AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Skrevet 2. juli 2022 Skulle ønske det gikk an å finne en flott jente som var introvert, men inntrykket mitt er at alle de pene jentene er veldig sosiale. Er det en enkel forklaring i at pene jenter er populære både blant andre jenter og spesielt hos menn? Pene jenter har trolig alltid hatt lett for å få venner helt fra barndommen av, og personligheten deres er formet deretter. Er det sånn at vi introverte (begge kjønn) som regel er mindre pene? Vil selv si at jeg er en mann under snittet. Jeg vet om sosiale mennesker som er mindre pene, men ikke om introverte som er spesielt attraktive. Anonymkode: 65e50...4e5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #2 Skrevet 2. juli 2022 Jeg vet om flere introverte som er utrolig vakre, kjekke, nydelige, pene. (Jeg er introvert og har likevel fått høre fra flere at jeg er ekstremt vakker, men jeg ser det ikke selv annet enn med sminke og på en skikkelig god dag) Anonymkode: ee98f...f1c 3 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #3 Skrevet 2. juli 2022 De utadvendte er gjerne ordinært pene. Altså at de ser åpenbart bra ut men at de ikke har noe ekstraordinært ved seg. Det ser man oftere hos introverte, er min erfaring. Anonymkode: 4fe08...5b6 4 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #4 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skulle ønske det gikk an å finne en flott jente som var introvert, men inntrykket mitt er at alle de pene jentene er veldig sosiale. Er det en enkel forklaring i at pene jenter er populære både blant andre jenter og spesielt hos menn? Pene jenter har trolig alltid hatt lett for å få venner helt fra barndommen av, og personligheten deres er formet deretter. Er det sånn at vi introverte (begge kjønn) som regel er mindre pene? Vil selv si at jeg er en mann under snittet. Jeg vet om sosiale mennesker som er mindre pene, men ikke om introverte som er spesielt attraktive. Anonymkode: 65e50...4e5 Dette stemmer bare ikke. Som en mann som har datet alt for mange og alt for lenge kan jeg med trygghet si at utseende og personlighetstrekk ikke henger sammen. Det finnes like mange vakre og introverte som attraktive ekstroverte. Anonymkode: 88c1d...9f4 9 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #5 Skrevet 2. juli 2022 Kanskje man kjenner litt på presset ved å få mye oppmerksomhet for utsende? Kjenner flere vakre mennesker som er introvert, jeg er introvert men ikke pen Trenger ikke være en årsak til det. Kanskje det er en del av personligheten bare? Anonymkode: 35a39...fb7 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #6 Skrevet 2. juli 2022 Man legger lettere merke til de som er ekstroverte fordi de er mye ute blant folk og byr på seg selv. Sitter nok mange pene mennesker hjemme og koser seg i eget selskap☺️ Anonymkode: 56d57...fc1 9 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #7 Skrevet 2. juli 2022 Dette er jo bare feil, TS. Men - du beskriver deg selv som ikke spesielt pen - hva med å lete etter en kvinne på eget utseendenivå? Anonymkode: bb48f...7bc 7 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #8 Skrevet 2. juli 2022 Handler nok mer om at ekstroverte jenter er de du legger merke til. Unntaket er sånne som meg, som er introvert men veldig sosial/flink med folk. Jeg kjenner alt og alle. Men nå er jeg på ferie i utlandet helt aleine, gjør akkurat det jeg vil og digger det 😊 Anonymkode: 11ebc...c7e 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #9 Skrevet 2. juli 2022 Kjenner en haug med pene introverte jenter, men de stikker seg jo sjeldent fram 😛 Anonymkode: c86f7...c32 2 1
snillOnkel Skrevet 3. juli 2022 #10 Skrevet 3. juli 2022 Kjenner et par ekstremt pene jenter. De er introverte, tror jeg, og blir brydd av all oppmerksomheten. 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #11 Skrevet 3. juli 2022 De peneste damene jeg kjenner er introverte. De ekstroverte jeg kjenner fremstår som pene fordi de oppfører seg helt etter boka hvor det ekstroverte settes på pidestall. Nå sier jeg ikke at ekstorverte mennesker egentlig ikke er pene altså. Saken er vel at alle mennesker er forskjellige. Anonymkode: d6c0f...ee3 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #12 Skrevet 3. juli 2022 Attraktive mennesker har bedre gener og er bedre eksemplarer av menneskerasen. Det er derfor naturlig at de også er mer oppegående på andre deler av livet. Bare se på kvinner innenfor medisin, jus, finans og i toppidrett. De er ofte over snittet attraktiv ift kvinner flest. Anonymkode: 0f288...e07 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #13 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Attraktive mennesker har bedre gener og er bedre eksemplarer av menneskerasen. Det er derfor naturlig at de også er mer oppegående på andre deler av livet. Bare se på kvinner innenfor medisin, jus, finans og i toppidrett. De er ofte over snittet attraktiv ift kvinner flest. Anonymkode: 0f288...e07 Fin historie, men dette stemmer ikke. Anonymkode: 35a39...fb7 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #14 Skrevet 3. juli 2022 Jeg vil si at jeg er ganske attraktiv. Eller var ialf. Lenge siden jeg var ledig på markedet, og fått sett matkedsveridien nå. Men poenget mitt: Jeg har alltid vært introvert, og hvor skulle du da ha truffet meg? Jeg elsker mitt eget selskap, og har alltid gjort det. Men er jo ekstremt sjeldent plasser der jeg treffer på ukjente, og det er kanskje derfor du ikke ser de pene introverte? De er ikke på de typiske sosiale sammenkomstene. Anonymkode: acc2b...dfc 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #15 Skrevet 3. juli 2022 On 7/2/2022 at 12:42 PM, AnonymBruker said: Skulle ønske det gikk an å finne en flott jente som var introvert, men inntrykket mitt er at alle de pene jentene er veldig sosiale.(...) Vil selv si at jeg er en mann under snittet. Jeg vet om sosiale mennesker som er mindre pene, men ikke om introverte som er spesielt attraktive. Anonymkode: 65e50...4e5 Du ønsker en jente som er introvert og flott, pen. Men du sier ingenting om din egen personlighet, bare at du ser deg som "under snittet". Hm. Anonymkode: ad4ed...f36
Entern Skrevet 3. juli 2022 #16 Skrevet 3. juli 2022 Noen av de vakreste jentene/kvinnene jeg har kjent er introverte så nei.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #17 Skrevet 3. juli 2022 Nei, det er vel like stor forskjell på hvordan folk ser ut uansett om de er introvert eller ekstrovert. Litt merkelig å kun ha fokus på utseendet når du selv er under snittet. Hvorfor skal hun velge deg når hun har mange tilbud fra andre menn? Da må det være noe med din personlighet som gjør at hun blir interessert i så fall. Anonymkode: c691a...446
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #18 Skrevet 3. juli 2022 Kjenner de som både er ekstrovert og introvert som er pene. Er vel selv en som haver i kategorien pen og introvert, men jeg er utadvendt. Introvert betyr jo bare at man i grove trekk henter energi av å være alene. Jeg har mange venner, men lader opp når jeg er alene. Man kan være ekstrovert og sjenert også. Skriver dette fordi jeg lurer på om du faktisk mener at du vil ha en introvert jente eller om du bare ønsker en sjenert jente? Anonymkode: 888fa...323 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #19 Skrevet 3. juli 2022 Introverte er også sosiale, men de må gjerne lade batteriene igjen i eget selskap etter de har vært på fest. Hvis det er noen som ikke er sosiale av seg du ser etter,så sier vel det seg selv... De treffer du ikke, for de er sjelden utenfor døren. Anonymkode: e1122...9bf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå