Gå til innhold

Løfte møbler hjemme

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvorfor drar folk på treningssenter? Om man er kreativ, og vil spare tid og penger, løfter man møbler, sine barn, store steiner ute o.l....en må være kreativ når alt er dyrt nå

Anonymkode: e98d6...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor drar folk på treningssenter? Om man er kreativ, og vil spare tid og penger, løfter man møbler, sine barn, store steiner ute o.l....en må være kreativ når alt er dyrt nå

Anonymkode: e98d6...a7b

Jeg drar på treningssenter fordi det er gøy og jeg har råd. Jeg driver med tung styrketrening (knebøy, markløft, benkpress med stang, osv) og da er det veldig praktisk å ha tilgang på alt av utstyr som jeg trenger, noe som er viktig for å holde meg skadefri. Og det blir veldig målbart når jeg får fremgang. Dessuten elsker jeg romaskinen som jeg ikke har plass til å ha hjemme.

I tillegg er jeg ufør og er mye hjemme, så da er det godt å komme  til et sted jeg kan møte andre folk. 

Det blir som å spørre folk om hvorfor de går på kino, konserter, spiser ute, osv. De kan jo bare se en film/høre på musikk/spise hjemme. Men det gir ikke den samme opplevelsen. 

Anonymkode: 20aee...64c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig, men det er ikke sosialt. 

Anonymkode: fd2e8...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...