Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser andre her er i lignende situasjoner, så kort og greit:  Jobber på dagpost på institusjon for ungdom. Jeg har kommet i god dialog med en av mødrene til en av ungdommene. Tror vi begge kjenner en gjensidig, god kjemi , jeg må vel innrømme at jeg er betatt. Vi holder en hyggelig, høflig tone- mye humor ,men ikke noe mer . Vi er begge enslige. Hvis muligheten var der, kunne jeg tenkt meg å ta det videre, men arbeidsforholdet gjør det vel utenkelig... 

Anonymkode: 4c0b8...132

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ser andre her er i lignende situasjoner, så kort og greit:  Jobber på dagpost på institusjon for ungdom. Jeg har kommet i god dialog med en av mødrene til en av ungdommene. Tror vi begge kjenner en gjensidig, god kjemi , jeg må vel innrømme at jeg er betatt. Vi holder en hyggelig, høflig tone- mye humor ,men ikke noe mer . Vi er begge enslige. Hvis muligheten var der, kunne jeg tenkt meg å ta det videre, men arbeidsforholdet gjør det vel utenkelig... 

Det går ikke.

Anonymkode: a0713...0a2

AnonymBruker
Skrevet

din gris

Anonymkode: 78799...cc5

AnonymBruker
Skrevet

Man er vel ikke en gris fordi man utvikler følelser for noen over tid, vi er godt voksne og singel begge to- det har ikke skjedd noe mellom oss, jeg er klar over at jeg ikke kan utvikle dette pga jobb. Følelser kan fint oppstå i vanskelige og umulige situasjoner også, helt menneskelig det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...