AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Skrevet 2. juli 2022 Turister i Lofoten legger igjen avføring i folks hager i sommer – NRK Nordland Det er velkjent at Norge er et dyrt ferieland. Det er ikke den vanlige turist som legger ferien sin til Norge. De som kommer er gjerne godt bemidlet. Hva tenker disse relativt rike menneskene når de velger Norge som feriedestinasjon, så ender de opp med å drite i buskene? Hadde jeg vært rik hadde jeg aldri valgt å feriere et sted hvor jeg måtte gjøre fra meg ute. Anonymkode: 1a763...7dc
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #2 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Turister i Lofoten legger igjen avføring i folks hager i sommer – NRK Nordland Det er velkjent at Norge er et dyrt ferieland. Det er ikke den vanlige turist som legger ferien sin til Norge. De som kommer er gjerne godt bemidlet. Hva tenker disse relativt rike menneskene når de velger Norge som feriedestinasjon, så ender de opp med å drite i buskene? Hadde jeg vært rik hadde jeg aldri valgt å feriere et sted hvor jeg måtte gjøre fra meg ute. Anonymkode: 1a763...7dc Hvorfor gjør de det? Er de på telttur? Høres ikke så godt bemidlet ut om de ikke har råd til hotell, men... Anonymkode: ebc10...b05 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #3 Skrevet 2. juli 2022 Norge har ekstremt lite offentlige toaletter. I byer og langs veier. Man kunne hatt fine toaletter, OG tatt betalt. Må du så må du. Anonymkode: 9c77a...815 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #4 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Norge har ekstremt lite offentlige toaletter. I byer og langs veier. Man kunne hatt fine toaletter, OG tatt betalt. Må du så må du. Anonymkode: 9c77a...815 Men man kan i det minste ta med seg en pose, og plukke opp bæsjen - og kaste det i en søppeldunk. Istedenfor å la det ligge. Anonymkode: 99da4...5d3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #5 Skrevet 2. juli 2022 Nå gjelder ikke dette bare utenlandske turister da, men også nordmenn 😉 Det stod veldig mye om dette i avisene både i fjor og året før. Husker også det ble tatt opp her inne, hvor man skulle gå langs strendene i nord fordi det var så mye avføring der… Vi har jo altfor lite offentlige toaletter. Bare se til Sverige, der finnes det fine og rene rasteplasser med toaletter overalt. Anonymkode: 7b111...679 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #6 Skrevet 2. juli 2022 Sånn går det når man velger å ha betalte offentlige toaletter. Anonymkode: 3631b...5c6 1
AnonymBruker 42 Skrevet 2. juli 2022 #7 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hadde jeg vært rik hadde jeg aldri valgt å feriere et sted hvor jeg måtte gjøre fra meg ute. "MÅTTE"??? :🤪 Du hadde aldri dratt på telttur, mao? Altså, man driter ikke i andres hager - det burde jo alle forstå. Det er jo både restauranter, kafeer og annet man kan sette seg ned å trøkke på i Lofoten. Og er man på tur med "spesialmage" - så har man en spade, og/eller en pose man kan rydde opp etter seg
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #8 Skrevet 2. juli 2022 Og nei, dette er ikke nordmenn. Anonymkode: 29bbb...2f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå