AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Skrevet 2. juli 2022 ...til og med sendt melding etter barnet ble født. Ville du satt pris på å få vite om dette? Jeg er i et vanskelig dilemma. Jeg har blitt ført bak lyset og tror jeg ville ville vite selv. Anonymkode: cda07...bac
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #2 Skrevet 2. juli 2022 Ja, ville ha visst det. Anonymkode: a0715...e1d 5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #3 Skrevet 2. juli 2022 Som i utro ? Ville visst og ville gått ut døra … makan til mannfolk ass! Anonymkode: a2bf0...74d 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #4 Skrevet 2. juli 2022 Jepp. Det er utroskap. Jeg hadde satt pris på å få vite det før fødselen så jeg kunne flyttet før ungen ble født. Anonymkode: 0cd20...80a 9 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #6 Skrevet 2. juli 2022 Jeg vet jeg vil ødelegge mye for henne om jeg sier noe. Men samtidig synes jeg hun bør vite hva slags mann han er. TS Anonymkode: cda07...bac 4 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #7 Skrevet 2. juli 2022 Exen min har drivi med sexting til meg noen ganger gjennom hans forskjellige forhold. Det ble slutt for over ti år siden, han har nylig blitt sammen med en 20 åring som er aldeles nydelig babe. Hun er gravid og han sender meldinger til meg. Jeg overser eller blir forbanna og han unnskylder seg med masse greier og en slags «du er den som glapp» fjas. Han blir aldri bedre person skjønner jeg. kommer ikke til å si noe til dama hans, han kommer til å klare å ødelegge alt helt selv. Anonymkode: 7bdb9...84a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #8 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): ...til og med sendt melding etter barnet ble født. Ville du satt pris på å få vite om dette? Jeg er i et vanskelig dilemma. Jeg har blitt ført bak lyset og tror jeg ville ville vite selv. Anonymkode: cda07...bac Helt klart. Alltid bedre å vite, enn å ikke vite. Anonymkode: 42950...828 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #9 Skrevet 2. juli 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg vet jeg vil ødelegge mye for henne om jeg sier noe. Men samtidig synes jeg hun bør vite hva slags mann han er. TS Anonymkode: cda07...bac Hvis han har sextet med én kvinne, så har han garantert sextet med flere andre kvinner også! Samboeren fortjener å vite synes jeg. Jeg ville absolutt ønsket at noen fortalte meg det, samme hvem det er. Aller helst med bevis da, må jeg innrømme. Anonymkode: 1a8b7...15f 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #10 Skrevet 2. juli 2022 Selvfølgelig. Mye verre å få vite det senere. At mens jeg trodde vi var et team og at vi sammen forberedte oss på å bli foreldre, så hadde han tankene helt andre steder. Si det til henne, med bevis. Jo før jo heller. Anonymkode: 000b8...24b 1 1 1
Navani Skrevet 2. juli 2022 #11 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg vet jeg vil ødelegge mye for henne om jeg sier noe. Men samtidig synes jeg hun bør vite hva slags mann han er. TS Anonymkode: cda07...bac Det er jo ikke du som ødelegger, det er det mannen som gjør. Jeg ville ha visst det ja. 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #12 Skrevet 2. juli 2022 Er gravid selv. Hadde gått ifra mannen med en gang. Helst FØR baby ble født, sånn at han ikke fikk så mye samvær. Anonymkode: b8a80...af0 5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #13 Skrevet 2. juli 2022 La meg tenke på det; miste økonomisk stabilitet, usikker bosituasjon, sannsynligvis dårligere kosthold, dermed også dårligere helse på sikt, påføre fremtidig barn et evig onde som innebærer å flytte frem og tilbake flere ganger i måneden? Nei, jeg velger den andre pilla! Anonymkode: c0a4d...d1f 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #14 Skrevet 2. juli 2022 Ja, det ville jeg. Det er grusomt å bli bedratt. Særlig når det er flere enn offeret selv som vet om det. Vet du 100% sikkert at han bedrar, informer henne Anonymkode: 090e4...ed8 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #15 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg vet jeg vil ødelegge mye for henne om jeg sier noe. Men samtidig synes jeg hun bør vite hva slags mann han er. TS Anonymkode: cda07...bac Jeg ville sagt det til henne slik at hun kan finne seg en ordentlig mann. Anonymkode: b93a3...31f 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #16 Skrevet 2. juli 2022 Jeg er så redd for at hun ser meg som en hevngjerrig kjerring når jeg bare synes hun har rett å vite. Han lurte meg også... TS Anonymkode: cda07...bac 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #17 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er så redd for at hun ser meg som en hevngjerrig kjerring når jeg bare synes hun har rett å vite. Han lurte meg også... TS Anonymkode: cda07...bac Du må bare bestemme deg for at du er ingen hevngjerrig kjerring. Så.. kan du fortelle. Men ikke skriv mye og langt om hvor lei deg du er ovenfor henne. Om han lurte deg også, så er han en kødd som lurer flere. Jeg vet ikke. Om jeg ville visst, med "kun" texting. Anonymkode: 27117...16b
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #18 Skrevet 2. juli 2022 41 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er så redd for at hun ser meg som en hevngjerrig kjerring når jeg bare synes hun har rett å vite. Han lurte meg også... TS Anonymkode: cda07...bac Nei. Bare send et screen shot av noe av sexitngen, skriv at du har blitt lurt av han og at det kjennes riktig for deg å opplyse om det Anonymkode: 090e4...ed8 4 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #19 Skrevet 2. juli 2022 Jeg vil likt å visst det! Derfor jeg går gjennom tlf til mannen. Anonymkode: f4ed8...78c 2
Virrevirrevapp Skrevet 3. juli 2022 #20 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg vet jeg vil ødelegge mye for henne om jeg sier noe. Men samtidig synes jeg hun bør vite hva slags mann han er. TS Anonymkode: cda07...bac Det er han som ødelegger 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå