Gå til innhold

Hva tenker dere om folk som ikke klemmer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke å klemme andre, har aldri likt og liker ærlig talt ikke når andre kommer for nær meg,jeg synes det er skikkelig ubehagelig. Enda verre er det med alt dette klemmepresset, alle vil klemme hele tiden😬😅, har merket noen ganger at andre tar det svært negativt at jeg trekker meg bort, sklir unna osv. Mange har lurt på hva som er "galt" med meg,.. 

Jeg liker det bare ikke, synes 1/2meter-regelen var helt super, da var det ikke noen som brydde seg😅

Så jeg lurer på hva andre tenker om mennesker som ikke vil klemme? Og hvorfor er det så vanskelig for noen å bare respektere det? 

Anonymkode: b49a7...414

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke noen klemmer selv, klemmer kun de jeg er glad i. 

Anonymkode: 2d800...f2f

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker heller ikke klemmer. Det er så mange regler man må tolke i klemmesituasjoner. Klemmer gir jeg til kjæresten og barna/familie, unngår dem ellers ved å holde lang avstand og sakte men sikkert "skli ut" av situasjonen..hehe... *poff*... gone.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er jo alltid kleint å klemme noen som ikke klemmer som deg. Har skallet min svigerfar flere ganger fordi jeg er en som klemmer med en arm rundt halsen, mens den familien klemmer med et håndtrykk og kinn forsiktig mot kinn. Jeg har aldri fått til den der, vet ikke hvilken side av kinnet som skal klemme og er redd for å ende opp midt i fjeset så de tror jeg skal kysse... NEI jeg liker ikke klem nei! 😆😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
Gjest Moth-Ear-Earth
Skrevet

Vil ikke ha klemmer.

AnonymBruker
Skrevet

Asperger 

Anonymkode: 2c9c0...918

• Liker 1
Skrevet

Bare politikere og bimboer som klemmer alle og en hver.

• Liker 1
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Jeg var veldig glad når det var klemme forbud, for å si det sånn 😅

Gjest Athena Catalina
Skrevet (endret)

Dobbelpost

Endret av Athena Catalina
AnonymBruker
Skrevet
Just now, Athena Catalina said:

Dobbelpost

Har ikke sett om det ligger flere ute, beklager 😐

AnonymBruker
Skrevet

Misliker enda verre å håndhilse på folk. Hånden de har pillet seg i nesen og vasket rumpen med. Jeg har begynt å ta med meg antibac overalt, for nå begynner butikker å fjerne den..

Anonymkode: 37f84...56f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Asperger 

Hvorfor? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker verken klemming eller håndhilsing og tenker mer negativt om de som skal tvinge andre til det. Jeg har ikke Asberger og det er ikke noe galt med meg. 

Anonymkode: b3aab...e0d

Gjest Moth-Ear-Earth
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Asperger 

Mange med asperger vil ikke ha klemmer og synes det er ubehagelig.

Endret av Rævstad
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsket akkurat  de koronatiltakene, 2 meter avstand og ingen håndhilsing🤣

Holder meg til det enda😄

Klemmer familien min da, masse🥰

Anonymkode: 06e54...4f4

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Klemming er ikke norsk kultur. Det er ganske få år siden det begynte sin misforståtte utbredelse blandt norske nordmenn. Om man som nordmann underkaster seg klemmehysteriet fra land langt unna så er det et svakhetstegn, en kapitulasjon av egen kultur. Noen tror at klemmingen kommer fra kulturer der de er mer sosiale og vennlige og at nordmenn også burde bli det og vise det med klemming, mens det i realiteten kommer fra stamme-, klan- og mafiakulturer der det var og er viktig å sjekke om folk hadde kniver og våpen skjult på kroppen. Og hva er greia med å kalle alle bror? Hvis alle er brødre så er ingen brødre og det ville vært synd.

Anonymkode: 5ad36...0f4

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg er ikke noen klemmer selv, klemmer kun de jeg er glad i. 

Anonymkode: 2d800...f2f

Enig i dette. Men vil normalt ikke klemme de heller.

Anonymkode: 6f258...0b1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg liker ikke å klemme andre, har aldri likt og liker ærlig talt ikke når andre kommer for nær meg,jeg synes det er skikkelig ubehagelig. Enda verre er det med alt dette klemmepresset, alle vil klemme hele tiden😬😅, har merket noen ganger at andre tar det svært negativt at jeg trekker meg bort, sklir unna osv. Mange har lurt på hva som er "galt" med meg,.. 

Jeg liker det bare ikke, synes 1/2meter-regelen var helt super, da var det ikke noen som brydde seg😅

Så jeg lurer på hva andre tenker om mennesker som ikke vil klemme? Og hvorfor er det så vanskelig for noen å bare respektere det? 

Kjempebra, det er jo covid nå

Anonymkode: d2197...64f

AnonymBruker
Skrevet

Fint å klemme nær familie og nære venner, men rart å klemme ellers!

Anonymkode: 3fffb...9be

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det kan være mange grunner til at de ikke vil klemme. Selv hater jeg å klemme andre, og det skyldes i hovedsak at jeg har ocd. Hvis jeg ikke kommer unna en klem, vil jeg bare gå hjem og dusje. Det kan ødelegge hele dagen min. Jeg hater håndhilsing også, og at noen står for nærme meg. 

Ofte blir jeg irritert på folk som «bare må få en klem» selv om kroppsspråket mitt skriker «NEI!». 

Anonymkode: 1a8b4...de6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...