AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Skrevet 2. juli 2022 Jeg tror jeg blir sår i rumpa av yogurt. Jeg har etter fødsler slitt med en hemoride og rifter i nærheten av endetarmsåpningen. Diverse kremer mot hemorider har hjulpet midlertidig, men ikke permanent. Jeg har alltid tenkt at yogurt er bra for tarmflora og spist endel. Så en dag sluttet jeg å spise yogurt og rumpa er helt fin, ingen rifter eller hemoride. Jeg har prøvd å spise yogurt igjen, men da blir jeg veldig fort sår igjen. Dette har jeg nå testet noen ganger, og det ser iallefall tilsynelatende ut som det er en korrelasjon. Hva kan sammenhengen være her? Er det mulig at slimhinner blir tynnere av yogurtspising, eller kan det ha noe med tarmfloraen å gjøre? Noen som har vært borti noe lignende eller vet mer om dette? Anonymkode: 0f284...4c0
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #2 Skrevet 2. juli 2022 Kanskje du ikke tåler meieriprodukter så godt? Anonymkode: f7e08...bcb
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #3 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kanskje du ikke tåler meieriprodukter så godt? Anonymkode: f7e08...bcb Det kan være, men jeg har ikke tenkt noe videre over dette før. Har alltid drukket melk, spist is og melkeprodukter uten problemer. Anonymkode: 0f284...4c0
Gjest Athena Catalina Skrevet 3. juli 2022 #4 Skrevet 3. juli 2022 Nå har du misforstått yogurt skal inni munnen.......Og ut gjennom rumpa når den er ferdig fordøyd......
Baktus2024 Skrevet 3. juli 2022 #5 Skrevet 3. juli 2022 Athena Catalina skrev (2 minutter siden): Nå har du misforstått yogurt skal inni munnen.......Og ut gjennom rumpa når den er ferdig fordøyd......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå