Svart Katt Skrevet 15. november 2005 #1 Skrevet 15. november 2005 Sjefen på arbeidsplassen hvor jeg jobber som tilkallingsvikar går av med pensjon nå straks. Jeg og en annen som har samme stilling som meg spleiser på gave og vi har tenkt å gi en sjokolade ved siden av den ordentlige gaven. Sjefen er glad i søtsaker.. ..Men - hvor kjøper man litt fin sjokolade (som egner seg til å gi bort - ikke vanlige konfektesker)? Freiabutikken på Karl Johan er halvveis aktuell, men Freia er jo så håpløs.. Noen andre steder man kan kjøpe det?
Tusenfryd Skrevet 15. november 2005 #2 Skrevet 15. november 2005 Smart Club har ofte finere konfaktesker ( i hvert fall annerledes enn i andre butikker) og litt fancy esker med fx belgisk trøffel etc. Mulig de har bedre utvalg på Ultra også nå som det nærmer seg jul.
Skravla Skrevet 15. november 2005 #3 Skrevet 15. november 2005 Det ligger en konfektbutikk på Glasmagasinet - rett ved bakeriet.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2005 #4 Skrevet 15. november 2005 Confektmakeriet (eller hva det nå het) på Glasmagasinet (1 etg rett ved bakeriet) og var på Steen og Strøm og på Aker Brygge før (vet ikke om det fortsatt er der etter ombyggingen). De har masse nyyyydelig konfekt og sjokolade både i biter og som figurer med mer. Og en del av den er "fersk".
Svart Katt Skrevet 15. november 2005 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2005 Oi, så bra. Det får jeg sjekke ut i morgen. Takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå