Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en kunde som ga meg kommentarer som var litt kjipe å få. Kunden kom inn med noe som han hadde kjøpt. Han trodde det kostet 20 kr, men det kostet ca 60 kr. Vi hadde noe på tilbud for 20 kr, men det som kostet 60 var lagt i feil hylle i butikken av andre kunder som har mulig lagt det fra seg der. Kunden forklarte at han mente at han skulle ha varen for 20 kr. Men jeg beklaget, og forklarte at det var lagt feil, og at det var ikke det som kostet 20 kr. Kunden sa jo det står 20 kr på skiltet der det lå, mens jeg peker på at det står navnet på en annen vare der. Kunden begynner å si imot, og jeg står på mitt. Så sier han plutselig: "Du snakker i munnen på meg. Jeg får ikke komme til ordet å si hva som jeg skulle sagt. Jeg er Kunden! ". Jeg sier :" beklager det var ikke meningen. " . Men egentlig så hadde jo han sagt det han skulle si. Og jeg hadde svart. Han gjentok det han hadde sagt igjen. Og så nekter han å høre på mine svar, og tilslutt måtte jeg hente en kollega for å prøve å formidle det samme. Da forandret han seg, og var plutselig kjempehyggelig. 

Det som jeg ikke liker i butikk er sånne kommentarer. Forstår ikke hvordan mennesker kan klare å si noe sånnt. 

Andre som har opplevd sånne kommentarer? 

Anonymkode: 66de4...4a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uff ja. På butikken der jeg jobber er det en kunde som hele tida roper ut "er det faen ingen som jobber her eller" om han ikke får oppmerksomhet på sekundet🤣

Anonymkode: a0efd...c05

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Uff ja. På butikken der jeg jobber er det en kunde som hele tida roper ut "er det faen ingen som jobber her eller" om han ikke får oppmerksomhet på sekundet🤣

Anonymkode: a0efd...c05

Hehe noen er vanskelige 😅. Godt at ikke alle er slik. 

Anonymkode: 66de4...4a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...