AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Skrevet 2. juli 2022 Hei! Jeg er altså på jakt etter skikkelig gode sko! Sko som man feks. kan traske rundt med en hel dag i byen, og som man kan trave rundt i fornøyelsesparken med, hengende som et slips etter aktive unger .. Noen tips og anbefalinger? Jeg har kikka litt på Skechers Max Cushioning Elite. Noen som har erfaring med dem? Alle tips tas i mot med stor takk 😊 Anonymkode: 06b0f...d94
CrazyCatLady2500 Skrevet 2. juli 2022 #2 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei! Jeg er altså på jakt etter skikkelig gode sko! Sko som man feks. kan traske rundt med en hel dag i byen, og som man kan trave rundt i fornøyelsesparken med, hengende som et slips etter aktive unger .. Noen tips og anbefalinger? Jeg har kikka litt på Skechers Max Cushioning Elite. Noen som har erfaring med dem? Alle tips tas i mot med stor takk 😊 Anonymkode: 06b0f...d94 Jeg klikka meg innpå for å foreslå nettopp de skoene!!! Så ja - du har allerede løsningen! 😃 de er ufattelig gode!!
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #3 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei! Jeg er altså på jakt etter skikkelig gode sko! Sko som man feks. kan traske rundt med en hel dag i byen, og som man kan trave rundt i fornøyelsesparken med, hengende som et slips etter aktive unger .. Noen tips og anbefalinger? Jeg har kikka litt på Skechers Max Cushioning Elite. Noen som har erfaring med dem? Alle tips tas i mot med stor takk 😊 Anonymkode: 06b0f...d94 Har ikke prøvd de, kun vanlig sketchers, og de duger ikke for meg. Er derimot veeeldig fornøyd med HOKA bondi 7. Jeg har plattfot og behøver god demping, men også god støtte. Får vondt i korsryggen med én gang dersom jeg ikke bruker gode sko. Anonymkode: 6e9e5...7df 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #4 Skrevet 3. juli 2022 CrazyCatLady2500 skrev (13 timer siden): Jeg klikka meg innpå for å foreslå nettopp de skoene!!! Så ja - du har allerede løsningen! 😃 de er ufattelig gode!! Takk for svar! Så bra! Jeg har noen andre skechers, og de er litt store i størrelsen. Er disse også det? Anonymkode: 06b0f...d94
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #5 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har ikke prøvd de, kun vanlig sketchers, og de duger ikke for meg. Er derimot veeeldig fornøyd med HOKA bondi 7. Jeg har plattfot og behøver god demping, men også god støtte. Får vondt i korsryggen med én gang dersom jeg ikke bruker gode sko. Anonymkode: 6e9e5...7df Takk for svar! Jeg tror jeg skal ta meg en tur og prøve disse. Sliter også med litt flat fot (ikke helt plattfot), og får av og til vondt i hofter og rygg etter mye gåing. Anonymkode: 06b0f...d94
CrazyCatLady2500 Skrevet 3. juli 2022 #6 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar! Så bra! Jeg har noen andre skechers, og de er litt store i størrelsen. Er disse også det? Anonymkode: 06b0f...d94 Jeg synes ikke det….men jeg synes ikke det om Skechers vanligvis heller 😃 de er bare perfekte for meg.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #7 Skrevet 3. juli 2022 Jeg tilbrakte 11 timer i Liseberg forrige uke, hadde på meg Skechers Sport Bombs Squad, jeg er hulfot og bruker kun Skechers når jeg ikke bruker spesialsåler.. Det fungerte helt utmerket. Ble selfølgelig sliten i bena på slutten, men klarte å gå helt vanlig, noe jeg ikke gjør hvis jeg får vondt f.eks. Anonymkode: 6fb74...22e 1
LiseTV Skrevet 8. juli 2022 #8 Skrevet 8. juli 2022 Jeg bruker joggesko, er så mye fine i handelen. Også sammen med sommerkjoler.
Mahasor Skrevet 8. juli 2022 #9 Skrevet 8. juli 2022 Jeg bytter på å bruke Skechers Max cushion elite og Hoka clifton 8, synes begge er super gode!
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #10 Skrevet 8. juli 2022 Gode joggesko, hvilke det er for deg er vanskelig å si, jeg sverger til Asics, Adidas og Reebok. Og en ting jeg lærte, og det virker, skal man gå mye, doble litt tykke sokker. Hjelper for både gnagsår og ekstra demping. Anonymkode: 5b3f3...a92
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #11 Skrevet 8. juli 2022 I hvertfall ikke HOKA, de mest smertefulle skoene jeg noen gang har hatt ☹️ Anonymkode: 28efb...705
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #12 Skrevet 8. juli 2022 Vanskelig å vite hva som passer din fot, men jeg er veldig fornøyd med Jean Paul sine Lyon sneakers. Tilbud på de nå🙂 Anonymkode: 2662d...d62
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #13 Skrevet 9. juli 2022 Det er også lov å kjøpe 2 par sko. Da kan du bytte i løpet av dagen hvis du vet du blir fort sliten i beina. Anonymkode: faf1d...c2a
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #14 Skrevet 9. juli 2022 Tusen takk for alle svar og gode innspill! Ja, det er nok veldig ulikt hvordan man opplever sko. Hoka for eksempel, som mange elsker og noen hater. Må vel bare prøve meg frem i skojungelen. Flott med alle gode tips! For eksempel det med to par sokker er nok noe jeg vil teste ut (om det ikke blir for varmt). Og et ekstra par sko i sekken for å bytte på i løpet av dagen er jo veldig lurt! Anonymkode: 06b0f...d94
Ullvott Skrevet 9. juli 2022 #15 Skrevet 9. juli 2022 Jeg har ikke prøvd Skechers max cushioning elite, men jeg har arch fit-modellen, og den kan jeg fint gå med en hel dag i byen eller på andre harde underlag. Den er litt stor i størrelsen. Jeg har også HOKA Bondi, som jeg bruker på jobb, hvor jeg går mye på harde betonggulv. De er helt herlige på mine bein, i alle fall!
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #16 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): I hvertfall ikke HOKA, de mest smertefulle skoene jeg noen gang har hatt ☹️ Anonymkode: 28efb...705 Mens de redder dagen for meg. Jobber på betonggulv og har hund Anonymkode: 168c7...33c
CrazyCatLady2500 Skrevet 9. juli 2022 #17 Skrevet 9. juli 2022 Jeg tok i bruk mitt nyeste par med Skechers max cushioning elite i dag. Lang dag på brostein - men kjenner ikke noe ubehag nå. Deilig! Elsker de skoene.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #18 Skrevet 9. juli 2022 Jeg har hoka clifton, funker kjempebra for meg 😊 Anonymkode: 078f7...287 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå