Mezzosoprena Skrevet 2. juli 2022 #21 Del Skrevet 2. juli 2022 🤦♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #22 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det sier jo seg selv. Men ok at noen vil være lesbisk, og lever sitt ordinære liv, men samtidig påkalle seg som en kristen blir skivebom. Anonymkode: c8589...cb0 Er man da ikke en kristen synder? Anonymkode: 98dea...1fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #23 Del Skrevet 2. juli 2022 Og jeg forstår ikke at det var sørgegudstjeneste i Oslo Domkirke søndagen etter skytingen i Oslo. Men det var vel en "riktig" kristen handling når noe slik skjedde midt i byen. Herlig dobbeltmoralistisk kristendom. Anonymkode: 3cc2a...b13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #24 Del Skrevet 2. juli 2022 Man kan fortelle seg selv og andre det, men de to går ikke sammen. Man er enten det ene, eller det andre, da disse er helt uforenelige. Anonymkode: aefdd...894 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #25 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er man da ikke en kristen synder? Anonymkode: 98dea...1fb Nei nei nei, hvilken tidsalder lever dere i?? Det er IKKE synd å være homofil!! Flere og flere vier homofile ektepar. Alle står fritt til å elske den de elsker❤️🧡💛💚💙 Anonymkode: 22d16...9b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #26 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Derimot står det noe i Bibelen om å dømme andre… Anonymkode: a25a8...df7 Her er det snakk om hyklersk dømming. Man kan f.eks ikke si at det andre gjør er galt, når man selv er like skyldig. Her drar du et vers utenfor sammenheng, og får ikke med deg hva som faktisk er meningen med det. Anonymkode: aefdd...894 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #27 Del Skrevet 2. juli 2022 Man kan være lesbisk, men ikke leve det ut, på samme måte som at man kan være alkoholiker, men allikevel ikke drikke. "Hat synden, men elsk synderen". Anonymkode: 509e9...87c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 2. juli 2022 #28 Del Skrevet 2. juli 2022 Jeg er hverken kristen eller lesbisk, så har vel kanskje ikke rett til å uttale meg om noe av det, men jeg synes det er rart mange homofile er så opptatt av å bli akseptert av de ulike religionene. Drit i hele kristendommen, det er bare tull uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 2. juli 2022 #29 Del Skrevet 2. juli 2022 Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #30 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det sier jo seg selv. Men ok at noen vil være lesbisk, og lever sitt ordinære liv, men samtidig påkalle seg som en kristen blir skivebom. Anonymkode: c8589...cb0 Det er ikke noe som heter å påkalle seg som kristen. Dessuten står det ikke noe om lesbiske i Bibelen. Anonymkode: a2f01...978 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 2. juli 2022 #31 Del Skrevet 2. juli 2022 Du mener de lesbiske og homofile ikke kan ha en dragning mot Gud liksom, men den dragningen kan hwterofile ha? Gud dømmer ingen og tar imot de som vil komme til Han. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #32 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Man kan fortelle seg selv og andre det, men de to går ikke sammen. Man er enten det ene, eller det andre, da disse er helt uforenelige. Anonymkode: aefdd...894 Hvor i bibelen står det at det er galt å leve lesbisk? Anonymkode: 31418...bbd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mt3 Skrevet 2. juli 2022 #33 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det sier jo seg selv. Men ok at noen vil være lesbisk, og lever sitt ordinære liv, men samtidig påkalle seg som en kristen blir skivebom. Anonymkode: c8589...cb0 Da kan jo ikke vi som har sex før vi har giftet oss si at vi er kristne heller, eller de som skiller seg, eller de som lyver, eller de som stjeler, eller de som ikke hedrer sin mor og sin far.... Om en som ikke følger bibelens ord til punkt og prikke ikke kan være kristen så vil jeg tro den religionen har veldig få troende igjen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Per Spelmann Skrevet 2. juli 2022 #34 Del Skrevet 2. juli 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Det sier jo seg selv. Men ok at noen vil være lesbisk, og lever sitt ordinære liv, men samtidig påkalle seg som en kristen blir skivebom. Anonymkode: c8589...cb0 Hva er en kristen og hvem kan påberope seg å være det? Det er vanskelig å forstå at folk bryr seg om andres kjærlighet til hverandre i en verden som er full av vold, hat, drap, krig, ran, tyveri, løgn og elendighet.. og i mangel på sannhet og kjærlighet. To som elsker hverandre, uavhengi av kjønn, skader ingen. Det må da være nok av annet å bry seg om, og kanskje burde man rydde i sin egen bakgård før man hakker på andre, - rydde opp i egen synd? Kanskje er det dette Jesus mener med den berømte bjelken i øyet (Matt 7,3), eller at den som er uten synd kan kaste den første stein? (Joh 8,7) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. juli 2022 #35 Del Skrevet 2. juli 2022 Den tingen Jesus først og fremst ikke tålte var selvrettferdighet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #36 Del Skrevet 3. juli 2022 Nå har jeg meldt meg ut av kirken, selv om de har homofil vigsel. Dette fordi så mange kristne ikke godtar homofili. Jeg ønsker ikke lenger å støtte og være medlem av en stor gruppe med folk som har intolerante holdninger. Det er ikke en type kristendom jeg vil være en del av. Kommentarfeltene rundt omkring har nok ikke vært grei lesning den siste tiden. Anonymkode: 47a6f...270 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #37 Del Skrevet 3. juli 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Nå har jeg meldt meg ut av kirken, selv om de har homofil vigsel. Dette fordi så mange kristne ikke godtar homofili. Jeg ønsker ikke lenger å støtte og være medlem av en stor gruppe med folk som har intolerante holdninger. Det er ikke en type kristendom jeg vil være en del av. Kommentarfeltene rundt omkring har nok ikke vært grei lesning den siste tiden. Anonymkode: 47a6f...270 Anonymkode: 509e9...87c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #38 Del Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Anonymkode: 509e9...87c Ja, måtte være litt teatralsk. 😏 Anonymkode: 47a6f...270 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #39 Del Skrevet 3. juli 2022 On 7/2/2022 at 5:33 PM, AnonymBruker said: jeg skjønner ikke hvorfor homofile er kristne, når dem vet at Gud er i mot det. Anonymkode: 0cd64...166 Nå har vi vel bare enkelte menns ord for hva Gud har sagt og hva Gud mener. On 7/2/2022 at 5:34 PM, Billy Bong said: Hvorfor er kristne jevnt over så veldig opptatt av å dømme sine medmennesker? On 7/2/2022 at 5:40 PM, Billy Bong said: Jeg liker ikke kristne som skal diktere hvem andre mennesker skal dele sin kjærlighet med. Kristne er i såfall ikke alene om å dømme eller diktere, det fins mange som gjør det. Vi vet heller ikke om ts faktisk er kristen selv. Anonymkode: 7f400...b78 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 3. juli 2022 #40 Del Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 2.7.2022 den 17.28): Står ingenting i bibelen som er mot å være lesbisk, hvis jeg husker riktig. Anonymkode: 90d68...a66 Smascha skrev (På 2.7.2022 den 17.45): Kor har du det frå? AnonymBruker skrev (På 2.7.2022 den 23.09): Hvor i bibelen står det at det er galt å leve lesbisk? Anonymkode: 31418...bbd Romerbrevet kapittel 1 vers 26, 27 og 28 : "Derfor overga Gud dem til skammelige lidenskaper. Kvinnene deres byttet ut det naturlige samliv med det unaturlige. På samme måte sluttet mennene å ha naturlig samliv med kvinner og brant i begjær etter hverandre. Menn drev utukt med menn, og de måtte selv ta straffen for sin villfarelse. De brydde seg ikke om å kjenne Gud, derfor overga Gud dem til en sviktende dømmekraft, så de gjør slikt som ikke sømmer seg." https://bibel.no/nettbibelen?book=ROM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå