Gå til innhold

Bruker titusener av kroner på ferie til Norge, så bæsjer de i buskene.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Turister i Lofoten legger igjen avføring i folks hager i sommer – NRK Nordland

Det er velkjent at Norge er et dyrt ferieland. Det er ikke den vanlige turist som legger ferien sin til Norge. De som kommer er gjerne godt bemidlet. 

Hva tenker disse relativt rike menneskene når de velger Norge som feriedestinasjon, så ender de opp med å drite i buskene? Hadde jeg vært rik hadde jeg aldri valgt å feriere et sted hvor jeg måtte gjøre fra meg ute. 

Anonymkode: 1a763...7dc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Turister i Lofoten legger igjen avføring i folks hager i sommer – NRK Nordland

Det er velkjent at Norge er et dyrt ferieland. Det er ikke den vanlige turist som legger ferien sin til Norge. De som kommer er gjerne godt bemidlet. 

Hva tenker disse relativt rike menneskene når de velger Norge som feriedestinasjon, så ender de opp med å drite i buskene? Hadde jeg vært rik hadde jeg aldri valgt å feriere et sted hvor jeg måtte gjøre fra meg ute. 

Anonymkode: 1a763...7dc

Hvorfor gjør de det? Er de på telttur? Høres ikke så godt bemidlet ut om de ikke har råd til hotell, men...

Anonymkode: ebc10...b05

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Norge har ekstremt lite offentlige toaletter.

I byer og langs veier.

Man kunne hatt fine toaletter, OG tatt betalt. Må du så må du.

Anonymkode: 9c77a...815

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Norge har ekstremt lite offentlige toaletter.

I byer og langs veier.

Man kunne hatt fine toaletter, OG tatt betalt. Må du så må du.

Anonymkode: 9c77a...815

Men man kan i det minste ta med seg en pose, og plukke opp bæsjen - og kaste det i en søppeldunk. Istedenfor å la det ligge.

Anonymkode: 99da4...5d3

AnonymBruker
Skrevet

Nå gjelder ikke dette bare utenlandske turister da, men også nordmenn 😉 Det stod veldig mye om dette i avisene både i fjor og året før. Husker også det ble tatt opp her inne, hvor man skulle gå langs strendene i nord fordi det var så mye avføring der… 

Vi har jo altfor lite offentlige toaletter. Bare se til Sverige, der finnes det fine og rene rasteplasser med toaletter overalt. 

Anonymkode: 7b111...679

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn går det når man velger å ha betalte offentlige toaletter. 

Anonymkode: 3631b...5c6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hadde jeg vært rik hadde jeg aldri valgt å feriere et sted hvor jeg måtte gjøre fra meg ute. 

"MÅTTE"??? :🤪

Du hadde aldri dratt på telttur, mao?  Altså, man driter ikke i andres hager - det burde jo alle forstå. Det er jo både restauranter, kafeer og annet man kan sette seg ned å trøkke på i Lofoten. Og er man på tur med  "spesialmage" - så har man en spade, og/eller en pose man kan rydde opp etter seg :sprettoy:

AnonymBruker
Skrevet

Og nei, dette er ikke nordmenn. 

Anonymkode: 29bbb...2f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...