AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Skrevet 2. juli 2022 får mannen deg til å nyte sex? På hvilken måte? Alder på dere? Anonymkode: 554cb...e0e 2 1
Blåjojo Skrevet 2. juli 2022 #2 Skrevet 2. juli 2022 Ja det gjør han. Ved å bruke tid på og fokusere på meg og min nytelse, like mye som jeg bruker tid og har fokus på hans nytelse. Vi er begge 40+ 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #3 Skrevet 2. juli 2022 Oh yes! Han er mer opptatt av min nytelse enn sin egen, og bruker både hender, lepper, tunge og penis. Happy wife, happy life som han sier😊 Jeg er selvfølgelig også opptatt av hans nytelse, og gjør så godt jeg kan 😉 Vi er 46 Anonymkode: b885d...03a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #4 Skrevet 2. juli 2022 Hver eneste gang. Og samme andre veien. Vi begge tenner vel på at hverandre nyter, så det blir seriøst stjernehimmel her hver gang! Anonymkode: 33bbf...c26
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #6 Skrevet 2. juli 2022 Ja, men så var jeg også blitt bevisst på at det å passe sammen seksuelt var svært viktig da jeg traff ham, på grunn av forhold tidligere hvor jeg gikk mye på grunn av at det seksuelle førte til at jeg ikke orket at han tok i meg til slutt. Så jeg hadde dumpet ham tidlig dersom han var egoistisk angående sex. Hvilket jeg gjorde angående andre før ham, fordi jeg ikke orket mer dårlig sex. Jeg hadde ikke blitt sammen med enda en som ikke er tilsvarende opptatt av min nytelse ved sex som egen. Så at jeg kan svare ja på spørsmålet kommer jo av at vi ikke hadde blitt et seriøst par i utgangspunktet dersom svaret var nei. Slike menn er jeg 100% ferdig med. Hadde jeg blitt singel igjen hadde jeg testet dem ut, men dumpet tvert om de ikke selv tente på og var opptatt av at jeg også nyter. Ikke bare at jeg nyter slik de nyter, men at det faktisk er interesse for meg, min kropp og min tenning, utover det de selv vil, fordi de er nysgjerrig og interessert i å lære seg hva som gir meg noe. Da får mannen det samme tilbake. Selvopptatte egoister ble og hadde blitt dumpet, helt siden jeg forsto at kun menn med egen interesse for å finne ut av hva kvinnen liker kan være skikkelig gode elskere. Det er kun dem det er verdt å ha sex med, og utforske og lære seg tilbake, over tid. Anonymkode: f639b...3a1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #7 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, men så var jeg også blitt bevisst på at det å passe sammen seksuelt var svært viktig da jeg traff ham, på grunn av forhold tidligere hvor jeg gikk mye på grunn av at det seksuelle førte til at jeg ikke orket at han tok i meg til slutt. Så jeg hadde dumpet ham tidlig dersom han var egoistisk angående sex. Hvilket jeg gjorde angående andre før ham, fordi jeg ikke orket mer dårlig sex. Jeg hadde ikke blitt sammen med enda en som ikke er tilsvarende opptatt av min nytelse ved sex som egen. Så at jeg kan svare ja på spørsmålet kommer jo av at vi ikke hadde blitt et seriøst par i utgangspunktet dersom svaret var nei. Slike menn er jeg 100% ferdig med. Hadde jeg blitt singel igjen hadde jeg testet dem ut, men dumpet tvert om de ikke selv tente på og var opptatt av at jeg også nyter. Ikke bare at jeg nyter slik de nyter, men at det faktisk er interesse for meg, min kropp og min tenning, utover det de selv vil, fordi de er nysgjerrig og interessert i å lære seg hva som gir meg noe. Da får mannen det samme tilbake. Selvopptatte egoister ble og hadde blitt dumpet, helt siden jeg forsto at kun menn med egen interesse for å finne ut av hva kvinnen liker kan være skikkelig gode elskere. Det er kun dem det er verdt å ha sex med, og utforske og lære seg tilbake, over tid. Anonymkode: f639b...3a1 Vi er 40+. Vært sammen lenge nå, og har fremdeles et aktivt og lekent sexliv. Med eksene mine ble det kun 3 og 5 år før jeg ikke orket sex med dem lenger. Anonymkode: f639b...3a1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #8 Skrevet 3. juli 2022 Nei. Jeg er lei av penis og sex mas. Lei av å suge pikk til jeg får kramper i kjeven, og lei av langtekkelig knulling så jeg ender opp sår. Anonymkode: 01dfc...c53 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #9 Skrevet 3. juli 2022 Ja han gjør det. Men kan nok uansett ikke sammenlignes med den nytelsen jeg kan ha når jeg har sex med en annen kvinne. Anonymkode: 7ea38...589 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #10 Skrevet 3. juli 2022 Nei. Han prøver stakkars, men han aner jo ikke hva han driver med. Anonymkode: db119...c4e 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #11 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei. Han prøver stakkars, men han aner jo ikke hva han driver med. Anonymkode: db119...c4e illustrerer du for han? hva savner du? Anonymkode: 554cb...e0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå