AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Skrevet 2. juli 2022 Har en bekjent som kaller 3 åringen sin dette under helt hverdagslige samtaler. Han blir ikke sint eller kjefter men "baker" liksom disse fæle uttrykkene inn i vanlige setninger type "hva vil du ha på brødskiven, drittsekk?" Og "skal vi hente trampolinen asshole?" Han og kona mener dette er humor? Og dette er voksne mennesker som nærmer seg 30 år som fremstår oppegående på alle felt ellers.. Anonymkode: 7fcf4...7d5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #2 Skrevet 2. juli 2022 Hver sin smak. Men jeg blir egentlig fornærmet når noen kaller meg opp, tåler humor og spøk på min bekostning, men slike kallenavn forbinder jeg med fornærmelser. Og sånne folk som lærer at dette er helt ok å si vet jeg ikke om jeg vil forholde meg til... Dessuten vil det barnet få mye kjeft på skolen hvis han synes det er normalt, og vil sikkert bli mye lei seg. Og det er foreldrenes feil. Anonymkode: 20022...ee1 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #3 Skrevet 2. juli 2022 Det her vil bite dem i ræva når 3åringen begynner å bruke ordene selv.. De er jo som svamper for nye ord Anonymkode: 4709c...f78 5 1 3
Motelvibes Skrevet 2. juli 2022 #4 Skrevet 2. juli 2022 Hvorfor i all verden gjør de sånt?! Sykt. 2 1 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #5 Skrevet 2. juli 2022 Det er tragisk og umoden oppførsel. Anonymkode: 70202...059 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #6 Skrevet 2. juli 2022 Nei, jeg syns ikke man skal gjøre dette. Det vil føre til at ungen gjør det samme med andre og kanskje foreldrene etterhvert. Fører til en generell respektløshet. Ikke alle vil godta slik oppførsel, blir bare vanskelig for ungen senere i livet. Anonymkode: 0c157...365 1 3
GammelKaktus Skrevet 2. juli 2022 #7 Skrevet 2. juli 2022 I all verden? Har faktisk møtt på en gammel bekjent som omtalte barnet sitt på et litt spesielt vis og det ble med den ene gangen når jeg var der, tror hun så på meg at jeg ble så sjokka... Skal en del til altså men for meg som er skikkelig koseklemsete mamma og så høre at noen omtaler ungen sin på en nedverdigende måte så holdt jeg nok ikke ansiktet så nøytral som jeg pleier å klare altså... 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #8 Skrevet 2. juli 2022 Prøver de å lære opp ungen sin til å bli den mest upopulære ungen i barnehagen og på skolen, eller? Når han (eller hun) begynner å dele ut ukvemsord til høyre og venstre til andre unger, så vil det bli bråk, og til slutt er det ingen som vil leke med deres unge lenger. Bra jobba, dustehuer, tenker jeg. Du burde ta det opp med dem, og spørre om de har tenkt å legge ungen i hardtrening for å bli den mest upopulære ungen på skolen? Anonymkode: 83085...4f5 1 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #9 Skrevet 2. juli 2022 Helt uakseptabelt. De må jo være utrolig umodne. Hvor kult er det når barna begynner å bruke sånne ord på andre? Jeg hadde ikke nølt med å fortelle foreldrene hva jeg syns. Det er utrolig respektløst ovenfor barna og! At en tenåring på 13 snakker sånn kan jeg forstå, men voksne folk? Anonymkode: 27d8c...f86 2 2
Gjest ti10 Skrevet 2. juli 2022 #10 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Prøver de å lære opp ungen sin til å bli den mest upopulære ungen i barnehagen og på skolen, eller? Når han (eller hun) begynner å dele ut ukvemsord til høyre og venstre til andre unger, så vil det bli bråk, og til slutt er det ingen som vil leke med deres unge lenger. Bra jobba, dustehuer, tenker jeg. Du burde ta det opp med dem, og spørre om de har tenkt å legge ungen i hardtrening for å bli den mest upopulære ungen på skolen? Anonymkode: 83085...4f5 Enig, jeg hadde faktisk sagt noe hvis jeg hadde hørt noen snakke til 3-åringen sin sånn.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #11 Skrevet 2. juli 2022 La meg gjette: Disse foreldrenes forsvar for å holde på slik er å "gjøre ungen tøff"? Anonymkode: 46b64...2cf 1
