Gå til innhold

Flere som føler de ikke burde kjøre bil (ikke medisinsk grunn)?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en godt voksen dame og føler jeg ikke burde kjøre. Jeg tok aldri lappen og jeg føler ikke jeg ville vært trygg i trafikken. Kanskje ikke rask nok reaksjonsevne. Ikke at jeg tror noe er galt med meg eller at jeg er veldig treg til å reagere, men tror ikke jeg er egnet. Og om det blir ulykke og skadet noen i en annen bil (uavhengig av hvem sin feil det er) kunne jeg ikke levd med meg selv. 

Anonymkode: 441e6...3e9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tok aldri lappen, og du føler du ikke er i stand til å kjøre. Hvorfor er dette da i det hele tatt et spørsmål ? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er en godt voksen dame og føler jeg ikke burde kjøre. Jeg tok aldri lappen og jeg føler ikke jeg ville vært trygg i trafikken. Kanskje ikke rask nok reaksjonsevne. Ikke at jeg tror noe er galt med meg eller at jeg er veldig treg til å reagere, men tror ikke jeg er egnet. Og om det blir ulykke og skadet noen i en annen bil (uavhengig av hvem sin feil det er) kunne jeg ikke levd med meg selv. 

Jeg tenkte som deg, men hoppet ut i det, og har oppkjøring etter sommerferien. Ikke så vanskelig som jeg så for meg. Hilsen 41-åring. 

Anonymkode: 138fd...d9f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Mariak10 skrev (42 minutter siden):

Du tok aldri lappen, og du føler du ikke er i stand til å kjøre. Hvorfor er dette da i det hele tatt et spørsmål ? 

Det er ikke helt det jeg mener, strøk to ganger da jeg skulle kjøre opp. Blir veldig nervøs når jeg er under stress slik som når noen bedømmer kjøringen. Men uansett.,

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler jeg ikke burde kjøre, jeg har lappen, men følte meg aldri trygg i trafikken. Dessuten har jeg asperger og blir nok litt mer stresset enn andre i noen tilfeller, hvertfall når det skjer mange ting på en gang.

Anonymkode: 83ee7...ee4

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg føler jeg ikke burde kjøre, jeg har lappen, men følte meg aldri trygg i trafikken. Dessuten har jeg asperger og blir nok litt mer stresset enn andre i noen tilfeller, hvertfall når det skjer mange ting på en gang.

Anonymkode: 83ee7...ee4

Samme her.  

Anonymkode: f8c9d...af8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte litt som deg, men startet for et par uker siden og er allerede ganske komfortabel på veien. Det er bare å hoppe i det. 

Anonymkode: c52a8...60e

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Har fatique med gjerentåke som kommer og går pluss add så jeg kan zoone ut, og feilkoble handling og tanke

Anonymkode: 702e9...4cd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjører helt greit her jeg bor, men kunne aldri lagt ut på lengre turer(dagevis) eller kjørt i feks Oslo, da jeg blir lett stresset og farlige situasjoner kan oppstå. Selv om jeg hadde innstallert GPS tror jeg ikke jeg hadde taklet det🙈

Anonymkode: 8209e...174

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lappen, men kjøreerfaringen min er like bred som en 19-åring. 

Jeg blir stresset og føler meg ikke trygg nok bak rattet. Kunne bare kjørt med automatgir selv om jeg tok lappen med manuelt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har førerkort, men kjører ikke. Hater å kjøre. Kommer aldri til å kjøre igjen. 

Anonymkode: bade0...242

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt førerkort i 25 år. Burde virkelig ikke kjøre bil. Mye vondt i øynene, og ofte så trøtt at jeg må stoppe og sove på en fem kilometers tur hjem fra jobb som burde tatt fem min. 
Men nav mener at jeg er frisk nok til å jobbe i denne jobben. Så da så.

Anonymkode: 30077...d42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...