AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Skrevet 2. juli 2022 Min leder tar ikke tak i problemer vi har på jobb. Hun skyver ting under teppet. Jeg spurte henne om hvorfor hun ikke gjør noe med utfordringene på jobb. Hun sier at hun ikke orker pga at hun går igjennom noe tøft på privaten. Hva kan vi gjøre med det? Ta det med øverste leder? Anonymkode: 5b5cb...ed7
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #2 Skrevet 2. juli 2022 Finne en ny jobb. Anonymkode: 17154...bbe 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #3 Skrevet 2. juli 2022 Ja, da må dere gå over hodet på henne, for da gjør hun jo rett og slett ikke jobben sin, som hun er ansatt for å gjøre og får betalt for! Anonymkode: 03499...7b1
Rosatoast Skrevet 2. juli 2022 #4 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Min leder tar ikke tak i problemer vi har på jobb. Hun skyver ting under teppet. Jeg spurte henne om hvorfor hun ikke gjør noe med utfordringene på jobb. Hun sier at hun ikke orker pga at hun går igjennom noe tøft på privaten. Hva kan vi gjøre med det? Ta det med øverste leder? Anonymkode: 5b5cb...ed7 Meld deg inn i fagforening, anbefal alle kollegene dine å melde seg inn i fagforening. Deretter tar du opp dette med den tillitsvalgte i fagforeningen din.
Lolleren Skrevet 2. juli 2022 #5 Skrevet 2. juli 2022 Du får si rett ut til henne, at når hennes privat liv går utover jobben til andre, så anbefales det å gå ut i permisjon eller å få hjelp med problemene hun har. For sånn skal det ikke være. Da må hun se seg selv. Jeg har selv hatt ledere som har vært utilgjengelig på jobb mens de jobber pga dødsfall i familien o.l som har gått ut over ansatte. Kunne ikke nærme oss leder, og han behandlet oss som dritt. Gikk over hodet hans og bad manager over han om hjelp da ingenting ble tatt tak i eller gjort på over 6mnd og dette gikk ut over kvaliteten på bedriften. Endte med at lederen måtte ut i ulønnet permisjon. Ansatte skal ikke lide for dårlige ledere og hva som skjer hjemme hos dem. De skal lede, kan de ikke det, ja da kan de ikke jobbe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå