Gå til innhold

Hvor fort skifter du fra soveklær/pysj til vanlige klær?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sover i truse og singlet eller nattskjorte. Drar bare på meg en kosebukse når jeg står opp og evt en hettejakke. Kler på meg vanlige klær først når jeg skal ut. På hverdager er det før klokken 07. I helger og ferie så kan det bli langt ut på dagen.

Anonymkode: 10b49...5fa

AnonymBruker
Skrevet

Det tar ca en halvtime fra jeg står opp, til jeg har dusjet og kledt meg, og kan trekke vekk gardinene.

Anonymkode: 0b008...4e1

Gjest Loublover
Skrevet

Jeg sover som regel i vanlige klær og hvis jeg ikke skal noe spesielt så skifter jeg ikke😊

AnonymBruker
Skrevet

Sover ofte i t skjorte i truse. I helgene slenger jeg på en morgenkåpe eller en joggebukse. 
Dusjer og kler på meg når vi skal ut dørene eller får besøk 😊

Anonymkode: 6c03c...fea

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.7.2022 den 17.58):

Sover naken, så er naken når jeg dusjer, sminker meg. Så tar jeg på meg klærne rett før jeg går. 

Anonymkode: ce5c1...56d

Samme her sover naken så null stress med nattklær og pysj. Går så fort atte. 

Anonymkode: fec53...918

AnonymBruker
Skrevet

3 sekunder

Anonymkode: 8404c...5c1

AnonymBruker
Skrevet

Sover i bare undertøyet.

Når jeg våkner så går jeg først å skrur på PC-en og logger meg inn på jobben så timene begynner å tikke. Dereter går jeg å kler på meg. Jeg vil annta at det tar 3-4 minutter.

Anonymkode: 184fc...b68

Skrevet
Loublover skrev (7 timer siden):

Jeg sover som regel i vanlige klær og hvis jeg ikke skal noe spesielt så skifter jeg ikke😊

Bare dejligt. Jeg sover i i bar overkrop og et par skinn joggingbukser uden noget under

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på. 
Jeg er ufør så det avhenger av hvordan formen min er den dagen, i tillegg avhenger det av årstid og om jeg skal noe den dagen

Som regel så kler jeg på meg når jeg står opp, eventuelt går i dusjen først og så kler på meg. 

Om vinteren sover jeg gjerne i pysj da jeg sover best med vinduet åpent. Er mye dårligere fysisk om vinteren, så da kan jeg godt lage frokost, tenne i peisen, gjøre litt småting mens jeg fortsatt er i pysjen før jeg dusjer og kler på meg 

Om sommeren sover jeg enten naken eller i trusa. Har jeg en dårlig dag og det er fint vær så kan det hende jeg bare tar på morgenkåpa eller en stor t-skjorte og setter meg på verandaen og nyter sola, spiser frokost, leser litt i en bok osv før jeg kler på meg 

Anonymkode: 7e571...6cd

Skrevet

Skal jeg bare være hjemme går jeg bare i pysj. Vanlige klær kun når jeg skal ut. Gidder ikke noe mer enn det. 

• Liker 2
Skrevet

Sover i nattkjole, noen ganger tar jeg litt frokost før jeg dusjer. Tar på en kjole til jeg vet hva jeg skal den dagen og temraturen ute.

AnonymBruker
Skrevet
Iso1 skrev (På 13.7.2022 den 8.16):

Skal jeg bare være hjemme går jeg bare i pysj. Vanlige klær kun når jeg skal ut. Gidder ikke noe mer enn det. 

Sover du i pysj?

Anonymkode: 51a09...b9a

AnonymBruker
Skrevet

Ukedager: Umiddelbart. 

Helger: Etter 1-5 timer, alt ettersom. 

Anonymkode: 81da8...13b

Skrevet

Etter dusjen skifter jeg klær om morgenen .

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.7.2022 den 20.17):

Sover du i pysj?

Anonymkode: 51a09...b9a

Ja?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...