Entern Skrevet 2. juli 2022 #12 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har en bekjent som kaller 3 åringen sin dette under helt hverdagslige samtaler. Han blir ikke sint eller kjefter men "baker" liksom disse fæle uttrykkene inn i vanlige setninger type "hva vil du ha på brødskiven, drittsekk?" Og "skal vi hente trampolinen asshole?" Han og kona mener dette er humor? Og dette er voksne mennesker som nærmer seg 30 år som fremstår oppegående på alle felt ellers.. Anonymkode: 7fcf4...7d5 Idiotisk og ondskapsfull oppførsel!!!😠 Som andre har sagt, dette kan skape store problemer for ungen videre i livet😭 En 3-åring er ikke en jævla bikkje! Du kan kalle bikkja di «Douchey» og kalle den «drittsekken» og «morrapulern» hver gang du koseprater med den uten at det gjør noe men du kan faktisk ikke snakke til bittesmå barn på den måten, DE LÆRER!!!😡 For noen jævla ubrukelige idioter. 2
Entern Skrevet 2. juli 2022 #13 Skrevet 2. juli 2022 ti10 skrev (7 minutter siden): Enig, jeg hadde faktisk sagt noe hvis jeg hadde hørt noen snakke til 3-åringen sin sånn. Jeg og. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #14 Skrevet 2. juli 2022 Høres ut som noen veldig spesielle folk. Stakkars barn Anonymkode: c6390...9c3
AnnePåLande Skrevet 2. juli 2022 #15 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har en bekjent som kaller 3 åringen sin dette under helt hverdagslige samtaler. Han blir ikke sint eller kjefter men "baker" liksom disse fæle uttrykkene inn i vanlige setninger type "hva vil du ha på brødskiven, drittsekk?" Og "skal vi hente trampolinen asshole?" Han og kona mener dette er humor? Og dette er voksne mennesker som nærmer seg 30 år som fremstår oppegående på alle felt ellers.. Anonymkode: 7fcf4...7d5 Herregud.. Dette er ikke normal oppførsel. De må være veldig umodne.
Honey Dew Skrevet 2. juli 2022 #16 Skrevet 2. juli 2022 Stakkars. Den ungen kommer til å miste all selvtillit, hvis han ikke allerede har mistet den.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #17 Skrevet 2. juli 2022 Jeg kaller ungen min for prompefis, stankus og sånne ting. Burde kanskje slutte med det? Eller er de tingene innafor?😅 Anonymkode: aba8f...2a2
Entern Skrevet 2. juli 2022 #18 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kaller ungen min for prompefis, stankus og sånne ting. Burde kanskje slutte med det? Eller er de tingene innafor?😅 Anonymkode: aba8f...2a2 Prompefis og stankus er jo bare koselig 😀
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #19 Skrevet 2. juli 2022 Hallo jeg blir faktisk sjokkert over hva de kaller barnet sitt. Dette er faktisk ikke normalt å si. ungen vil ta etter å kalle andre de ordene og. Dette bør de slutte med. Anonymkode: d141b...78d
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #20 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har en bekjent som kaller 3 åringen sin dette under helt hverdagslige samtaler. Han blir ikke sint eller kjefter men "baker" liksom disse fæle uttrykkene inn i vanlige setninger type "hva vil du ha på brødskiven, drittsekk?" Og "skal vi hente trampolinen asshole?" Han og kona mener dette er humor? Og dette er voksne mennesker som nærmer seg 30 år som fremstår oppegående på alle felt ellers.. Anonymkode: 7fcf4...7d5 Du skjønner at de ikke er så oppegående som du påstår ja? Anonymkode: dbf56...bd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå