AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Skrevet 2. juli 2022 Skjønner ikke hvorfor og prøver å forstå hvorfor jeg blir så sjalu. Ingen av kompisene mine blir det tror jeg, mens med meg så mister jeg selvtillit hver gang ser et parforhold hvor jenta er hvit og gutten brun/svart. Anonymkode: ab175...bfc
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #2 Skrevet 2. juli 2022 Fordi du tror du ikke kunne fått dama, og blir usikker fordi du ikke kan bytte ut huden din. Andre menn har det sånn når de ser høye menn. Anonymkode: 6c5ea...218 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #3 Skrevet 2. juli 2022 Det er fordi du som hvit mann i utgangspunktet føler deg høyere på rangstigen enn mørkhudete innvandrere. Så blir det kluss når du ser dem med en dame du kunne ligget med. Anonymkode: 638c3...5b2 11 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #4 Skrevet 2. juli 2022 Helt normalt å ha fordommer mot det, ikke tenk så mye over det ts Anonymkode: 9919a...6c0 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #5 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er fordi du som hvit mann i utgangspunktet føler deg høyere på rangstigen enn mørkhudete innvandrere. Så blir det kluss når du ser dem med en dame du kunne ligget med. Anonymkode: 638c3...5b2 Eventuelt når ts ser en brun mann med en kvinne han IKKE har sjans på. Anonymkode: ea7d4...51a 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #6 Skrevet 2. juli 2022 Jeg har det litt som deg TS. Men kun når det er en muslimsk mann med en hvit kvinne. Det dukker umiddelbart opp tanker i hodet mitt som kvinnemishandling, voldtekt, kontrollering og undertrykking. Ellers har jeg ingen problemer med "interracial" par. Faktisk synes jeg det bare er fint. Dette er tanker jeg selvsagt holder for meg selv. Men de er nå der, og jeg får de ikke bort. Anonymkode: 4c12f...bfe 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #7 Skrevet 2. juli 2022 Jeg blir fornermet fordi jeg vet (firsthand) at de ser på hvite damer som bruk-og-kast objekt. Mennene ender opp med enten arrangert ekteskap eller så tar de med med seg hjem en dame mora godkjenner. Det er nok ikke hvite damer som blir sett på som om de har ligget rundt halve byen og blir dårlig forbilde for fremtidige barnebarn. Anonymkode: 89956...6d2 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #8 Skrevet 2. juli 2022 Jeg har opplevd det selv. At menn reagerer at jeg som hvit kvinne vil ha en svart mann. Synd det er slik, for det finnes mange flotte, hvite kvinner som vil ha en hvit mann. Anonymkode: 007a2...933 1
TLR Skrevet 2. juli 2022 #9 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg blir fornermet fordi jeg vet (firsthand) at de ser på hvite damer som bruk-og-kast objekt. Mennene ender opp med enten arrangert ekteskap eller så tar de med med seg hjem en dame mora godkjenner. Det er nok ikke hvite damer som blir sett på som om de har ligget rundt halve byen og blir dårlig forbilde for fremtidige barnebarn. Anonymkode: 89956...6d2 Mye skjult som vi norske ikke vet om. Nei jeg tror ikke at norske jenter er bra nok.
Matas Skrevet 3. juli 2022 #10 Skrevet 3. juli 2022 (endret) Tråden er ryddet for brukerangrep, brukerdebatt, diskriminerende innhold og avsporinger. Edit: Det er også ryddet for kommentar til modereringen. - Matas, mod. Endret 3. juli 2022 av Matas
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #11 Skrevet 4. juli 2022 Interessant å se hva som rører seg i hodet på de som reagerer når de ser hvit norsk dame sammen med en mørk mann.... Jeg er sammen med en karibisk mann, og det er merkelig hvordan spesielt hvite menn for seg til å glane. Veldig typisk er de som glaner menn som man ser ikke får seg noe lett. Anonymkode: 3ca60...a2e 1
Bacteria Skrevet 4. juli 2022 #12 Skrevet 4. juli 2022 Er vel heller noe nedarvet primitivt det der. *Oi, en mann fra en annen stamme kommer og tar damene våre»* liksom. Utallige konflikter opp gjennom historien har dette som bakteppe. Ikke verre enn det (selv om det kan være ille nok). 1
Kenelz Skrevet 4. juli 2022 #13 Skrevet 4. juli 2022 On 7/2/2022 at 4:15 PM, AnonymBruker said: Jeg blir fornermet fordi jeg vet (firsthand) at de ser på hvite damer som bruk-og-kast objekt. Mennene ender opp med enten arrangert ekteskap eller så tar de med med seg hjem en dame mora godkjenner. Det er nok ikke hvite damer som blir sett på som om de har ligget rundt halve byen og blir dårlig forbilde for fremtidige barnebarn. Anonymkode: 89956...6d2 1. Det stemmer ikke. Helt idiotisk tanke! 2. Det kommer an på personen og verdiene en har fra regionen. Det finnes mange kristne hvite menn som mener det samme.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #14 Skrevet 4. juli 2022 Fordi du tenker at de hvite kvinnene er «dine» og når en «fremmed» ligger med dem, tar de dine ting. Forsøk å jobb med deg selv og tankene så får du det nok bedre med dette. Det beste med dette er at du reflekterer over det i stedet for å dyrke sjalusien og spre hat mot mørkhudede. Anonymkode: 47a62...574 1
Entern Skrevet 4. juli 2022 #15 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Interessant å se hva som rører seg i hodet på de som reagerer når de ser hvit norsk dame sammen med en mørk mann.... Jeg er sammen med en karibisk mann, og det er merkelig hvordan spesielt hvite menn for seg til å glane. Veldig typisk er de som glaner menn som man ser ikke får seg noe lett. Anonymkode: 3ca60...a2e Husker godt en gang jeg drakk kaffe på byen med min adopterte kusine, fikk veldig stygge blikk. Trodde først det var fordi hun er litt yngre og ser mye yngre ut, men minst like stor mulighet for at det var rasisme. (Ikke veldig åpenbart at vi er familie for å si det sånn)
AprilLudgate Skrevet 4. juli 2022 #16 Skrevet 4. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Interessant å se hva som rører seg i hodet på de som reagerer når de ser hvit norsk dame sammen med en mørk mann.... Jeg er sammen med en karibisk mann, og det er merkelig hvordan spesielt hvite menn for seg til å glane. Veldig typisk er de som glaner menn som man ser ikke får seg noe lett. Anonymkode: 3ca60...a2e Tviler ikke på det ligger noe i det - man har historien dypt forankret i seg. Så blander man inn litt kvinneforakt (kvinner burde gi meg fitte), og disse føler nok at de som mindre attraktive hvite fortsatt er over rangstigen på en farget mann som er like attraktiv som sin hvite kvinnelige partner. Lurer på om kvinner føler det likt? Jeg har tilgode å gå forbi en mørkhudet kvinne med hvit kjæreste og tenke «jammen hvorfor henne» 🤷♀️ Når det er sagt får man ikke mindre - men LANGT mer reaksjoner som ikke muslimsk mann om man blir kjæreste med ei pakistansk jente. Der er det æresdrap til tider, og jeg kjenner jenter som har måttet flykte og bo på hemmelig adresse i flere år osv. Fordi norsk mannlig kjæreste. Eller om man skulle gå i et klassisk afroamerikansk strøk som hviten og ha en afroamerikansk kjæreste. Det er 100% rasistisk med blikkene man får, men i enkelte andre kulturer er konsekvensene døden og drapstrusler. Hver gang Abid Raja har intervju om kjærligheten får de jo drapstrusler - og hun er ikke hvit engang. Endret 4. juli 2022 av DundreMilfin 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #17 Skrevet 4. juli 2022 Det samme når jeg ser menn fra min hjemland gifte seg med norske kvinner. Det er snakk om et europeisk land, og så er de i tillegg velutdannede og pene. Irriterer meg grønn da dem kunne fått seg en så mye finere kjæreste,men nei,de velger seg en fet norsk kvinne som hater alle innvandrere utenom selvfølgelig mannen for han ser jo nesten norsk ut. Men sånn er livet. Anonymkode: 23c7f...d01
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #18 Skrevet 4. juli 2022 Entern skrev (8 minutter siden): Husker godt en gang jeg drakk kaffe på byen med min adopterte kusine, fikk veldig stygge blikk. Trodde først det var fordi hun er litt yngre og ser mye yngre ut, men minst like stor mulighet for at det var rasisme. (Ikke veldig åpenbart at vi er familie for å si det sånn) Kanskje noen trodde du hadde hentet deg en altfor ung brud fra et land fullt av kvinner som blir giftet bort til rikere menn for å sende penger hjem. Anonymkode: d84b6...7ba
Entern Skrevet 4. juli 2022 #19 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje noen trodde du hadde hentet deg en altfor ung brud fra et land fullt av kvinner som blir giftet bort til rikere menn for å sende penger hjem. Anonymkode: d84b6...7ba Hun er ikke fra et av de landene. Helt annet land. Men skjønner hva du mener.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #20 Skrevet 4. juli 2022 DundreMilfin skrev (7 minutter siden): Tviler ikke på det ligger noe i det - man har historien dypt forankret i seg. Så blander man inn litt kvinneforakt (kvinner burde gi meg fitte), og disse føler nok at de som mindre attraktive hvite fortsatt er over rangstigen på en farget mann som er like attraktiv som sin hvite kvinnelige partner. Lurer på om kvinner føler det likt? Jeg har tilgode å gå forbi en mørkhudet kvinne med hvit kjæreste og tenke «jammen hvorfor henne» 🤷♀️ Dette. Det er bare incels som tenker som TS. Hadde TS fått fitte så hadde han ikke hengt seg opp i at andre menn får fitte. Men fordi TS er en sint og bitter ung mann så føler han at det er urettferdig at andre menn får fitte. Spesielt fittene i hans hjemland Norge, for her har han liksom førsterett på norske damer. En mann som får fitte hadde ikke hatt noe imot å dele litt på godsakene, det er tross alt nok til alle. Entern skrev (2 minutter siden): Hun er ikke fra et av de landene. Helt annet land. Men skjønner hva du mener. Nå er det vel vanlig å importere stakkars trengende kvinner fra ganske mange land? Norske menn er på toppen av næringskjeden og er rikere enn mannfolk fra de fleste andre land. Dersom din kusine har litt annen hudfarge, litt andre trekk enn nordiske, annen fremtoning e.l. så er dere utsatt for blikk og fordømmelse. Anonymkode: d84b6...7ba 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå