen. Hun burde lære seg at det er hjemme hos pappaen sin også.. det blir helt tullete… men ja skjønner mammahjertet men tar du å hører på en 5 åring hele tiden gjør du henne virkelig ikke noe tjeneste.. skjønner at det er i beste mening men det blir ikke greit uansett ta henne bort til far å prøv å finne på masse annet så ikke du overrekker får hun er opptatt hun er med pappaen sin å andre å leke med å få oppmerksomhet av, hun har det bra der å holder seg opptatt på ferie Anonymkode: c3a26...cbe 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #9 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har et barn på 5 år. hun skal på ferie til far. hun vil ikke og spørr hele tiden hvor lenge hun må være der før hun skal hjem. far har ny familie. dame og barn. her hjemme er det bare oss to. så skjønner hun savner hjemmet og synes det er mye mas hos far. burde 5 åringen få bestemme selv om hun drar? Anonymkode: 449dc...8e1 hun er 5, hun bestemmer virkelig ikke dette Anonymkode: fa112...48f 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #10 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde det vært meg, ville jeg mast og spurt barnet til jeg fikk svar....Hvorfor spør du henne ikke?? Skjønner ikke dette Anonymkode: 019a3...4f6 Det er åpenbart at barnet ikke får den oppmerksomhet hun trenger hos barnefar, Dette må være tilstrekkelig til å fradømme far rett til samvær med barnet. Han bør dessuten mistenkes for vanskjøtsel eller misbruk av barnet, og han bør varetektsfengsles til dette er ferdig etterforsket. Anonymkode: 6a25b...ec0 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #11 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det er åpenbart at barnet ikke får den oppmerksomhet hun trenger hos barnefar, Dette må være tilstrekkelig til å fradømme far rett til samvær med barnet. Han bør dessuten mistenkes for vanskjøtsel eller misbruk av barnet, og han bør varetektsfengsles til dette er ferdig etterforsket. Anonymkode: 6a25b...ec0 🤣🤣🤣 Anonymkode: 07901...633 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå