AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Skrevet 2. juli 2022 Hvor fort skifter du klærne når du våkner på morgenen? Anonymkode: 51a09...b9a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #2 Skrevet 2. juli 2022 Sover naken, så er naken når jeg dusjer, sminker meg. Så tar jeg på meg klærne rett før jeg går. Anonymkode: ce5c1...56d
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #3 Skrevet 2. juli 2022 Jeg sover i bare undertøyet, så jeg dusjer og kler meg rett etter jeg har stått opp. Anonymkode: f4691...e79
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #4 Skrevet 2. juli 2022 Jeg sover kun i trusen, så går jeg på badet og tisser og steller meg på badet med å vaske meg, så skifter jeg til vanlige klær. Dusjer ikke hver dag. Anonymkode: eadc2...196
Hedda-78 Skrevet 2. juli 2022 #5 Skrevet 2. juli 2022 Går på badet rett fra soverommet, og kler meg før jeg går til kjøkkenet for å sette på kaffe og spise frokost. Det hadde ikke ramlet meg inn å gå i pysjen inn på kjøkken/stue. Man steller seg først. Har kanskje gjort det når jeg er syk og veksler mellom seng og sofa hele dagen.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #6 Skrevet 2. juli 2022 All den tid jeg sover naken så skjer det ganske fort Anonymkode: b4ab1...03b 1
MyMichelle Skrevet 2. juli 2022 #7 Skrevet 2. juli 2022 Jeg sover naken. Så tar jeg på meg badekåpe før jeg går på badet.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #8 Skrevet 2. juli 2022 I helgen kan helt fint labbe rundt i pysjen, eller sette meg i sofaen en time eller to før jeg skifter. Skifter når jeg går på badet og steller meg. Anonymkode: 52856...60d 3
skreppamedleppa Skrevet 2. juli 2022 #9 Skrevet 2. juli 2022 Dette kommer an på så mye... sommer eller vinter? Fridager eller dager med avtaler og jobb? Har jeg sovet naken/ bare i undertøyet eller en pysjbukse, fryser jeg eller er det 28 grader og sol... Har ingen betenkeligheter med å verken drikke morgen kaffen i sengen på en lat søndag iført en oversized t skjorte jeg har sovet i eller rusle litt rundt i ført pysjbuksen og en sove tskjorte og spise meg brønsj eller noe.. Dette med at det er helt uhørt å ikke ille inn på badet for å kle på seg et passende dagsantrekk i løpet av 2 min etter en har åpnet øynene er veldig langt fra min filosofi heldigvis. Lar humla suse mer enn som så i helgene... De dagene jeg har det travelt eller sover helt eller delevis naken kler jeg på meg relativt raskt når jeg står opp seff 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #10 Skrevet 2. juli 2022 Hedda-78 skrev (29 minutter siden): Går på badet rett fra soverommet, og kler meg før jeg går til kjøkkenet for å sette på kaffe og spise frokost. Det hadde ikke ramlet meg inn å gå i pysjen inn på kjøkken/stue. Man steller seg først. Har kanskje gjort det når jeg er syk og veksler mellom seng og sofa hele dagen. What? I sitt eget hjem? Anonymkode: 7f1af...a5b 5
Hedda-78 Skrevet 2. juli 2022 #11 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): What? I sitt eget hjem? Anonymkode: 7f1af...a5b Ja, men jeg dasser gjerne rundt i en subbete joggebukse og en utvasket hettegenser jeg har "lånt" fra mannen, altså. Men ikke klærne jeg sover i. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #12 Skrevet 2. juli 2022 I uke dagene så går jeg rett i dusjen, i helgene tar jeg som regel på meg buksa eller skjørtet på stolen ved senga fra dagen før og dasser rundt noen timer før jeg kommer i dusjen eller bare har de på hele dagen hvis jeg ikke skal noe og ikke gidder å dusje Anonymkode: 986d5...479
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #13 Skrevet 3. juli 2022 Sover i kun truse, så det er rett på badet, dusj eller kattevask og på med vanlige klær. Anonymkode: 03565...1ca
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #14 Skrevet 3. juli 2022 Jeg slenger på meg morgenkåpe av et eller annet slaget når jeg står opp. Så den kan jeg nok valse rundt i noen timer på morgenen når jeg ikke skal på jobb eller noe annet. Anonymkode: 1929b...7fd
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #15 Skrevet 3. juli 2022 Jeg sover naken, men tar gjerne på meg en nattkjole eller morgenkåpe som jeg tusler rundt i et par timer om ikke jeg skal noe. Anonymkode: d1a9d...3e5
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #17 Skrevet 3. juli 2022 Er hjemme i permisjon med 2 små, så kler på meg joggebukse/tights med en gang jeg står opp. Tar på meg "skikkelige" klær litt senere på formiddagen når/hvis jeg skal ut. Anonymkode: 021ce...01b 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #18 Skrevet 4. juli 2022 Om sommeren dusjer jeg nesten hver dag, kan være en og annen søndag at det uteblir, men da er det av med klær til vask. Om vinteren sover jeg gjerne i genser og i helgene da hender det ofte at jeg tar en genser til eller hettegenser over genseren jeg sov i, og en tykk joggebukse eller to, og går i det hele dagen, lørdag og søndag. Men hverdager med jobb er alltid opp og i dusjen. Svetter knapt vinterstid. Skal jeg ut og treffe folk dusjer jeg alltid. De dagene har jeg på de to genserne til jeg dusjer. Jeg er litt frysapinne, så jeg bruker en del lag på vinteren. Anonymkode: 66a4e...6eb 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #19 Skrevet 4. juli 2022 Sover i undertøy. Skal trene; går på badet, tar på meg treningstøy som jeg har lagt frem dagen før. Skal rett ut av huset; går på badet, dusjer, går i garderoben og kler meg. Skal være hjemme; bruker bomullskjoler om sommeren, tights+topp vinter. Ligger på badet, enten gårsdagens, eller nytt sett. Så er det dusj+garderobe i det jeg skal ut av huset etterhvert. Anonymkode: 4d49a...649
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #20 Skrevet 9. juli 2022 Sover altid i nattkjole. Spiser litt. på badet og dusjer og skifter til en hverdagskjole. Anonymkode: 60d7f...eb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå