AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Skrevet 2. juli 2022 Ser andre her er i lignende situasjoner, så kort og greit: Jobber på dagpost på institusjon for ungdom. Jeg har kommet i god dialog med en av mødrene til en av ungdommene. Tror vi begge kjenner en gjensidig, god kjemi , jeg må vel innrømme at jeg er betatt. Vi holder en hyggelig, høflig tone- mye humor ,men ikke noe mer . Vi er begge enslige. Hvis muligheten var der, kunne jeg tenkt meg å ta det videre, men arbeidsforholdet gjør det vel utenkelig... Anonymkode: 4c0b8...132
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #2 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ser andre her er i lignende situasjoner, så kort og greit: Jobber på dagpost på institusjon for ungdom. Jeg har kommet i god dialog med en av mødrene til en av ungdommene. Tror vi begge kjenner en gjensidig, god kjemi , jeg må vel innrømme at jeg er betatt. Vi holder en hyggelig, høflig tone- mye humor ,men ikke noe mer . Vi er begge enslige. Hvis muligheten var der, kunne jeg tenkt meg å ta det videre, men arbeidsforholdet gjør det vel utenkelig... Anonymkode: 4c0b8...132 Det går ikke. Anonymkode: a0713...0a2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #4 Skrevet 3. juli 2022 Man er vel ikke en gris fordi man utvikler følelser for noen over tid, vi er godt voksne og singel begge to- det har ikke skjedd noe mellom oss, jeg er klar over at jeg ikke kan utvikle dette pga jobb. Følelser kan fint oppstå i vanskelige og umulige situasjoner også, helt menneskelig det. Anonymkode: 4c0b8...132 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå