AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Del Skrevet 2. juli 2022 I går ble det et knekkebrød til middag, og i dag litt youghurt til frokost. Jeg pleier å spise mye mer solid enn det (er normalvektig). Er det normalt at man spiser mindre nå som det er så varmt? Anonymkode: 7f439...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silla123 Skrevet 2. juli 2022 #2 Del Skrevet 2. juli 2022 Jeg pleier det. Når det er varmt så går det mest i kald drikke og frukt. Varm mat og større måltider frister ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #3 Del Skrevet 2. juli 2022 Merker at jeg drikker mer vann, ellers ingen endring. Er minst like aktiv eller mer aktiv i varmen. Det er kanskje ikke du, siden du får redusert matlyst. For SÅ varmt er det heller ikke, hallo i luken. Anonymkode: d5a4a...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 2. juli 2022 #4 Del Skrevet 2. juli 2022 Samme her. Jeg har bare lyst på kalde drikker, og is. Spiser også rå grønnsaker for å få i meg noe fornuftig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. juli 2022 #5 Del Skrevet 2. juli 2022 Ja, jeg går for halv maskin for tiden og er litt molefonken. Google hvis fremmedord. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 2. juli 2022 #6 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Merker at jeg drikker mer vann, ellers ingen endring. Er minst like aktiv eller mer aktiv i varmen. Det er kanskje ikke du, siden du får redusert matlyst. For SÅ varmt er det heller ikke, hallo i luken. Anonymkode: d5a4a...24d Vi vet ikke hvor aktiv Ts er eller hvor hun bor. Hvor jeg bor har det vært flere dager på rad med 26+ grader i skyggen, og det pleier det ikke være her i nord. Grusomt og kvelende! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #7 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Merker at jeg drikker mer vann, ellers ingen endring. Er minst like aktiv eller mer aktiv i varmen. Det er kanskje ikke du, siden du får redusert matlyst. For SÅ varmt er det heller ikke, hallo i luken. Anonymkode: d5a4a...24d Jeg skal innrømme at jeg tåler varme dårlig og får lite energi ja. Skjønner ikke hva dere andre er laget av. 😕 Anonymkode: 7f439...a29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #8 Del Skrevet 2. juli 2022 Ja jeg bor i Drammen. Foreldra mine er på hytta ved sjøen og der er det jo ikke varmt. Her inne er det alltid 25+ grader, ute er det enda varmere. Anonymkode: 7f439...a29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 2. juli 2022 #9 Del Skrevet 2. juli 2022 Jeg spiser mindre når det er varmt. Men til gjengjeld drikker jeg mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #10 Del Skrevet 2. juli 2022 Jeg spiser også mye mindre når det er varmt. Bor i indre Troms og her er det 33 grader i skyggen, noe jeg ikke er vant til. Drikker mye og svetter hele tiden, noe jeg syns er ubehagelig. Anonymkode: 4a1fb...91d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #11 Del Skrevet 2. juli 2022 6 minutter siden, MyMichelle said: Vi vet ikke hvor aktiv Ts er eller hvor hun bor. Hvor jeg bor har det vært flere dager på rad med 26+ grader i skyggen, og det pleier det ikke være her i nord. Grusomt og kvelende! Oslo her. 30+ dag og tropenatt de siste netter. Anonymkode: d5a4a...24d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #12 Del Skrevet 2. juli 2022 Ja er vanlig å spise mindre når det er varmt, men gjelder nok ikke for alle. Har vel med at en blir sliten i kroppen på en måte og det frister ikke med mat pga varmen. Men viktigste er å få i seg nok væske. Anonymkode: 9792e...a43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 2. juli 2022 #13 Del Skrevet 2. juli 2022 Blir lite spising når det er varmt ja, da går det i drikke, is og vannmelon. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 2. juli 2022 #14 Del Skrevet 2. juli 2022 Drikker Farris. Viktig å få i seg de saltene og mineralene når man spiser lite. Ellers er det greit å få ned yoghurt, rett i koppen suppe, salat, is og noen knekkebrød. Er veldig lite aktiv i 30 grader, så kroppen trenger jo mindre mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #15 Del Skrevet 2. juli 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skal innrømme at jeg tåler varme dårlig og får lite energi ja. Skjønner ikke hva dere andre er laget av. 😕 Anonymkode: 7f439...a29 Fett % har også noe og si. Jeg er slank. For de som er godt polstret blir det verre. Anonymkode: d5a4a...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 2. juli 2022 #16 Del Skrevet 2. juli 2022 (endret) 30 grader i skyggen og 34,5 inne 🥵 Om dere ikke ser meg på KG mer har jeg krepert av varmen 😆 Jeg var en gang i Oslo sentrum da det var 30 grader. Føltes mindre uutholdelig og mindre kvelende der enn her i Troms. Endret 2. juli 2022 av MyMichelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 2. juli 2022 #17 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Fett % har også noe og si. Jeg er slank. For de som er godt polstret blir det verre. Anonymkode: d5a4a...24d Huff! Min største medfølelse til dem! Men jeg vet også at overvektige sørfra som er vant til å være i syden, tåler varme mye bedre enn meg, som ikke er overvektig og som aldri har vært i syden. Så har litt å si hvor de er fra også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #18 Del Skrevet 2. juli 2022 Spiser nok litt mindre, men spiser ikke i løpet av den varmeste tiden på dagen. Vi spiser ikke middag før mellom kl 21-22 på kvelden nå. Spiser litt frokost på morningen, og en enkel lunsj. Derimot spiser vi en del, eller ganske mye melon bl.a. Drikker litt mer vann, en del iste og iskaffe. Men jeg plages ikke i varmen. Anonymkode: 94aed...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #19 Del Skrevet 2. juli 2022 Ja Her går det mye i salt mat og frukt, eventuelt noen kalde salater. Drikker mer kalorier i sommervarmen da som f.eks. lemonade, iste, iskaffe, cocktails, osv Anonymkode: f1396...aa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. juli 2022 #20 Del Skrevet 2. juli 2022 Spiser ikke så mye mindre, blir så sulten av trening 😅 Får seriøst ulvehunger de dagene jeg trener crossfit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå