AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Skrevet 2. juli 2022 Kjenner en dame som blir sint og føler seg såret hvis ikke alle hun kjenner på sosiale medier trykker like på bildene hun legger ut av hundene sine. Hun har 12 hunder ,så hun legger jo ut ganske mange bilder for å si det sånn. Hun har ingen mann og barn og jobber ikke,så hundene er livet hennes. Men hun skjønner ikke at folk har andre ting å gjøre enn å sitte på some og like bildene hun legger ut. Hun kan ringe når som helst og kjefte fordi du ikke har gitt noen respons på bildet hun har lagt ut. Det er slitsom å være på besøk hos henne også pga. alle hundene. Jeg liker egentlig hunder, men det finnes en grense. Jeg har kjent henne lenge, men lurer snart på om jeg bør kutte henne ut fordi hun blir for slitsom. Det nytter ikke å prøve å holde henne på avstand for da ringer hun, enten for å kjefte eller for å prate om hunden/hundene på bildet du ga en like. Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: c68ac...132 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #3 Skrevet 2. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): 12 hunder? altså 12 hunder!? Ja ,hun bor i et stort hus med en stor hage. Anonymkode: c68ac...132
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #4 Skrevet 2. juli 2022 Hadde seriøst faset henne ut… hjelpes. Anonymkode: ec712...da0
Gjest Athena Catalina Skrevet 2. juli 2022 #5 Skrevet 2. juli 2022 Huff, det der hadde jeg ikke giddet.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #6 Skrevet 2. juli 2022 Hadde blokkert henne på telefonen og løpt. Ikke pga 12 hunder, men ringe og kjefte fordi man ikke får likes? Her er mange skruer løse. Anonymkode: 6b792...df4 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #7 Skrevet 2. juli 2022 Har hun bergamasoer? Hvis det, vet jeg hvem hun er... Anonymkode: f28a3...206
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #8 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Har hun bergamasoer? Hvis det, vet jeg hvem hun er... Anonymkode: f28a3...206 Nei,hun har to forskjellige raser men ikke den rasen. Anonymkode: c68ac...132
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #9 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hadde blokkert henne på telefonen og løpt. Ikke pga 12 hunder, men ringe og kjefte fordi man ikke får likes? Her er mange skruer løse. Anonymkode: 6b792...df4 Ja , men synes litt synd på henne. Anonymkode: c68ac...132
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #10 Skrevet 2. juli 2022 Det fascinerer meg at det finnes folk som faktisk ringer og kjefter på andre fordi de ikke gir likes og kommentarer på bilder på some. Altså - hvem er disse menneskene? Anonymkode: 4a27d...437 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #11 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det fascinerer meg at det finnes folk som faktisk ringer og kjefter på andre fordi de ikke gir likes og kommentarer på bilder på some. Altså - hvem er disse menneskene? Anonymkode: 4a27d...437 I know. Synes det er veldig spesielt selv. Anonymkode: c68ac...132
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #12 Skrevet 2. juli 2022 Uff stakkars alle hundene er vel livet hennes og. Hun sliter nok med noe psykisk virker det som. Anonymkode: 52746...8ad
Gjest Ghostface Skrevet 2. juli 2022 #13 Skrevet 2. juli 2022 Hun er sikkert ensom og lei seg for at andre får mye oppmerksomhet på sosiale medier?
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #14 Skrevet 2. juli 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Det fascinerer meg at det finnes folk som faktisk ringer og kjefter på andre fordi de ikke gir likes og kommentarer på bilder på some. Altså - hvem er disse menneskene? Anonymkode: 4a27d...437 5 minutter siden, AnonymBruker said: I know. Synes det er veldig spesielt selv. Anonymkode: c68ac...132 Hvordan ordlegger hun seg? RIIING! Hallo? Ja Hallo, nå bør du pinadø ha en god unnskyldning! ? Ja, hva har du å si til ditt forsvar, nå er det ti minutter siden bildene av Fido og Tassen, og ikke en fordømt like fra deg på verken fb eller insta! Skam deg! Anonymkode: 6b792...df4 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #15 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan ordlegger hun seg? RIIING! Hallo? Ja Hallo, nå bør du pinadø ha en god unnskyldning! ? Ja, hva har du å si til ditt forsvar, nå er det ti minutter siden bildene av Fido og Tassen, og ikke en fordømt like fra deg på verken fb eller insta! Skam deg! Anonymkode: 6b792...df4 Hun ringer og spør om jeg har sett bilde,sier jeg nei så tror hun ikke på det og spør f.eks om det koster meg mye å trykke like. Anonymkode: c68ac...132 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #16 Skrevet 2. juli 2022 Ghostface skrev (8 minutter siden): Hun er sikkert ensom og lei seg for at andre får mye oppmerksomhet på sosiale medier? Men det er jo alltid flere som liker bildene hun legger ut, men enkelte som ikke gjør det ringer hun å kjefter på. Anonymkode: c68ac...132
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #17 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det fascinerer meg at det finnes folk som faktisk ringer og kjefter på andre fordi de ikke gir likes og kommentarer på bilder på some. Altså - hvem er disse menneskene? Anonymkode: 4a27d...437 Min mor kan ringe meg for å spørre om jeg ikke har sett en post på fb, og at jeg må gå og se på den og like, og gjerne legge igjen en kommentar🤦♀️😂 Altså ikke hennes egen, men familie eller venner. Hun syns det er uhøflig å ikke gi noen respons🙊 Jeg er over 40, og hun er såvidt 60 år. Anonymkode: 1046f...a11
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #18 Skrevet 2. juli 2022 Hørtes ut som tidligere venninne av meg, men hun har bare 2 hunder.... Ekstremt slitsomt å forholde seg til! Anonymkode: 66189...cca
Titania Skrevet 2. juli 2022 #19 Skrevet 2. juli 2022 Kunne til en viss grad minne om mamma, men hun har bare en 🙈 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #20 Skrevet 2. juli 2022 Du fremstiller henne som spik spenna gærn... Om du fortsatt ønsker å gi henne en sjanse kan du jo prøve å ha en ærlig samtale med henne først, hvor du sier akkurat hva du mener og forklarer at det ikke har noe med vennskapet deres å gjøre. Funker ikke det er det vel bare å avslutte. Anonymkode: b1aa9...bac 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå