AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Skrevet 2. juli 2022 Er 49 år ikke hatt mensen på ca. 6 uker, svettet da jeg egentlig skulle ha mensen...svettet som en gris mange g. i løpet av en dag...er dette slutt på menstruasjonen? Håper.... Anonymkode: 75e2a...07a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #2 Skrevet 2. juli 2022 Dra til lege og få tatt en blodprøve. Enkleste måten å finne ut. Anonymkode: c5af1...8ee
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #3 Skrevet 2. juli 2022 Ok..ikke andre tegn en skal se etter....? Anonymkode: 75e2a...07a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #4 Skrevet 2. juli 2022 Høres ut som overgangsalder. Jeg fikk kun hetetokter. Ikke av den verste sorten, men nok til at søvnen ble veldig dårlig. Brukte Gevita She Overgangsalder fra apoteket et par år, og de virket faktisk på meg. Anonymkode: a755c...bcb
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #5 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Er 49 år ikke hatt mensen på ca. 6 uker, svettet da jeg egentlig skulle ha mensen...svettet som en gris mange g. i løpet av en dag...er dette slutt på menstruasjonen? Håper.... Anonymkode: 75e2a...07a Mensen blir mer uregelmessig på slutten av klimakteriet (menopausen) Du får den nok igjen, men kanskje litt mer uregelmessig..... Anonymkode: 7b7a2...e86
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #6 Skrevet 2. juli 2022 Gynekolog kan gi deg sikker svar. Men, behøver ikke bety at det er overgangsalder, så fort man svetter så er det automatisk overgangsalder? Nei, det er det faktisk ikke. Det kan være andre ting, som feks infeksjon? At du har vært mye stressa i det siste, så den er forsinket? Kan være mange ting. Anonymkode: f9429...480
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå