Gå til innhold

Eksen vil ha meg tilbake , men har sex med andre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min som jeg var gift med før, og som var utro mot meg med flere , er begynt å vise interesse igjen.  
Han har slitt mye med seg selv siste Årene vist nok , og har fått hjelp av profesjonelle sier han. Siste tiden har han tatt mer kontakt, ikke bare ang barna, men til meg direkte. Ønsker å finne på ting sammen som familie igjen og vil være her litt lenger en normalt når han leverer barna. Spør om det er greit at han kan leke med barna før han kjører hjem foreks. Akkurat det har jeg bare sett på som en positiv ting så jeg har latt han… De spiller da fotball eller hopper på trampolinen eller lignende. 
Jeg prata med en felles bekjent av oss i går , som forteller at eksen min har sagt ved flere anledninger at han ønsker å prøve på nytt med meg… 

MEN!! Den felles bekjente forteller også at han er rimelig aktiv på Tinder og ligger rundt forbi, også den siste mnd når har har vist mer interesse for meg. 
Det skal sies at jeg ikke har vist interesse tilbake, men syntes det var interessant av en eller Anna grunn og ønska å undersøke. Hva ville du gjort ?? 

Anonymkode: 0255b...4e5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Holdt meg langt unna.

Anonymkode: 1806e...bb2

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Bare nei.

N E I 

Anonymkode: f8c3b...4bb

• Liker 7
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei. Bare nei.

N E I 

Ha ha ok 😎 Utdyp gjerne . Må ha inn med tskje. 

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Eksen min som jeg var gift med før, og som var utro mot meg med flere , er begynt å vise interesse igjen.  
Han har slitt mye med seg selv siste Årene vist nok , og har fått hjelp av profesjonelle sier han. Siste tiden har han tatt mer kontakt, ikke bare ang barna, men til meg direkte. Ønsker å finne på ting sammen som familie igjen og vil være her litt lenger en normalt når han leverer barna. Spør om det er greit at han kan leke med barna før han kjører hjem foreks. Akkurat det har jeg bare sett på som en positiv ting så jeg har latt han… De spiller da fotball eller hopper på trampolinen eller lignende. 
Jeg prata med en felles bekjent av oss i går , som forteller at eksen min har sagt ved flere anledninger at han ønsker å prøve på nytt med meg… 

MEN!! Den felles bekjente forteller også at han er rimelig aktiv på Tinder og ligger rundt forbi, også den siste mnd når har har vist mer interesse for meg. 
Det skal sies at jeg ikke har vist interesse tilbake, men syntes det var interessant av en eller Anna grunn og ønska å undersøke. Hva ville du gjort ?? 

Sagt: horebukk, vil ikke bli steril og få kreft av dine kjønnssykdommer 

Anonymkode: 29946...c8d

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ha ha ok 😎 Utdyp gjerne . Må ha inn med tskje. 

ts

Ok... mannen er et omvandrende problem, han sliter tydeligvis selv om det har blitt bedre. Samtidig som han er overaktiv på tinder, lufter han at han er interessert i deg igjen, samtidig som han ligger rundt med alle som vil.

Du burde ta det som en jævla fornærmelse og le høyt, så idioten er tydeligvis lei av å måtte ta seg av seg selv og vil leke familie igjen, men frem til det eventuelt skjer så velger han det han gjør.

Hva eksakt ved ham er det som vekker interesse hos deg? 

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hm

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sagt: horebukk, vil ikke bli steril og få kreft av dine kjønnssykdommer 

Åh, rema 1000 har virkelig rett, det enkle er ofte det beste, sagt med få ord. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja si det… Det er vell det at jeg i utgangspunktet gifta meg med han og fikk barn med han med den tanken at det skulle vare livet ut. Men så ble det ikke sånn fordi han var utro. Og fordi barna egentlig fortjener 1 hjem og ikke 2. 

Selv Om jeg vet de fortjener en glad mamma også … 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja si det… Det er vell det at jeg i utgangspunktet gifta meg med han og fikk barn med han med den tanken at det skulle vare livet ut. Men så ble det ikke sånn fordi han var utro. Og fordi barna egentlig fortjener 1 hjem og ikke 2. 

Selv Om jeg vet de fortjener en glad mamma også … 

Rist av deg den tankegangen, og som nevnt over her, om han har ligget på seg kjønnssykdommer som kan gi infeksjoner og kreft,  bør det trumfe tanken om at du en gang giftet deg for at det skulle vare livet ut. Han giftet seg også, han fucka det til med utroskap,  HAN ØDELA det. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du burde absolutt ikke vurdere det. Han sliter med ting og ligger i tillegg rundt samtidig som han prøver å smyge seg innpå deg igjen. Han har allerede bedratt deg én gang (med flere). Ikke gi han sjansen til å gjøre det igjen. Da er det barna som vil lide mest. 

Ditt mål bør være å holde et godt samarbeid mellom deg og han, for barna sin skyld. Foreldre i to forskjellige hjem som samarbeider godt sammen om å oppdra barna er mye bedre enn foreldre i ett hjem som ikke kommer overens. 

Anonymkode: 29b06...fde

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil at dere skal være familie igjen må du isåfall bestemme deg på forhånd at når han er utro igjen så må du deale med det og bli i forholdet, for ingenting er verre for barna enn en familie som oppløses flere ganger, og den mannen kommer til å være utro igjen 100% sikkert.

Anonymkode: a710b...2aa

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvis du vil at dere skal være familie igjen må du isåfall bestemme deg på forhånd at når han er utro igjen så må du deale med det og bli i forholdet, for ingenting er verre for barna enn en familie som oppløses flere ganger, og den mannen kommer til å være utro igjen 100% sikkert.

Anonymkode: a710b...2aa

Du har nok rett … 😩

AnonymBruker
Skrevet

Han liker dere som familie. Og så liker han å ligge rundt. Han tenkte vel ikke at du skulle vite at han lå rundt, det var det jo venninnen din som fortalte, ikke han. Jeg ville ikke stolt på at han ville slutte å ligge rundt om dere blir sammen. Mest pga at han har vært utro før. Men jeg er jo ikke synsk. Du må stole på din egen magefølelse.

Anonymkode: d6283...0f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...