Perelandra Skrevet 2. juli 2022 #1 Del Skrevet 2. juli 2022 Jeg har i mange år brukt Max factor Masterpiece sortbrun vannfast mascara, men nå virker det som den er umulig å få tak på. Jeg har lett flere steder, både i fysiske butikker og på nett. Jeg finner vannfast sort maskara, eller brun som ikke er vannfast, men den som både er vannfast og brun er ikke å se noe sted. Et det noen som vet om den er ute av produksjon, eller om det bare er midlertidig utilgjengelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 2. juli 2022 #2 Del Skrevet 2. juli 2022 Se her https://www.amazon.de/dp/B000ORXNOO/ref=mp_s_a_1_3?crid=3EY50NM8ABEGT&keywords=max+factor+masterpiece+brown&qid=1656765462&sprefix=max+factor+masterpiece+brown%2Caps%2C124&sr=8-3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #3 Del Skrevet 2. juli 2022 Perelandra skrev (19 minutter siden): Jeg har i mange år brukt Max factor Masterpiece sortbrun vannfast mascara, men nå virker det som den er umulig å få tak på. Jeg har lett flere steder, både i fysiske butikker og på nett. Jeg finner vannfast sort maskara, eller brun som ikke er vannfast, men den som både er vannfast og brun er ikke å se noe sted. Et det noen som vet om den er ute av produksjon, eller om det bare er midlertidig utilgjengelig? Neii Den brukte jeg jo mye før. Finner ikke jeg heller! Har du prøvd denne? : Anonymkode: d1c2b...8cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 2. juli 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 2. juli 2022 kaledonia skrev (23 minutter siden): Se her https://www.amazon.de/dp/B000ORXNOO/ref=mp_s_a_1_3?crid=3EY50NM8ABEGT&keywords=max+factor+masterpiece+brown&qid=1656765462&sprefix=max+factor+masterpiece+brown%2Caps%2C124&sr=8-3 Takk! ja, det er en mulighet å kjøpe fra Amazon, men jeg foretrekker i utgangspunktet norske nettbutikker. AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Neii Den brukte jeg jo mye før. Finner ikke jeg heller! Har du prøvd denne? : Anonymkode: d1c2b...8cc Nei, har ikke prøvd den, men det kan være den er et bra alternativ til den fra Max factor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #5 Del Skrevet 2. juli 2022 Perelandra skrev (2 minutter siden): Takk! ja, det er en mulighet å kjøpe fra Amazon, men jeg foretrekker i utgangspunktet norske nettbutikker. Nei, har ikke prøvd den, men det kan være den er et bra alternativ til den fra Max factor. Men den som hun linket til, finner du fortsatt på Vita og sånn. Den er bare ikke vannfast. Den vannfaste i black/brown er helt borte Veldig lite mascaraer som kommer i brunt 😕 Men jeg liker godt Clinique Anonymkode: d1c2b...8cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. juli 2022 #6 Del Skrevet 2. juli 2022 Isadora har brunsvart vannfast mascara. Denne er veldig god, syns jeg https://www.kicks.no/isadora/makeup/oyesminke/mascara/build-up-mascara-extra-volume-03-black-brown 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 2. juli 2022 Forfatter #7 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Veldig lite mascaraer som kommer i brunt 😕 Men jeg liker godt Clinique Ja, utvalget av brunt er mye dårligere enn for sort, og for vannfast er det veldig få. jukkapalme skrev (3 timer siden): Isadora har brunsvart vannfast mascara. Denne er veldig god, syns jeg https://www.kicks.no/isadora/makeup/oyesminke/mascara/build-up-mascara-extra-volume-03-black-brown Takk! Det var et godt tips. Det hender jeg bruker en annen fra Isadora som er burgunder. Den har en fin farge, men er heller ikke vannfast, så den sitter dårlig på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #8 Del Skrevet 2. juli 2022 Chanel har en brunsort vannfast mascara Anonymkode: d16c0...4fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 7. juli 2022 Forfatter #9 Del Skrevet 7. juli 2022 Nå har jeg hatt flere runder med mascara-jakt både i egen kommune og i nabokommunen. Jeg har vært hos billigkjeder som Cubus, Sparkjøp, Lindex, Vita og Normal, og dyrere kjeder som Kicks og Fredrik & Louisa. Til slutt endte jeg opp med å kjøpe en fra Chanel hos sistnevnte butikk. Å finne en brun vannfast mascara uavhengig av merke viste seg å være vanskeligere enn jeg hadde trodd. Ingen av billigkjedene så ut til å ha det, i alle fall visste ikke personalet i noen av butikkene om noen. Jeg ser at den fra Isadora som ble lenket her i tråden ikke er merket spesifikt som vannfast. På de dyrere butikkene fikk jeg valget mellom en fra Dior og en fra Chanel. Jeg hadde en vannfast brun mascara fra Chanel for en god del år siden, så jeg landet på det merket. Foreløpig er jeg fornøyd med den, men det er litt for tidlig å si enda om jeg har funnet en ny favoritt. Prisen er en del høyere enn for Max Factor, men det har ikke så mye å si hvis den fungerer bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 7. juli 2022 #10 Del Skrevet 7. juli 2022 Clinique har også en brunsort vannfast mascara High Impact Waterproof Mascara Brown/Black - Clinique - KICKS 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå