AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Del Skrevet 2. juli 2022 Grusomt tilsvetta caps her etter fjelltur. Kan jeg hive de i maskinen? Anonymkode: 9d57c...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Green_Harmony Skrevet 2. juli 2022 #2 Del Skrevet 2. juli 2022 Når jeg har vasket capser har jeg pleid å dynke dem i en bøtte med såpevann og skrubbet med en neglebørste. Tror de ville mistet formen i en vaskemaskin. Skift vann ofte for det blir ganske møkkete, man svetter mye ut av hodet! Noen capser har plast i bremmen, mens andre er papp. Burde du kjenne om du klemmer på den. Det jeg har gjort og har ikke ødelagt noen enda 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #3 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Grusomt tilsvetta caps her etter fjelltur. Kan jeg hive de i maskinen? Anonymkode: 9d57c...4ad Ofte papp. Anonymkode: dc507...459 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #4 Del Skrevet 2. juli 2022 De med plast kan vaskes, men ikke de med papp. Jeg har vasket capsene mine mange ganger, går helt fint! Bare tenk litt på hvordan de tørker etterpå, og form den slik du vil ha den 😜 Jeg hiver de i maskina med vanlige klær på 40 grader Anonymkode: fac20...028 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 2. juli 2022 #5 Del Skrevet 2. juli 2022 Jeg slenger capsene til guttungen i vaskemaskinen når det trengs og det har alltid gått fint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #6 Del Skrevet 2. juli 2022 Hvordan kjenner man forskjell på plast og papp i capsen, da? Den her lar seg jo forme litt, men...tja. Papp altså? Kjøpt i utlandet for lenge siden, så den har noe sentimental verdi. Hvit er den også. Anonymkode: 9d57c...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #7 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan kjenner man forskjell på plast og papp i capsen, da? Den her lar seg jo forme litt, men...tja. Papp altså? Kjøpt i utlandet for lenge siden, så den har noe sentimental verdi. Hvit er den også. Anonymkode: 9d57c...4ad Er det mye motstand i den så er det plast. Tapp med neglen på den og hør 😅 kanskje litt vanskelig å høre forskjellen på lyden om man ikke har både plast og papp da… De som er i plast kjennes mer robuste ut og pleier også å være tykkere Men om du er usikker og den er hvit og har mye sentimental verdi, så kan du bare vaske den i vasken med samme såpe man bruker til vaskemaskina 😜 Tannkost og hendene pleier funke. Bare ikke ta for mye såpe, det gjorde jeg første gangen 😂 brukte evigheter på å få vekk all såpa og skum overalt Anonymkode: fac20...028 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #8 Del Skrevet 2. juli 2022 Siden det også bare er den ene capsen så hadde jeg glatt vaska den i vasken, det går fort bare man begynner 👍 Anonymkode: 80318...784 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå